Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I helvete er det nå TJC har gjort?! Epleweb er oppe igjen, men det ser ut til at det er en backup fra 2005. FTP er nede, kommer ikke inn på cPanel/phpMyAdmin, men det kan se ut til at alt databaseinnhold er borte vekk.

F*** D**** H******!! :realmad:

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

Jeg har også vært veldig fornøyd med servicen, frem til de hadde en del nedetid og dårlig respons i mai/juni. Siden da har jeg ikke vært særlig fornøyd, for å si det sånn.

Dagens opptur: Jeg har bilde på trykk i dagens Dagblad! (Riktignok lite, og de har gjort noe rart med fargene -- but hey! ;D)

Lenke til kommentar
Jeg har også vært veldig fornøyd med servicen, frem til de hadde en del nedetid og dårlig respons i mai/juni. Siden da har jeg ikke vært særlig fornøyd, for å si det sånn.

Dagens opptur: Jeg har bilde på trykk i dagens Dagblad! (Riktignok lite, og de har gjort noe rart med fargene -- but hey! ;D)

6624299[/snapback]

Show us!

Lenke til kommentar

Jesper: Uordnet liste.

Leon: Kan ikke se at det er oppgitt fotograf der, det er jo litt kjipt for deg :p

Hadde forresten et par bilder i Bergens Tidene når jeg jobbet der i arbeidsuken på ungdomsskolen. Fikk faktisk mitt smukke ansikt smurt utover hele forsiden til et fredagsbilag også. Uten at jeg visste det før jeg åpnet avisen! :wee:

Edit: *daske self*

Endret av PT
Lenke til kommentar
Bra det er flere enn meg som mener det. Jeg regner med du mener dette på grunn av at man nettopp lister opp bilder fra server, de er jo ikke akkurat tabulære data.

Ja, pleier å tenke sånn at hvis det er ikke spiller noen rolle hvilken rad og kolonne innholdet (bildet) kommer i, er det ikke tabulære data :thumbup: <-- Tommelfingerregelsmiley

Leon: Kan ikke se at det er oppgitt fotograf der, det er jo litt kjipt for deg :p

Da ser du ikke godt nok! ;)

Lenke til kommentar
Jeg har telefonnummeret til en av dem om du vil ha. :evil:

Dere som bruker (mt). Hvordan ordner dere med domenenavn/hvem er deres registrar?

6623084[/snapback]

Noen domener har jeg jo fra gammelt av (~ 1999), disse overførte jeg til (mt) i sin tid. Ellers er det mulig å logge seg inn på Account Center og registrere domener for å så legge disse til som Alternate Domains.

Lenke til kommentar

Sjekk hjemmesiden min i IE :wee:

http://www.thinkfuzzy.net

Noen som har tips til forbedringer på teksten? Er ikke flink til å skriver overbevisende :p

ADVARSEL! Jeg kan se at du bruker nettleseren Internet Explorer, dette bør du ikke gjøre, les hva VG, NRK og Aftenposten skriver om den. Les her hvorfor du ikke burde bruke Internet Explorer. Bytt nettleser til Firefox eller Opera i dag!
Endret av fUzZy^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...