Marvil Skrevet 12. august 2006 Rapporter Del Skrevet 12. august 2006 v2 har vel vært planlagt en 8-10 ganger, men det dauer alltid.. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 12. august 2006 Rapporter Del Skrevet 12. august 2006 Jeg kan godt lære meg pixelart om det blir noe av Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 12. august 2006 Rapporter Del Skrevet 12. august 2006 Gutter, hvorfor blir det feil farger når jeg importerer en Illustrator-fil (.ai) i Photoshop? Noen måte å unngå dette? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. august 2006 Rapporter Del Skrevet 12. august 2006 Gutter, hvorfor blir det feil farger når jeg importerer en Illustrator-fil (.ai) i Photoshop? Noen måte å unngå dette? 6660503[/snapback] Sikker på at det blir feil farger? Sjekk fargeprofilen i Photoshop? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 12. august 2006 Rapporter Del Skrevet 12. august 2006 I Illustrator er hex-koden 2B8CBE -- om jeg drar fila inn i (eller åpner den i) Photoshop, blir koden 009BDA. Bruker North America General Purpose 2 som «color setting», uten at jeg helt vet hva det innebærer. AI-fila er CMYK, men det hjelper ikke om jeg bruker CMYK i Photoshop. Ikke at det er noe krise, jeg kan eksportere til PNG i Illustrator, og så importere. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. august 2006 Rapporter Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Då er tida mi inne for denne gong Edit: Føler meg veldig Web2.0 med den rosa bobla forresten Endret 13. august 2006 av Arve Systad Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 13. august 2006 Rapporter Del Skrevet 13. august 2006 Då er tida mi inne for denne gong Du får kose deg da (i den grad det er mulig )! Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 13. august 2006 Rapporter Del Skrevet 13. august 2006 hmm, morro. Den linken funker ikke i firefox, hmm. gankse kult. mulig det er en bug i wordpress ang at den ikke decoder url'en, eller at den decoder feil... i min nettleser blir ø automatisk %F8, mens det blir %c3%b8 på linkene dine på sida... rart.. vet ikke helt hva det betyr da... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. august 2006 Rapporter Del Skrevet 13. august 2006 Henrik: Ja, alle ble plutselig inaktive. Firmaet eksisterer på papiret ennå, men serverne vi eier drifter vi ikke selv. Litt surt i grunn, nå har jeg ingenting å gjøre om dagene. Du får komme deg til Trondheim og bli med på et nytt eventyr. 6648664[/snapback] Hadde vore stilig, det, men eg har muligens noko på gang saman med ein annan gjenganger frå forumet. Og Henrik! Velkommen tilbake 6649447[/snapback] Takk, takk, og du får ha god tur, Arve! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. august 2006 Rapporter Del Skrevet 13. august 2006 Hadde vore stilig, det, men eg har muligens noko på gang saman med ein annan gjenganger frå forumet. Kven - og kva? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 13. august 2006 Rapporter Del Skrevet 13. august 2006 Vurderte å kalle fotobloggen min for almost photo. Hvordan klinger det syntes dere? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 13. august 2006 Rapporter Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Da var jeg tilbake fra sommerleir med ungdomsfellesskapet i menigheten, så nå er jeg klar for å lansere den nye versjonen av nmuf.net, så fort jeg får passordet til databasen deres. Ellers har det vel skjedd heller lite på denne fronten siden jeg dro, er bare kommet fem nye sider, ser jeg Edit: Også ny avatar da, er vel egentlig samme som Shirt2.0 (som jeg forresten skal testtrykke til uka), men forskjellen ser dere jo Endret 13. august 2006 av Jibril2k Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 13. august 2006 Rapporter Del Skrevet 13. august 2006 Hahah, konge avatar Jibba Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 13. august 2006 Rapporter Del Skrevet 13. august 2006 Vurderte å kalle fotobloggen min for almost photo. Hvordan klinger det syntes dere? 6668160[/snapback] Daniel, det går da ikke ann å kalle så fine bilder almost. Arve Systad: Har du noen AJAX prosjekter i gang siden du har lest/kjøpt så mye lesestoff om Javascript og AJAX? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. august 2006 Rapporter Del Skrevet 13. august 2006 Arve Systad: Har du noen AJAX prosjekter i gang siden du har lest/kjøpt så mye lesestoff om Javascript og AJAX? 6668733[/snapback] Jepp, massevis. Men først om et år, når eg har lært meg meir om AJAX og er ferdig med førstegangstenesta Har ikkje fått bøkene endå eingong Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 13. august 2006 Rapporter Del Skrevet 13. august 2006 Forslag til "ord" jeg kan ha foran "photo"... Er på desperat jakt. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 13. august 2006 Rapporter Del Skrevet 13. august 2006 "japan". 14 6669749[/snapback] Lenke til kommentar
Even. Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Satt akkurat og pilset og spilte poker med noen kamerater. Så begynner de å krangle om hva som er best av Piczo og moo.no. Det hele ble backet opp med dårlige argumenter som vitner om null peiling på webdesign. Jeg orket ikke å beynne å forklare dem en gang. Endret 14. august 2006 av EvoZ Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Er jo litt vanskelig å sammenligne de to... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå