Jesper Karsrud Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Der har vi gutten som vet hvor i landet det er verdt å reise. 6605902[/snapback] Er jo ingen andre steder det er verdt å reise til her i landet. Bortsett fra hytta ved Halden da, men det er jo en selvfølge. Reiser mest sannsynlig til Gjøvik den 14. august, skal jobbe hos onkelen min en treukers tid. Hva skal folk studere her? 6606057[/snapback] Bachelor of Communications med ett år ved Bjørknes College i Oslo og to år ved Edith Cowan University (School of Communications and Multimedia) i Australia. Det er i hvertfall planen. Får se om det ikke endrer seg etter endt siviltjeneste, men jeg tviler. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Hva skal folk studere her? 6606057[/snapback] Ved NITH i Bergen, bachelor, 3år. Webkommunikasjon. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Hva skal folk studere her? 6606057[/snapback] Har ett år igjen av Bachelor of Mediemanagement. Du nevner micro og minikjøleskap - var der ikkje delt kjøkken på kvar etasje eller noko?6606563[/snapback] Ta det fra en som fant det ut "the hard way"; Kjøleskap på rommet er ingen dum idè. Felleskjøleskap med nachspiel = lite mat igjen dagen etterpå. Og når folk forsyner seg av pålegget ditt, så syns du ikke det er så morsomt å bruke det etterpå. Der har vi gutten som vet hvor i landet det er verdt å reise. 6605902[/snapback] Er jo ingen andre steder det er verdt å reise til her i landet. Bortsett fra hytta ved Halden da, men det er jo en selvfølge. Reiser mest sannsynlig til Gjøvik den 14. august, skal jobbe hos onkelen min en treukers tid. Fiffig. Du får gi en lyd når du er i området. En bedrift på Gjøvik det er snakk om? Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Noen som ikke benytter online webhotell, og heller hoster selv? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Marvil: Jess, skal si ifra vett. Og ja, det er en bedrift på Gjøvik, husker ikke hva den heter, men det er ingen mediebedrift akkurat. Arsenal: Jeg har to online servere, og en lokal. Den lokale brukes mest til testing av diverse PHP og MySQL-ting. Pluss at det er hendig når en jobber med redesigns etc. og en ikke vil laste opp til server hele tiden. Mye greiere å fikse alt lokalt, for så å laste opp alt etterpå. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Hva skal folk studere her? 6606057[/snapback] Har ett år igjen av Bachelor of Mediemanagement. 6607486[/snapback] Begynner der nå, skal bo på Sørbyen. Har vel heller lite peiling på hva som foregår på det studiet, må bare komme meg på en eller annen skole. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Jeg skal kjøpe inn følgende tror jeg: Ikea-hylle, type bred med mange sånne kvadratiske rom, siden jeg har altfor masse stash som skal ha en plass å være. Type smal Ikea-hylle til DVD-er og CD-er. Tenkte på mikrokjøleskap og mikrobølgeovn selv, får se hva det blir til. Støy er et stikkord ang. kjøleskapet. Ellers har jeg vel stol, skrivebordet der inne var i aller minste laget, får se på det osv osv. Seng skal jeg ha, en litt større en enn den som står der. Loomy: Jeg er med på BBQ-party jeg! Tor: Kjipt med hybelen da, jeg var heldig som fikk hybel med terasse rett utafor! Trodde forresten at sjette-etasje var bodetasje? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Ja, skal drepe Laila. Sjette etasje er også der toppleilighetene ligger. Veldig fornøyd med utsikten, egentlig. Sånn minikjøleskap kosta 2K på elkjøp, men vet ikke hvor mye noe sånt bråker. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 På den lokale Elkjøpsjappa har dem et minikjøleskap til 12 røde lapper. Var mer støysvakt enn de andre, og. En av oss burde vel kanskje ha en trådløs router og, så vi kan start the sharing Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Hva skal folk studere her? 6606057[/snapback] BI i Nydalen. Noen flere som skal begynne eller går der? Skal studere IT og økonomi. Noen som skal flytte ut i år da? Er vel en del i militær/studie alder her. Endret 3. august 2006 av oleeid Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Jeg venter nok med å flytte ut til jeg drar til Australia. Har ikke noe behov for å flytte ut når skolen jeg skal ha siviltjeneste ved er 2 minutter unna. Og universitetet jeg skal studere ved er 20 minutter unna med trikken. Da venter jeg likegjerne til jeg skal "down under". Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Studerer Informatikk på HiO nå, skal på siste året. Så magisk klar for å flytte ut nå at jeg vurderer kollektiv :o Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 (endret) By zhe way Mr.Berg og Georgieboy; vet dere om noen butikker, type dagligvare, i området? Har glodd litt på gulesider->kart, og finner bare Storhaugen Kolonial (bitteliten, og svindyr butikk så vidt jeg husker) og Rimi'en nede ved NITH. EDIT: Hvis dere bor over hverandre er det da bare å henge en vanlig UDP-kabel ut vinduet Trådløs = tregt og jævlig. Endret 3. august 2006 av Loomy Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Hva skal folk studere her? 6606057[/snapback] Jus. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Hva skal folk studere her? 6606057[/snapback] Foreløpig går jeg som mediegrafikerlærling, noe som ikke akkurat er et studie, men jeg ville ikke sett bort i fra at jeg kommer til å studere noe videre senere. F.eks. webkommunikasjon, som jeg ser mange andre her har funnet ut at er way to go =) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Æsj, altså. Har så blanda følelsar om å reise i Militæret eller ikkje. Har på ein måte veldig lyst å gjennomføre det - både for å få det gjort, og på grunn av opplevinga. På den andre sida har eg fryktelig lyst å begynne studiane ved NITH no. Jaja, eg får ikkje i pose og sekk - og eg vert glad når Berg og Bollingmo blir kalla inn til førstegangsteneste etter fullførte studiar Såg forresten den nye Seigmen-DVDen, "Fra X til døden" i går - ein kompis som var på konserten og forhåndsbestilte den. Herregud så ubegripelig bra! Alle som likar Seigmen MÅ sjå den. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Loker med et lite t-skjortedesign nå, en liten parodi på web2.0. Lurer på om jeg skal trykke den opp før TG eller noe Edit: link til bildet er jo greit, da.. Shirt2.0 Endret 3. august 2006 av Jibril2k Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Haha, der traff du spikeren på hodet EDIT: Bloody hell! Over en time nedetid hos hosten min nå Endret 3. august 2006 av Loomy Lenke til kommentar
Leon Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Shirt2.0 6610484[/snapback] :!: Haha, konge. EDIT: Bloody hell! Over en time nedetid hos hosten min nå 6610558[/snapback] Hvilken host bruker du? Min har vært nede i over en time også. Værst av alt: Den bruker å ta seg en pause flere ganger i måneden. Begynner å bli irritert, nå. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Servere i Oslo kan ha hatt problemer i dag, strømmen var borte i rundt 2 timer i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå