Leon Skrevet 6. august 2006 Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Jeg har telefonnummeret til en av dem om du vil ha. Dere som bruker (mt). Hvordan ordner dere med domenenavn/hvem er deres registrar? Endret 6. august 2006 av Leon Johannessen Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. august 2006 Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 (endret) I helvete er det nå TJC har gjort?! Epleweb er oppe igjen, men det ser ut til at det er en backup fra 2005. FTP er nede, kommer ikke inn på cPanel/phpMyAdmin, men det kan se ut til at alt databaseinnhold er borte vekk. F*** D**** H******!! Endret 6. august 2006 av Loomy Lenke til kommentar
Leon Skrevet 6. august 2006 Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 Hvis jeg ikke var irritert tidligere, så er jeg det nå. To av sidene har jeg ikke lokalt AT ALL lengre. Helvete heller. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. august 2006 Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 Ser ut til at alle sider opprettet etter 2006 er helt daue. "No website configured at this address". Satan, så irritert jeg er nå! Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 6. august 2006 Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 Hmm.. Har aldri hørt om TJC, jeg. Har det vært mye trøbbel med dem? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. august 2006 Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 Ikke frem til nå. I hvert fall ikke for min del. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 6. august 2006 Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 Jeg har også vært veldig fornøyd med servicen, frem til de hadde en del nedetid og dårlig respons i mai/juni. Siden da har jeg ikke vært særlig fornøyd, for å si det sånn. Dagens opptur: Jeg har bilde på trykk i dagens Dagblad! (Riktignok lite, og de har gjort noe rart med fargene -- but hey! ;D) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. august 2006 Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 Jeg har også vært veldig fornøyd med servicen, frem til de hadde en del nedetid og dårlig respons i mai/juni. Siden da har jeg ikke vært særlig fornøyd, for å si det sånn. Dagens opptur: Jeg har bilde på trykk i dagens Dagblad! (Riktignok lite, og de har gjort noe rart med fargene -- but hey! ;D) 6624299[/snapback] Show us! Lenke til kommentar
Leon Skrevet 6. august 2006 Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Bildet. Side 41, helt til høyre. Kan scanne det senere, må stikke og levere noen t-skjorter nuh. Ble foto, men: Edit2: Kjendis/sladdersidene for the win. ^^ Endret 6. august 2006 av Leon Johannessen Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. august 2006 Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 Over til noe annet enn bilder i Dagbladet og TJC: Hva synes dere er best i bildegallerier? Tabell eller en uordnet liste? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 6. august 2006 Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 Se forøvrig mitt svar til jorgis. 6613349[/snapback] Hm? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. august 2006 Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 @Jibba: Uordnet liste, uten tvil. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. august 2006 Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 Bra det er flere enn meg som mener det. Jeg regner med du mener dette på grunn av at man nettopp lister opp bilder fra server, de er jo ikke akkurat tabulære data. Lenke til kommentar
PT Skrevet 6. august 2006 Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Jesper: Uordnet liste. Leon: Kan ikke se at det er oppgitt fotograf der, det er jo litt kjipt for deg Hadde forresten et par bilder i Bergens Tidene når jeg jobbet der i arbeidsuken på ungdomsskolen. Fikk faktisk mitt smukke ansikt smurt utover hele forsiden til et fredagsbilag også. Uten at jeg visste det før jeg åpnet avisen! Edit: *daske self* Endret 6. august 2006 av PT Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. august 2006 Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 Bra det er flere enn meg som mener det. Jeg regner med du mener dette på grunn av at man nettopp lister opp bilder fra server, de er jo ikke akkurat tabulære data. Ja, pleier å tenke sånn at hvis det er ikke spiller noen rolle hvilken rad og kolonne innholdet (bildet) kommer i, er det ikke tabulære data <-- Tommelfingerregelsmiley Leon: Kan ikke se at det er oppgitt fotograf der, det er jo litt kjipt for deg Da ser du ikke godt nok! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. august 2006 Rapporter Del Skrevet 7. august 2006 Jess, da stikker jeg en uke på leir.. Prøv å ikke kom med noen heftige diskusjoner, så jeg får over 20 sider å lese når jeg kommer tilbake, da Har ikke anledning til å sitte med Opera Mini hele tiden denne uken, så.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 7. august 2006 Rapporter Del Skrevet 7. august 2006 Jeg har telefonnummeret til en av dem om du vil ha. Dere som bruker (mt). Hvordan ordner dere med domenenavn/hvem er deres registrar? 6623084[/snapback] Noen domener har jeg jo fra gammelt av (~ 1999), disse overførte jeg til (mt) i sin tid. Ellers er det mulig å logge seg inn på Account Center og registrere domener for å så legge disse til som Alternate Domains. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. august 2006 Rapporter Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Sjekk hjemmesiden min i IE http://www.thinkfuzzy.net Noen som har tips til forbedringer på teksten? Er ikke flink til å skriver overbevisende ADVARSEL! Jeg kan se at du bruker nettleseren Internet Explorer, dette bør du ikke gjøre, les hva VG, NRK og Aftenposten skriver om den. Les her hvorfor du ikke burde bruke Internet Explorer. Bytt nettleser til Firefox eller Opera i dag! Endret 7. august 2006 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. august 2006 Rapporter Del Skrevet 7. august 2006 Ikke den best forfattede teksten, kanskje. Virka nærmest desperat. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 7. august 2006 Rapporter Del Skrevet 7. august 2006 Du bruker tydeligvis Internet Explorer, en nettleser som er frarådet av blant annet VG, NRK og Aftenposten. Les også denne teksten om hvorfor du burde skifte nettleser. Gode alternativer er Opera og Firefox. Ellerno. Ikke så reklametekstdesperat-aktig. Byttet ut «Jeg kan se at» fordi du faktisk ikke ser, men et script ser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå