Lovskogen Skrevet 9. august 2006 Rapporter Del Skrevet 9. august 2006 Dere er ikke så kule som meg med mitt kompaktkamera uansett Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. august 2006 Rapporter Del Skrevet 9. august 2006 Dere er ikke så kule som meg med mitt kompaktkamera uansett 6638907[/snapback] Etterbehandlingen er halve bildet, så har man litt kunnskaper om det, klarer man å få svært bra bilder.. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. august 2006 Rapporter Del Skrevet 9. august 2006 Jeg vil nok si at motivet er 80%, resten er etterbehandling og kvalitet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. august 2006 Rapporter Del Skrevet 9. august 2006 Jeg har nettopp snakket med et av Norges største webutvikler-firmaer og jeg er ekstremt oppgitt over all inkompetansen som er ute og går. Er såååå forbanna. Har sjekket litt rundt hvor mye ting vil koste og hvilken teknologi som brukes, både med store firmaer, mindre firmaer og brukere her på forumet og konklusjonen er at enkelte brukere her inne kunne blitt millionærer på kort tid om de hadde markedsført seg riktig, samt sammenlignet seg med store, inkompetente og dyre firmaer. Hva får man for noen hundre tusen hos de største webfirmaene? Tabeller, databasebilder og sider som ikke ser like ut i forskjellige browsere. Lenke til kommentar
Kannutt Skrevet 9. august 2006 Rapporter Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Jeg vil nok si at motivet er 80%, resten er etterbehandling og kvalitet. 6641105[/snapback] Enkelte mener nok at du må snu opp ned på det der. Altså 80% etterarbeid. Iherdig fotograf Endret 9. august 2006 av Kannutt Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. august 2006 Rapporter Del Skrevet 9. august 2006 Haha, søtt. 80% motiv, 10%teknikk 10% etterbehandling. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. august 2006 Rapporter Del Skrevet 9. august 2006 Gratis .info-domener, men bare første året - man må avbestille etter ett år, om du ikke vil betale en ny årsavgift. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. august 2006 Rapporter Del Skrevet 9. august 2006 Gratis .info er vel gammelt nytt, har selv hatt et par-tre .info-domener, men bare ett år om gangen. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. august 2006 Rapporter Del Skrevet 9. august 2006 epleweb.com transfer successfully APPROVED. Ting ser ut til å ordne seg med nytt webhotell og registrar Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. august 2006 Rapporter Del Skrevet 9. august 2006 Jeg har nettopp snakket med et av Norges største webutvikler-firmaer og jeg er ekstremt oppgitt over all inkompetansen som er ute og går. Er såååå forbanna. Har sjekket litt rundt hvor mye ting vil koste og hvilken teknologi som brukes, både med store firmaer, mindre firmaer og brukere her på forumet og konklusjonen er at enkelte brukere her inne kunne blitt millionærer på kort tid om de hadde markedsført seg riktig, samt sammenlignet seg med store, inkompetente og dyre firmaer. Hva får man for noen hundre tusen hos de største webfirmaene? Tabeller, databasebilder og sider som ikke ser like ut i forskjellige browsere. 6641189[/snapback] Old news, eh? Det er ingen tvil om at mange av dei større webdesign-firmaa som finst i Noreg er fantastisk inkompetente. Synd, men sant. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. august 2006 Rapporter Del Skrevet 9. august 2006 epleweb.com transfer successfully APPROVED. Ting ser ut til å ordne seg med nytt webhotell og registrar 6642169[/snapback] Hos? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. august 2006 Rapporter Del Skrevet 9. august 2006 dcvhost.no Mediatemple ble overkill, fant jeg ut. Og dcvhost hadde alt jeg trengte, PHP5, MySQL5, etc. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. august 2006 Rapporter Del Skrevet 9. august 2006 (...) 6641189[/snapback] Old news, eh? Det er ingen tvil om at mange av dei større webdesign-firmaa som finst i Noreg er fantastisk inkompetente. Synd, men sant. 6642376[/snapback] Jeg sa at jeg krevde å snakke med en programmerer (tydeligvis består et slikt firma kun av mellommenn, det er umulig å få tak i en programmerer). Jeg sa at det var uaktuelt at min klient skulle ha en side bygget opp i tabeller. Han ga meg en mailadresse, så la han på. 15 minutter etter ringte han meg opp og spørte på grov trøndersk "har du hørt om divs?!". Ja, svarte jeg. Så spurte ham meg om det var greit at siden var laget i divs. Ja, svarte jeg, og så la han på. Jeg er sjokkert. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 9. august 2006 Rapporter Del Skrevet 9. august 2006 White: Hva gjør du for kunden, lager designet? Eller har det ingen ting med web å gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. august 2006 Rapporter Del Skrevet 9. august 2006 Jeg er mellommannen og rådgiveren hans. Jeg skulle egentlig lage siden, men han ble lokket til en kontrakt med et annet firma. Jeg har laget litt forskjellige designs og så har jeg utformet logo. I tillegg har jeg kodet en prøveside til ham. Jeg jobber gratis, vet egentlig ikke hvorfor. Er for snill. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. august 2006 Rapporter Del Skrevet 9. august 2006 Hadde eg vore deg ville eg ha fått mannen som faktisk lagar sida til å gi deg eit eksemplar til "review" før kunden får sjå det. Der kan du sansynligvis kritisere ein del. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. august 2006 Rapporter Del Skrevet 9. august 2006 Jeg får håpe at firmaet er seriøst nok til å endre på siden hvis vi ikke er fornøyd. Jeg så en side i porteføljen deres som de angivelig hadde tatt flere hundre tusen for (word from the exec) og det var en helt grei side, standard html, ikke noe fancy. Helt sykt. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. august 2006 Rapporter Del Skrevet 9. august 2006 Jeg har mange kontakter i denne bransjen, send meg en PM så kan jeg sende deg en mailadresse eller to. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 9. august 2006 Rapporter Del Skrevet 9. august 2006 dette har plaget meg en stund nå... robbie: hvorfor har du .jp domene? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 9. august 2006 Rapporter Del Skrevet 9. august 2006 Fordi han heter Roberto J. Pinia. Roberto J. P. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå