Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

uff PS verden min er svart om dagen :(

Jeg har lyst, men klarer ikke å komme med en eneste layout, faktisk har jeg et par bra på papiret....

hva gjør dere når musa ikke klarer å gi dere ps glede? annet enn det dere har gjort før.

sitter her sjuk og er skikkelig sugen på litt web leik :D

Lenke til kommentar

/me hjemme fra skolen..:w00t:

Prøvestatus; 1 down, 2 to go.. :angry:

@Polert; Jeg bor 20mins gange fra bussplassen, i tillegg er det sørpeføre.. Så jeg kjørte ned til bussen, mor skulle ha bilen senere på dagen så jeg kunne ikke ta den helt til skolen..

Lenke til kommentar
HERREGUD SÅ SUR EG BLIR!

Satt lenge og streva med noke CSS greier, fatta ikkje korfor det ikkje gikk.. så fant eg til slutt ut at eg hadde skreve "meny" istede for "menu" som ID på en div... *argh*

*le av arve*

Jeg hadde på Sone2 mens jeg satt å spiste (nydelige loffskiver med peanøttsmør) og da streifa det en melding over skjermen. Og jeg siterer ORDRETT;

arve fra førde er hærlig

:cool:

Lenke til kommentar
HERREGUD SÅ SUR EG BLIR!

Satt lenge og streva med noke CSS greier, fatta ikkje korfor det ikkje gikk.. så fant eg til slutt ut at eg hadde skreve "meny" istede for "menu" som ID på en div... *argh*

*le av arve*

Jeg hadde på Sone2 mens jeg satt å spiste (nydelige loffskiver med peanøttsmør) og da streifa det en melding over skjermen. Og jeg siterer ORDRETT;

arve fra førde er hærlig

:lol: :lol:

Har mine mistanker om kem som kan vere teh guilty :D

Uansett, en venn av meg har en far fra sri lanka, og han har vert der i vinterferien - og sendt kort. Morra mi opner døra på rommet liksom, "arve, kan du fortelle meg ka "p-w-n-d" står for/er for noke??"

Han hadde skreve _ett_ ord på kortet bortsett fra navn og adresse; PWND!

:lol: Ler enda eg :lol:

Lenke til kommentar

arve fra førde er hærlig

Haha. Jeg så også på, men slutta å lese når meldingene ble slik;

Dagens Tema var; Hvor var du når Oddvara Brå brakk staven, og når da folk skrev "I pungen til pappa" og "På vei inn i mamma", ja fan da slutta jeg å lese demeldingene.. :yucky:

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
HERREGUD SÅ SUR EG BLIR!

*le av arve*

arve fra førde er hærlig

:lol: :lol:

Har mine mistanker om kem som kan vere teh guilty :D

Uansett, en venn av meg har en far fra sri lanka, og han har vert der i vinterferien - og sendt kort. Morra mi opner døra på rommet liksom, "arve, kan du fortelle meg ka "p-w-n-d" står for/er for noke??"

Han hadde skreve _ett_ ord på kortet bortsett fra navn og adresse; PWND!

:lol: Ler enda eg :lol:

LOL :p :p :p :p LOL :p :p :p :p LOL :p :p :p :p LOL :p :p :p :p

( :p © PT)

Litt irriterende den rekka der oppe, men jeg liker den, og de som har snakket en del med meg på msn vet hvor irriterende den kan være :grin:

Lenke til kommentar
Jeg skulle gjerne ha limt inn noen eksempler, men sitter på skolen uten favorittene mine.

Forestiller meg ansiktsuttrykket til satyrium etter diskkræsj hvor favorittene sa byebye

Det var SWAT faktisk...

*finne frem DC++*

Ulovligheter? Åpen innrømmelse? *sende anonym mail til økokrim*

@Polert; Jeg bor 20mins gange fra bussplassen, i tillegg er det sørpeføre.. Så jeg kjørte ned til bussen, mor skulle ha bilen senere på dagen så jeg kunne ikke ta den helt til skolen..
Så moren din må gå 20 min i sørpe..?

Hvis det er noen trøst så har jeg sittet 7,5 arbeidstimer på jobben og knotet med å få til et popupvindu med en nedtrekksliste med data fra morsiden som returnerer valg element til morsiden, uten å få til en dritt som virker

PWND!
:dontgetit:

Epsilon: Kan jeg redigere bittelitt og "publisere" tankene dine om stil på rullatorer (rullator eier heis)? Flott å ha noe å linke til når jeg argumenterer mot dette

edit; er det bar jeg som mener at dcrintea (300 Nokia games) burde rulles i tjære og fjær og henges opp etter lilletærne?

Endret av enden
Lenke til kommentar
gathering.org i ny drakt...

Hva sier ekspertpanelet?

(kommer med min egen vurdering etter en grundig analyse... ;) )

EDIT>

NB. gathering.org (uten www) leder foreløbig til en missing 404 side.. faktisk.. :p

men, sendt mail.. så dere andre skal slippe å gjøre det.. :p

PS. siden validerer ikke *f9s*

ingen som svarte her.. :dontgetit:

så... svar noen? :p

edit>

(ok.. PT svarte... men.. noen andre? (han deler ikke mitt syn btw.. :p)

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...