PT Skrevet 7. august 2006 Rapporter Del Skrevet 7. august 2006 *stille seg bak Mikael* -- Sikkert tatt opp haugevis av ganger før, men lat som jeg er gidder jeg ikke lete. Noen fra kaféen som har tenkt seg på HW-LAN? Sitter her og vurderer det så smått... Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 7. august 2006 Rapporter Del Skrevet 7. august 2006 Noen som starter på HiO avd for Ingeniører neste uke eller? Skal være fadder, gleder meg som en jævel. Drit i fadderbarna, nå skal fadderne kose seg(les: grøftefyll) Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. august 2006 Rapporter Del Skrevet 7. august 2006 Skal ikke kose deg med fadderjentene? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. august 2006 Rapporter Del Skrevet 7. august 2006 Sånn, då var andre utgave av Designing with Web Standards av J.Zeldman bestilt. Tjohoi - eg får mange bøker å ta med meg nord etter første perm Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 Du bruker tydeligvis Internet Explorer, en nettleser som er frarådet av blant annet VG, NRK og Aftenposten. Les også denne teksten om hvorfor du burde skifte nettleser. Gode alternativer er Opera og Firefox. Ellerno. Ikke så reklametekstdesperat-aktig. Byttet ut «Jeg kan se at» fordi du faktisk ikke ser, men et script ser. 6631225[/snapback] Hehe, takk Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 Sånn, då var andre utgave av Designing with Web Standards av J.Zeldman bestilt. Tjohoi - eg får mange bøker å ta med meg nord etter første perm 6631854[/snapback] Har du lest første utgaven? Hvordan er disse bøkene? Vurderer sterkt å bestille dem. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 Skal ikke kose deg med fadderjentene? 6631837[/snapback] Joda, poeng der. Er det ikke det som er å kose seg da Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 Sånn, då var andre utgave av Designing with Web Standards av J.Zeldman bestilt. Tjohoi - eg får mange bøker å ta med meg nord etter første perm 6631854[/snapback] Har du lest første utgaven? Hvordan er disse bøkene? Vurderer sterkt å bestille dem. 6632451[/snapback] Har lest ca 1/4 av den no, og foreløpig er den veldig bra. Planla igrunn å lese den i militæret. Er strengt tatt ikkje så mykje nytt å lære for min del (), men litt er det jo. Interessant lesing er det uansett. Boka tar for seg ein del eksempel på diverse, og er litt morsomt å sjå korleis ting er gjort for berre nokre år sida Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 ALA Issue 221 Where Am I? Gentle Reader, Stay Awhile; I Will Be Faithful Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 Digi.no vet ikke forskjellen mellom Ajax og Flash: http://www.digi.no/php/art.php?id=313770 Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 Skal jeg midtstille overskiftene? http://www.thinkfuzzy.net/profil.php Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 Skal jeg midtstille overskiftene?http://www.thinkfuzzy.net/profil.php 6635351[/snapback] På tide å klare å finne ut slikt sjølv? Roberto: Kanskje digi.no er dumme, men desktoptwo.com ser litt stilig ut Bollingmo: ALA, og Issue 221 er ikkje eit unntak. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 Har prøvd å søke litt, men ikke funnet noe. Vet noen av dere om en automatisk thumbnail -funksjon som automatisk resizer ethvert stort bilde som blir satt inn i en artikkel, som er over et visst antall pixler? Hvis man da trykker på den automatisk resizede thumbnailen kan det store bildet komme opp. Noen som har peiling? Eventuelt noen som har joomla og php -kunnskaper nok til å lage det om de har tid til overs? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 Noen som starter på HiO avd for Ingeniører neste uke eller?Skal være fadder, gleder meg som en jævel. Drit i fadderbarna, nå skal fadderne kose seg(les: grøftefyll) 6631385[/snapback] Å ja da! Blir nok av festing de neste ukene så jeg på programmet, men fint er det Online desktop er tingen: Tenker å mekke meg en privat online desktop sak med TODO og Mp3 spiller "installert", da har jeg alt jeg trenger "overalt". Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 Moro med nytt speilrefleks. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 Moro med nytt speilrefleks. 6637093[/snapback] Åssen kamera er det? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 350D, antar jeg? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 Moro med nytt speilrefleks. 6637093[/snapback] Åssen kamera er det? 6637146[/snapback] Kanon EOS 350D. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 Moro med nytt speilrefleks. 6637093[/snapback] Åssen kamera er det? 6637146[/snapback] Kanon EOS 350D. 6637212[/snapback] Kos, har det selv. Kjøpte meg nytt objektiv her om dagen 75-300mm Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 Robbie: Bor du på Bjerke? Eller risløkka? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå