Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I Illustrator er hex-koden 2B8CBE -- om jeg drar fila inn i (eller åpner den i) Photoshop, blir koden 009BDA. Bruker North America General Purpose 2 som «color setting», uten at jeg helt vet hva det innebærer.

 

AI-fila er CMYK, men det hjelper ikke om jeg bruker CMYK i Photoshop.

 

Ikke at det er noe krise, jeg kan eksportere til PNG i Illustrator, og så importere. :)

Lenke til kommentar

hmm, morro. Den linken funker ikke i firefox, hmm. gankse kult. mulig det er en bug i wordpress ang at den ikke decoder url'en, eller at den decoder feil...

 

i min nettleser blir ø automatisk %F8, mens det blir %c3%b8 på linkene dine på sida... rart.. vet ikke helt hva det betyr da...

Lenke til kommentar
Henrik: Ja, alle ble plutselig inaktive. Firmaet eksisterer på papiret ennå, men serverne vi eier drifter vi ikke selv. Litt surt i grunn, nå har jeg ingenting å gjøre om dagene. Du får komme deg til Trondheim og bli med på et nytt eventyr.

6648664[/snapback]

Hadde vore stilig, det, men eg har muligens noko på gang saman med ein annan gjenganger frå forumet. :)

 

Og Henrik! Velkommen tilbake :p

6649447[/snapback]

Takk, takk, og du får ha god tur, Arve! :)
Lenke til kommentar

Da var jeg tilbake fra sommerleir med ungdomsfellesskapet i menigheten, så nå er jeg klar for å lansere den nye versjonen av nmuf.net, så fort jeg får passordet til databasen deres.

 

Ellers har det vel skjedd heller lite på denne fronten siden jeg dro, er bare kommet fem nye sider, ser jeg ;)

 

Edit: Også ny avatar da, er vel egentlig samme som Shirt2.0 (som jeg forresten skal testtrykke til uka), men forskjellen ser dere jo :)

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar

Satt akkurat og pilset og spilte poker med noen kamerater. Så begynner de å krangle om hva som er best av Piczo og moo.no. Det hele ble backet opp med dårlige argumenter som vitner om null peiling på webdesign. Jeg orket ikke å beynne å forklare dem en gang. :cool:

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...