Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du bruker tydeligvis Internet Explorer, en nettleser som er frarådet av blant annet VG, NRK og Aftenposten. Les også denne teksten om hvorfor du burde skifte nettleser. Gode alternativer er Opera og Firefox.

 

Ellerno. :) Ikke så reklametekstdesperat-aktig. Byttet ut «Jeg kan se at» fordi du faktisk ikke ser, men et script ser.

6631225[/snapback]

 

Hehe, takk :p

Lenke til kommentar
Sånn, då var andre utgave av Designing with Web Standards av J.Zeldman bestilt. Tjohoi - eg får mange bøker å ta med meg nord etter første perm :)

6631854[/snapback]

 

 

Har du lest første utgaven? Hvordan er disse bøkene? Vurderer sterkt å bestille dem. :hmm:

6632451[/snapback]

 

Har lest ca 1/4 av den no, og foreløpig er den veldig bra. Planla igrunn å lese den i militæret. Er strengt tatt ikkje så mykje nytt å lære for min del (:p), men litt er det jo. Interessant lesing er det uansett. Boka tar for seg ein del eksempel på diverse, og er litt morsomt å sjå korleis ting er gjort for berre nokre år sida :)

Lenke til kommentar

Har prøvd å søke litt, men ikke funnet noe.

Vet noen av dere om en automatisk thumbnail -funksjon som automatisk resizer ethvert stort bilde som blir satt inn i en artikkel, som er over et visst antall pixler? Hvis man da trykker på den automatisk resizede thumbnailen kan det store bildet komme opp. Noen som har peiling? Eventuelt noen som har joomla og php -kunnskaper nok til å lage det om de har tid til overs?

Lenke til kommentar
Noen som starter på HiO avd for Ingeniører neste uke eller?

Skal være fadder, gleder meg som en jævel.

Drit i fadderbarna, nå skal fadderne kose seg(les: grøftefyll)

6631385[/snapback]

Å ja da! :)

 

Blir nok av festing de neste ukene så jeg på programmet, men fint er det ;)

 

 

 

Online desktop er tingen: Tenker å mekke meg en privat online desktop sak med TODO og Mp3 spiller "installert", da har jeg alt jeg trenger "overalt".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...