haugsand Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 wh1te: Kan du røpe hvilket firma det er snakk om? Jeg fikk ikke sove i natt, fordi jeg lå og tenkte på hvor herlig det hadde vært å starte et nytt, hardt satsende webutviklingsfirma. Om ikke studiene tok opp så mye tid, skulle jeg ha realisert tankene mine. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 White: Det har seg ofte slik at større webutviklingsfirma ikkje har fast ansatte programmerere, men leier heller inn konsulenter. Grunnen til dette er at i veldig mange tilfelle er det ikkje nødvendig å ha ein eigen programmerer, sidan veldig mange av oppdraga som blir påtatt krever heller lite teknisk innsikt (alt er såklart relativt). Haugsand: Er Comart historie? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 Henrik: Ja, alle ble plutselig inaktive. Firmaet eksisterer på papiret ennå, men serverne vi eier drifter vi ikke selv. Litt surt i grunn, nå har jeg ingenting å gjøre om dagene. Du får komme deg til Trondheim og bli med på et nytt eventyr. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Uh, crap, dobbelpost. Endret 10. august 2006 av jorgis Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 Du får komme deg til Trondheim og bli med på et nytt eventyr. 6648664[/snapback] Hey, Bergen er stedet nå. Join VikingSoft Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 Jeg, Berg og Loomy er jo i Bergen, nå Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Jeg, Berg og Loomy er jo i Bergen, nå 6648887[/snapback] So is meg og PT. Klar for ByLAN i høstferien? Endret 10. august 2006 av jorgis Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 Du får komme deg til Trondheim og bli med på et nytt eventyr. 6648664[/snapback] Hey, Bergen er stedet nå. Join VikingSoft 6648791[/snapback] Hm, det høres jo nesten ut som navnet vi kunne brukt for å fått registrert et firma, passer til tittelen på det første produktet og har utvidelsesmuligheter Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 wh1te: Kan du røpe hvilket firma det er snakk om? 6648131[/snapback] Jeg ønsker ikke å gjøre det for da kan det virke som om jeg har svartmalt hele foretaket deres (noe som jeg egentlig har). Det kan være dårlig for omsetningen deres og jeg har ingen rett til å dømme dem helt enda, da jeg ikke har sett hvordan de takler vårt prosjekt. Men vi får se senere da... Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Hm, det høres jo nesten ut som navnet vi kunne brukt for å fått registrert et firma, passer til tittelen på det første produktet og har utvidelsesmuligheter 6649211[/snapback] ..ooog Viking Software kommer til å bli pissed off og saksøke ræven av oss. Inkludert de 800,- vi har på konto Endret 10. august 2006 av PT Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Jeg, Berg og Loomy er jo i Bergen, nå 6648887[/snapback] Eg kjem springande etter, beinhard som eg er, etter eit år i Troms! Kanskje vi her på forumet burde slå oss saman og starte Noreg sitt klart beste/mest kjente/etc. webutviklingsfirma edit: ... om eit år, sjølvsagt Og Henrik! Velkommen tilbake Endret 10. august 2006 av Arve Systad Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 Kanskje vi her på forumet burde slå oss saman og starte Noreg sitt klart beste/mest kjente/etc. webutviklingsfirma 6649447[/snapback] Da skal jeg være maskot. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 Kanskje vi her på forumet burde slå oss saman og starte Noreg sitt klart beste/mest kjente/etc. webutviklingsfirma 6649447[/snapback] Da skal jeg være maskot. 6649448[/snapback] Med stilig maskot-kostyme Du er forresten fryktelig rask på responsen, wh1te. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 Nei, jeg skal forresten ikke være maskot. Jeg skal tjene meg rik på å lage filmen "dot com - the second coming". Rask på responsen? Jeg sitter mitt i en Gudsforlat militærbase på min egen laptop (for a change) og stirrer på mine innlegg-siden mens jeg febrilsk trykker F5. Jeg mangler bare liv. Dessuten har jeg treningsforbud og delayed muscle sorenes. Helt jævlig. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 Huff, høyrest kjipt ut. Har ikkje engang laptop den første perioden i militæret - satsar på at tenesta sjølv kan stå for tidsfordriv. Skal dog passe på å ha med meg laptop opp etter første perm. Sjølv sit eg på jobb og surfar febrilsk rundt på forumet etter underhaldning. Kun ein time igjen i dag, og tre og ein halv i morgon. Så er eg ferdig. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 Ferie er kjedelig. Har snart hatt det en uke nå. Det er oppskrytt. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 Ferie er kjedelig. Har snart hatt det en uke nå. Det er oppskrytt. 6649566[/snapback] Signed. Trur kanskje det blir til at eg bestiller meg laptop i kveld, faktisk - så har eg den iallefall til eg kjem på perm første gong. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 Hvor skal du hen, Arve? I militæret, that is. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 Har hatt sommerfeire i tre måneder og jeg hadde ikke takket nei til tre måneder til. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 Hvor skal du hen, Arve? I militæret, that is. 6649596[/snapback] Skjold leir, indre Troms. 2. bataljon i hæren. Høyrest ikkje det flott ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå