Vindstille Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Alltid irriterende med folk som krangler om ting de har null peiling på. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Jeg holder på med portfolioside for meg selv. Jeg vil med en eller annen måte vise hvor mye jeg har gjort på hvert prosjekt. På en webside kan jeg f.eks ha designet litt men har kodet alt av html og css. Hva vil dere bruk for denne typen "rangering" ? Jeg har tenkt streker/bars men vet ikke hvor riktig det blir. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Det vanligste blir vel å skrive: Utført arbeid: Html, css, design, programmering... Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Hvis du finner noen ikoner som passer til HTML, CSS osv. kan du jo lage to versjoner, en i svart-hvitt og en i farger. Hvis du har skrevet HTML, så blir HTML-ikonet i farger. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Men noen ganger gjør man litt av hver ting. Syns det blir litt drøyt å ta på seg ansvaret for designet om jeg bare har laget noen ekstra bokser på en side. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Men noen ganger gjør man litt av hver ting. Syns det blir litt drøyt å ta på seg ansvaret for designet om jeg bare har laget noen ekstra bokser på en side. 6671468[/snapback] Hva med å legge til at du er ansvarlig for enkelte "designelementer"? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Får god lønn denne måneden. Jeg er så <--> langt fra å bestille en stk. Jackson Rhoads Penere gitar finnes ikke. Endret 14. august 2006 av EvoZ Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Då er tida mi inne for denne gong Edit: Føler meg veldig Web2.0 med den rosa bobla forresten 6667239[/snapback] Tok en titt på siden din, og den ser jo flott ut. Regner med at du tar slike ting veldig seriøst. Derfor reagerte jeg på to ting da jeg tok opp kildekoden. Har ikke sett lenger nedover, men oppdaget dette rimelig kjapt: <h1><a href="/"><span></span>herlig.net</a></h1> <div class="bildecontainer" style="float:right; width:200px"> Fixed: <h1><a href="./">herlig.net</a></h1> <div class="bildecontainer bildeformat" > <!-- Denne er egentlig i CSS, men settes inn her for illustrasjonens skyld --> <style> .bildeformat { float: right; width: 200px; } </style> Endret 14. august 2006 av neitakk Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Får god lønn denne måneden. Jeg er så <--> langt fra å bestille en stk. Jackson Rhoads Penere gitar finnes ikke. 6671939[/snapback] Fysh! Explorer er da mye finere. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Men hva i huleste er det Firefox driver med her? http://photoblog.dan1el.net/?showimage=82 Til og med IE6 får det korrekt! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Driver FF med noe der da? IE7 og FF viser det helt likt, så vidt jeg kan se. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Tenk hvis RSS brukte YAML isteden for XML... --- information: title: YAML-Basert RSS description: Dette er et eksempel på hvordan RSS vil se ut i YAML name: Ola Nordmann url: http://www.example.no language: nb-NO items: - title: Nummer to... link: http://example.no/nummer_to description: Og her har vi nummer to :) date: 1155582180 - title: Post nummer 1 link: http://example.no/post_nummer_1 description: Dette er faktisk post nummer 1 date: 1155582170 Endret 14. august 2006 av Judofyr Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 http://fotoblogg.palmekraft.net Pixelpost. Sjennialt script, men template-systemet skuffet litt. Var for eksempel bare en tag for å sette inn alle kommentarer, ikke noe mulighet for å endre hvordan hver enkelt kommentar vises - unntatt med CSS selvfølgelig. Yeye, synes ikke det ble så verst likevel. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Idé til nettsted: Brukere legger ut bilder (fisk, fotografier etc.) som de er halv-fornøyd med. Andre brukere laster ned bildet og forbedrer det. Eieren har fulle rettigheter på det forbedrete-bildet, men forbedreren må nevnes. Enkelt og greit Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Idé til nettsted:Brukere legger ut bilder (fisk, fotografier etc.) som de er halv-fornøyd med. Andre brukere laster ned bildet og forbedrer det. Eieren har fulle rettigheter på det forbedrete-bildet, men forbedreren må nevnes. Enkelt og greit 6674787[/snapback] http://mash-up.no eller http://fix.it Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Idé til nettsted:Brukere legger ut bilder (fisk, fotografier etc.) som de er halv-fornøyd med. Andre brukere laster ned bildet og forbedrer det. Eieren har fulle rettigheter på det forbedrete-bildet, men forbedreren må nevnes. Enkelt og greit 6674787[/snapback] Genial idé, men vil du bidra til å undergrave fotografikunstens integritet? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 (endret) dan1el: Den Themen du bruker i Photoblogen din. Er det noe du har laget selv, eller er det noe oss andre også kan bruke. EDIT: Mente den gamle Themen. Endret 14. august 2006 av JonT Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 dan1el: Den Themen du bruker i Photoblogen din. Er det noe du har laget selv, eller er det noe oss andre også kan bruke. EDIT: Mente den gamle Themen. 6675786[/snapback] Alt du ser er laget av meg. Ikke no standard-theme her, nei! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Hva synes dere om det nye designet til last.fm? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Hmm, trenger litt hjelp her. Webhotellet mitt har byttet server, og jeg tror jeg har fått skriverettigheter over de fleste filene. Men når jeg trykker på Edit News, så finner jeg denne feilmeldingen: Warning: date() expects parameter 2 to be long, string given in /home/ustedale/public_html/cutenews/inc/editnews.mdu on line 795 Og på linje 795 i editnews.mdu står det slik: $comtime = date("d/m/y h:i:s",$comment_arr[0]); Kan noen hjelpe meg her. Det haster igrunn, så det hadde vært fint med et raskt svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå