Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå var vel det en G4 PowerBook, altså forrige generasjon, men godeste Marvil har et aldri så lite poeng (trodde aldri jeg skulle si det, noen gang :p). Det har vært en del problemer med den nye produktlinjen fra Apple, og det har tatt sin tid før det faktisk blir gjort noe med det.

"Journalistene" i ITavisen.no er forresten elendige til å skrive, men det visste vel de fleste fra før. :fun:

Endret av PT
Lenke til kommentar
Er det nå robbie, meg og flere apple-fanboys skal spamme tråden med mac-propaganda? :p

6612628[/snapback]

http://itavisen.no/php/art.php?id=313244

Ja, dem har vel relativt avansert brannslukkingsutstyr i militæret også, så da er han vertfall i trygge hender. :)

6612905[/snapback]

Hva med Dell-en som begynte å brenne under en konferanse? Var jo for ikke så lenge siden, det. :)

Og nei, trenger ikke å spamme med Mac-propaganda - at vi har sett lyset sier jo mer om oss, enn om alle de andre stakkars WinXP-brukerne der ute. :)

Lenke til kommentar

Jeg er på vei, har nå gått over til å bruke iTunes, etter å ha vært en svoren Winamp-tilhenger siden versjon 1.ett-eller-annet. Og så mye lettere ting har blitt! :grin:

Har dessuten skinnet min XP slik at det ser litt ut som OSX, men det beste er docken. Den klarer jeg meg ikke uten lenger. Bare få skrapt sammen noe penger nå, så blir det nok en MacBook Pro :)

Lenke til kommentar

Et stort HELVETE til TJC hosting som ikke har skikkelige sikkerhetsrutiner, og som ikke tar backup.

Noen som vet om en stabil host, som tillater bruk av/administrasjon av flere domenenavn fra en konto, som er stabil, trygg og ikke minst; tar backup?

Bør helst ikke koste urimelig mye.

Endret av Leon Johannessen
Lenke til kommentar
Heisann!

Utvalgte kontoer på en av TJCs webservere har inatt blitt utsatt for et ondsinnet angrep.

Dette har medført at noen av våre kunder har fått skiftet ut filer med navn som begynner med index og main.

Etter det vi kan se har det ikke blitt utført andre skadeverk. E-post skal virke som normalt.

Dersom du har blitt utsatt må du dessverre laste opp din index fil på nytt for å rette opp i problemet. Innholdet forøvrig er som det skal være.

Vi beklager dette på det sterkeste og jobber kontinuerlig med å forbedre sikkerheten.

Som før anbefaler vi alle å ha oppdatert backup av alt innhold, samt å skifte passord jevnlig.

Alle kunder som har backup avtale med oss kan få lagt inn backup.

Mvh.

www.tjc.no

Backup avtale? Hva faen er det? Backup skal da være standard på alle webhotell.

Dette suger, TJC!

Lenke til kommentar
Har jo vært lignende historier om windows-baserte maskiner, og så vidt jeg vet har det vært fler PC'er en Macs som har tatt fyr :p

6612966[/snapback]

Og om man ser på antall Windows-baserte maskiner, sammenlignet med antall Mac-baserte maskiner, så ser man at sannsynligheten for Mac er høyere. Godt mulig at mest branner skapes av Windowsmaskiner, men man må jo se på hvor mange som finnes på markedet totalt (finne odds/sannsynlighet). :)

men godeste Marvil har et aldri så lite poeng (trodde aldri jeg skulle si det, noen gang :p)

"Journalistene" i ITavisen.no er forresten elendige til å skrive, men det visste vel de fleste fra før. :fun:

6612971[/snapback]

Nei, det blir jo litt overflod å "state the obvious" hele tiden.. :)

Leste forøvrig artikkelen først i VG eller Dagbladet, men fant ikke igjen artikkelen der. :)

Hva med Dell-en som begynte å brenne under en konferanse? Var jo for ikke så lenge siden, det. :)

6613017[/snapback]

Den har vi ikke hørt om.

Se forøvrig mitt svar til jorgis. :)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Har jo vært lignende historier om windows-baserte maskiner, og så vidt jeg vet har det vært fler PC'er en Macs som har tatt fyr :p

6612966[/snapback]

Og om man ser på antall Windows-baserte maskiner, sammenlignet med antall Mac-baserte maskiner, så ser man at sannsynligheten for Mac er høyere. Godt mulig at mest branner skapes av Windowsmaskiner, men man må jo se på hvor mange som finnes på markedet totalt (finne odds/sannsynlighet). :)

Pft. Statistikken lyver..

Lenke til kommentar

6613349[/snapback]

Statistikken du refererer til hadde vært interessant å se=)

Jeg har fra før av mine egne greier hos iTet i bodø gjennom reklamebyrået jeg begynner å arbeide i. Vurderer å flytte alt dit, men jeg lurer også veldig på media-temple. Noen som har noen erfaringer de vil dele?

Endret av Leon Johannessen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...