Leon Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 EDIT:Sweet 6614004[/snapback] Artig ^^ Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Najjjs! Syke folk som finner på slike ting altså.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Håper noen kan hjelpe meg her.. skal ha to eller flere lag i Photoshop slått sammen, hva trykker jeg på? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 *merke/highlighte lagene* -> Layers -> Merge selected elns. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 (endret) [...] Har dessuten skinnet min XP slik at det ser litt ut som OSX, men det beste er docken. Den klarer jeg meg ikke uten lenger. Bare få skrapt sammen noe penger nå, så blir det nok en MacBook Pro 6613038[/snapback] http://www.objectdock.com/ ? Edit: Ser ut til at de er kjøpt opp, og dermed koster penger nå Endret 4. august 2006 av JohnRichard Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Ny morsom webside Siden var stygg, men fant noen morsomme der: On Wednesday, Hezbollah fired a record 210 rockets at Israel, killing one man. UN Secretary General Kofi Annan immediately demanded that Israel apologize for not losing more civilians. Right up my valley! :!: Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Hahaha, oppegående i språket.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Her må da være løsningen for oss som har PC på jobben; workFRIENDLY Litt begrenset støtte for CSS og slikt, men. Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 The JavaScript Anthology (Book review) Passer jo bra siden det var en del her inne som vurderte å kjøpe den. Eller har alle allerede kjøpt den? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. august 2006 Rapporter Del Skrevet 5. august 2006 Jeg skal bestille den, men vet ikke helt når enda.. Den blir anbefalt av de fleste JavaScript-folkene og mange andre web-guruer, så det kommer ikke som noen overraskelse at Roger Johansson også anbefaler den Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. august 2006 Rapporter Del Skrevet 5. august 2006 Den ser grei ut, eg bestilte den jo for litt sida - håpar på å motta eit lass med bøker fra Amazon før den 14. august Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. august 2006 Rapporter Del Skrevet 5. august 2006 Her må da være løsningen for oss som har PC på jobben;workFRIENDLY Litt begrenset støtte for CSS og slikt, men. 6616431[/snapback] Liker bedre Writely og Google Spreadsheet, mange fancy ting man kan gjøre der Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. august 2006 Rapporter Del Skrevet 5. august 2006 Fant helt tilfeldig ut to sider som er hacket: http://www.cssnorge.com/blog/index.php og http://blog.nordoelum.net Flere som har hatt problemer med dette i det siste? Og er dette noe mange nettsider er blitt rammet av? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 5. august 2006 Rapporter Del Skrevet 5. august 2006 Satan! Nå er TJC nede igjen. Hvis de er hacket denne gangen også, bytter jeg host. MARK MY WORDS! Lenke til kommentar
Leon Skrevet 5. august 2006 Rapporter Del Skrevet 5. august 2006 Jepp. De har vært mye nede i det siste. Vurderer sterkt å kreve pengene tilbake for det jeg kjøpte hos dem i mai. Jeg bytter host så fort som mulig uansett hva som skjer. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 6. august 2006 Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 (endret) fyllerør............. Endret 6. august 2006 av dan1el Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. august 2006 Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 TJC fremdeles nede, ja DET var dråpen. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 6. august 2006 Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 Jeje, har bare den gamle russesida hos TJC, whatever Lenke til kommentar
Leon Skrevet 6. august 2006 Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 Er det lov å holde på på denne måten? Jegmener; greit nok, de er ikke så dyre, men makan. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. august 2006 Rapporter Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Husker du om de hadde oppetidsgaranti? Vet i hvert fall at de skrev at datasenterert de brukte hadde en oppetidsgaranti på 99,999%, men om det da gjelder TJC og våre webhotell er ikke godt å si... Utrolig irriterende at ikke deres egen side er oppe så jeg kunne fått skjelt de ut, elns Hjelper vel ikke å sende mail heller. Min funker ikke, så da funker neppe deres heller. Endret 6. august 2006 av Loomy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå