haugsand Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 a og span kan gjerne plasseres i en p også, så semantikken kommer på plass. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Woho! Filmen var knust etter 20 minutter Og filmen het "Gone in 20 minutes" ? Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Woho! Filmen var knust etter 20 minutter Og filmen het "Gone in 20 minutes" ? Det var SWAT faktisk... *finne frem DC++* Endret 2. mars 2004 av PT Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Det var SWAT faktisk... *finne frem DC++* Ah den ja, uff nei, den var ikke akuratt bra /me er litt dum, hva er DC++ ? (Drink Cola ++? Dreamcast? ) Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 /me er litt dum, hva er DC++ ? (Drink Cola ++? Dreamcast? ) Ermm... *kremt* DC++ er den generøse bestemoren min som forsyner meg med diverse programmer, filmer, og musikk Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 uff PS verden min er svart om dagen Jeg har lyst, men klarer ikke å komme med en eneste layout, faktisk har jeg et par bra på papiret.... hva gjør dere når musa ikke klarer å gi dere ps glede? annet enn det dere har gjort før. sitter her sjuk og er skikkelig sugen på litt web leik Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 /me hjemme fra skolen.. Prøvestatus; 1 down, 2 to go.. @Polert; Jeg bor 20mins gange fra bussplassen, i tillegg er det sørpeføre.. Så jeg kjørte ned til bussen, mor skulle ha bilen senere på dagen så jeg kunne ikke ta den helt til skolen.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Og der var /me hjemme fra skolen også... fri i morgen *glede seg* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Og der var /me hjemme fra skolen også... fri i morgen *glede seg* Norsk heldag i morgen.. Men med laptopen funker det fint, fyre igang litt musikk og en film.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Norsk heldag er jo ikke så stress egentlig.. bare å ha med seg discman/minidisc og et par cd'er! kom på at jeg skal til trysil med klassen i tre dager neste uke! det blir digg det! kommer sikkert 100 nye sider før jeg kommer tilbake Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 HERREGUD SÅ SUR EG BLIR! Satt lenge og streva med noke CSS greier, fatta ikkje korfor det ikkje gikk.. så fant eg til slutt ut at eg hadde skreve "meny" istede for "menu" som ID på en div... *argh* Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 HERREGUD SÅ SUR EG BLIR! Satt lenge og streva med noke CSS greier, fatta ikkje korfor det ikkje gikk.. så fant eg til slutt ut at eg hadde skreve "meny" istede for "menu" som ID på en div... *argh* *le av arve* Jeg hadde på Sone2 mens jeg satt å spiste (nydelige loffskiver med peanøttsmør) og da streifa det en melding over skjermen. Og jeg siterer ORDRETT; arve fra førde er hærlig Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 OH YEAH!!! det er sikkert arve selv som har sendt inn Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 HERREGUD SÅ SUR EG BLIR! Satt lenge og streva med noke CSS greier, fatta ikkje korfor det ikkje gikk.. så fant eg til slutt ut at eg hadde skreve "meny" istede for "menu" som ID på en div... *argh* *le av arve* Jeg hadde på Sone2 mens jeg satt å spiste (nydelige loffskiver med peanøttsmør) og da streifa det en melding over skjermen. Og jeg siterer ORDRETT; arve fra førde er hærlig :lol: Har mine mistanker om kem som kan vere teh guilty Uansett, en venn av meg har en far fra sri lanka, og han har vert der i vinterferien - og sendt kort. Morra mi opner døra på rommet liksom, "arve, kan du fortelle meg ka "p-w-n-d" står for/er for noke??" Han hadde skreve _ett_ ord på kortet bortsett fra navn og adresse; PWND! Ler enda eg Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Jeg hadde på Sone2 mens jeg satt å spiste (nydelige loffskiver med peanøttsmør) og da streifa det en melding over skjermen. Og jeg siterer ORDRETT; arve fra førde er hærlig Haha. Jeg så også på, men slutta å lese når meldingene ble slik; Dagens Tema var; Hvor var du når Oddvara Brå brakk staven, og når da folk skrev "I pungen til pappa" og "På vei inn i mamma", ja fan da slutta jeg å lese demeldingene.. Endret 2. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 HERREGUD SÅ SUR EG BLIR! Satt lenge og streva med noke CSS greier, fatta ikkje korfor det ikkje gikk.. så fant eg til slutt ut at eg hadde skreve "meny" istede for "menu" som ID på en div... *argh* *le av arve* Jeg hadde på Sone2 mens jeg satt å spiste (nydelige loffskiver med peanøttsmør) og da streifa det en melding over skjermen. Og jeg siterer ORDRETT; arve fra førde er hærlig :lol: Har mine mistanker om kem som kan vere teh guilty Uansett, en venn av meg har en far fra sri lanka, og han har vert der i vinterferien - og sendt kort. Morra mi opner døra på rommet liksom, "arve, kan du fortelle meg ka "p-w-n-d" står for/er for noke??" Han hadde skreve _ett_ ord på kortet bortsett fra navn og adresse; PWND! Ler enda eg LOL :p :p LOL :p :p LOL :p :p LOL :p :p ( © PT) Litt irriterende den rekka der oppe, men jeg liker den, og de som har snakket en del med meg på msn vet hvor irriterende den kan være Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Hmm... noen som vet om et side med tutorials for animert photoshop (som i .gif-animasjoner)? Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) Jeg skulle gjerne ha limt inn noen eksempler, men sitter på skolen uten favorittene mine. Forestiller meg ansiktsuttrykket til satyrium etter diskkræsj hvor favorittene sa byebye Det var SWAT faktisk...*finne frem DC++* Ulovligheter? Åpen innrømmelse? *sende anonym mail til økokrim* @Polert; Jeg bor 20mins gange fra bussplassen, i tillegg er det sørpeføre.. Så jeg kjørte ned til bussen, mor skulle ha bilen senere på dagen så jeg kunne ikke ta den helt til skolen..Så moren din må gå 20 min i sørpe..? Satt lenge og streva med noke CSS greier, fatta ikkje korfor det ikkje gikk.. så fant eg til slutt ut at eg hadde skreve "meny" istede for "menu" som ID på en div... *argh*Hvis det er noen trøst så har jeg sittet 7,5 arbeidstimer på jobben og knotet med å få til et popupvindu med en nedtrekksliste med data fra morsiden som returnerer valg element til morsiden, uten å få til en dritt som virker PWND! Epsilon: Kan jeg redigere bittelitt og "publisere" tankene dine om stil på rullatorer (rullator eier heis)? Flott å ha noe å linke til når jeg argumenterer mot dette edit; er det bar jeg som mener at dcrintea (300 Nokia games) burde rulles i tjære og fjær og henges opp etter lilletærne? Endret 2. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 (endret) gathering.org i ny drakt... Hva sier ekspertpanelet? (kommer med min egen vurdering etter en grundig analyse... ) EDIT> NB. gathering.org (uten www) leder foreløbig til en missing 404 side.. faktisk.. men, sendt mail.. så dere andre skal slippe å gjøre det.. PS. siden validerer ikke *f9s* ingen som svarte her.. så... svar noen? edit> (ok.. PT svarte... men.. noen andre? (han deler ikke mitt syn btw.. ) Endret 2. mars 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Hvis jag absolutt må svare: Blått er over, ut og bak mål brukt opp for lenge siden. Punktum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå