g0mpen Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Får ikke til å fikse den IE buggen jeg. http://laniban.com/interlunium/ er sida jeg sliter med Edit: Margene skal være de samme mellom alle boksene Endret 2. august 2006 av g0mpen Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 (endret) En venninne bor sånn ca 100m derfra EDIT: @ Berg altså Endret 2. august 2006 av PT Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Jeg var også innom i dag Berg, men hun tøsen 'Laila' greide ikke skaffe meg rommet jeg skulle ha, så fikk 607 - som hadde fin utsikt, men innredningen var som å sitte på fengselscelle på 90-tallet, så bærte alt untatt garderoben (som man ikke fikk flyttet) og senga, ut. Leon: Driver med endel hybel/skole-saker for tiden, så kommer tilbake, skriver også litt på artikkelen rundt siden. Berg: Fikk brev fra NITH den 31. om at de kanskje annulerer studiekontrakten min, sikkert fordi de ikke har fått vitnemålet - som jeg har sendt. Får vel ringe de imorra, er vel ikke så pes om å sende inn på nytt. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Alrek, Årstadveien 25. Like ved Haukeland. Så ikke så fin ut innvendig, mtp. vegger og innredning, men det kan fikses. Er vel kanskje 1,5-2 km til skolen fra hybelen. Holy crap, dude! Jeg flytter inn i Årstadveien 15 til helgen, så vi blir naboer(ish) Endret 2. august 2006 av Loomy Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Hva med meg da? :o - Bor etasjen over Berg. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 wtf: skal halve wds bo oppå hverandre nå da? Ingen som bor i oslo lenger? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Var jo NITH i Oslo, men er så søppelby, så valgte Bergen Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Jeg bor i Oslo, og gjør det i i hvertfall to år til. Så bærer det til Australia i to til X år, hvis alt går etter planen. Og Oslo er ingen søppelby, det bare regner ikke så mye her, så søppelet som folk kaster fra seg ikke renner ut i sjøen så ofte Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Er det ingen som er hypp på en WDS-fest i Trondheim til høsten? Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Og Oslo er ingen søppelby6605238[/snapback] Hah, du kan umulig ha vært utenfor Oslo, ever Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. august 2006 Rapporter Del Skrevet 2. august 2006 Joda, mange ganger. Til og med vært i Bergen et par ganger. Men holder meg helst innerst i Sognefjorden og enda lenger inn i landet hvis jeg absolutt skal til vestlandet. Ellers er jo Gjøvik og Raufoss steder jeg drar en del til pga. familie. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Ah, gleder meg til å begynne på NITH eg òg ja. Må berre komme meg igjennom eit år i militæret no, først. Under to veker att :O Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Joda, mange ganger. Til og med vært i Bergen et par ganger. Men holder meg helst innerst i Sognefjorden og enda lenger inn i landet hvis jeg absolutt skal til vestlandet. Ellers er jo Gjøvik og Raufoss steder jeg drar en del til pga. familie. 6605306[/snapback] Der har vi gutten som vet hvor i landet det er verdt å reise. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Hva skal folk studere her? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Bachelor Webkommunikasjon ved NITH Bergen 2007-2010 Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Hva med meg da? :o - Bor etasjen over Berg. 6604961[/snapback] konge det! foreslår herved å omdøpe gaten til webgaten elns. edit: BBQ-party hos meg da? Endret 3. august 2006 av Loomy Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 BBQ 4 real. Jeg fikk ordna opp med NITH nå, heldigvis. Bor du på hybelsaker, Loomy? @Berg: Hva skal du kjøpe inn av ting? Jeg trenger kontorpult, stol og hyller. Også tenkte jeg litt på minikjøleskap og en micro - men senga vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med, helt bra seng, men jeg vil ha 1 1/2, så får se om jeg kjøper en ny, og setter den enkeltsenga på sånn storagesak på loftet. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Du nevner micro og minikjøleskap - var der ikkje delt kjøkken på kvar etasje eller noko? EDIT: Og omtrent kor stort var rommet (gjerne i antall meter kvar retning)? Endret 3. august 2006 av Arve Systad Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Hm, målte ikke, så aner egentlig ikke. Men jo, var kjøleskap og micro, men vet ikke om jeg stoler på å legge mine delikatesser i kjøleskapet som alle har tilgang til Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 BBQ 4 real. Jeg fikk ordna opp med NITH nå, heldigvis. Bor du på hybelsaker, Loomy?hybel og hybel.. er en 5roms leilighet i en slags villa. flytter inn med en kamerat, araziel her fra forumet og en jente (O_o) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå