Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har nettopp snakket med et av Norges største webutvikler-firmaer og jeg er ekstremt oppgitt over all inkompetansen som er ute og går. Er såååå forbanna. Har sjekket litt rundt hvor mye ting vil koste og hvilken teknologi som brukes, både med store firmaer, mindre firmaer og brukere her på forumet og konklusjonen er at enkelte brukere her inne kunne blitt millionærer på kort tid om de hadde markedsført seg riktig, samt sammenlignet seg med store, inkompetente og dyre firmaer.

 

Hva får man for noen hundre tusen hos de største webfirmaene? Tabeller, databasebilder og sider som ikke ser like ut i forskjellige browsere.

Lenke til kommentar
Jeg har nettopp snakket med et av Norges største webutvikler-firmaer og jeg er ekstremt oppgitt over all inkompetansen som er ute og går. Er såååå forbanna. Har sjekket litt rundt hvor mye ting vil koste og hvilken teknologi som brukes, både med store firmaer, mindre firmaer og brukere her på forumet og konklusjonen er at enkelte brukere her inne kunne blitt millionærer på kort tid om de hadde markedsført seg riktig, samt sammenlignet seg med store, inkompetente og dyre firmaer.

 

Hva får man for noen hundre tusen hos de største webfirmaene? Tabeller, databasebilder og sider som ikke ser like ut i forskjellige browsere.

6641189[/snapback]

 

Old news, eh?

 

Det er ingen tvil om at mange av dei større webdesign-firmaa som finst i Noreg er fantastisk inkompetente. Synd, men sant.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

(...)

6641189[/snapback]

 

Old news, eh?

 

Det er ingen tvil om at mange av dei større webdesign-firmaa som finst i Noreg er fantastisk inkompetente. Synd, men sant.

6642376[/snapback]

 

Jeg sa at jeg krevde å snakke med en programmerer (tydeligvis består et slikt firma kun av mellommenn, det er umulig å få tak i en programmerer). Jeg sa at det var uaktuelt at min klient skulle ha en side bygget opp i tabeller. Han ga meg en mailadresse, så la han på. 15 minutter etter ringte han meg opp og spørte på grov trøndersk "har du hørt om divs?!". Ja, svarte jeg. Så spurte ham meg om det var greit at siden var laget i divs. Ja, svarte jeg, og så la han på.

 

Jeg er sjokkert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg er mellommannen og rådgiveren hans. Jeg skulle egentlig lage siden, men han ble lokket til en kontrakt med et annet firma. Jeg har laget litt forskjellige designs og så har jeg utformet logo. I tillegg har jeg kodet en prøveside til ham. Jeg jobber gratis, vet egentlig ikke hvorfor. Er for snill.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg får håpe at firmaet er seriøst nok til å endre på siden hvis vi ikke er fornøyd. Jeg så en side i porteføljen deres som de angivelig hadde tatt flere hundre tusen for (word from the exec) og det var en helt grei side, standard html, ikke noe fancy. Helt sykt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...