Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Du da?

6580882[/snapback]

Du kan jo begynne selv? ;)

6581017[/snapback]

Sitter i kjøretøy-skranken på Biltilsynet. :)

 

Mer OT: Gjort noe mer spennende på golfen i det siste?

Tja, kommer an på når du sist ble oppdatert, men det siste er justerbart understell forrige uke (dvs lavere og stivere enn før). :)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig jobber jegs på Montel, på dataavdelignen med driiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiii iiiiiii t jobbene, og som skiftleder på smart club :D

Kan stoylt si at jeeg aldriii har brukt irvsvvc aktivt, har bliitt tstet ment intet mere sier simon den store laksen som svømmer oppettter elven som muligens er blå, men kan også oppfattes som noe grønn om man ser ifra rikig vinkel med en hånd full av pianææænnet. sån er det bare

Lenke til kommentar
Personlig jobber jegs på Montel, på dataavdelignen med driiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiii iiiiiii t jobbene, og som skiftleder på smart club :D

Kan stoylt si at jeeg aldriii har brukt irvsvvc aktivt, har bliitt tstet ment intet mere sier simon den store laksen som svømmer oppettter elven som muligens er blå, men kan også oppfattes som noe grønn om man ser ifra rikig vinkel med en hånd full av pianææænnet. sån er det bare

6582190[/snapback]

 

:lol:

 

Fylleposting ftw!

Lenke til kommentar
Neh, de fleste feiga vel ut igrunn..

Og det var vel på tiden hvor Dunis var aktiv, så det er en stund siden..

 

Hvor jobber folk her egentlig (siden de fleste ser ut å ha tilgang på data på jobb, så regner jeg med de har noe mer intressant enn kassen på Rimi)..?

(ja jeg liker å dra det OT)

6580757[/snapback]

Pusher Tv'er, høyttaleer, dvd-spillere etc. Vi har ntenet på pc'ene til prissammelignig, downloading av brosjyrer, email o.l. , men nå når det er lite kunder blir det mye nettaviser, 123spill osv.

 

 

 

Nå skla jeg endelig legge meg :sleep:

Lenke til kommentar
Personlig jobber jegs på Montel, på dataavdelignen med driiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiii iiiiiii t jobbene, og som skiftleder på smart club :D

Kan stoylt si at jeeg aldriii har brukt irvsvvc aktivt, har bliitt tstet ment intet mere sier simon den store laksen som svømmer oppettter elven som muligens er blå, men kan også oppfattes som noe grønn om man ser ifra rikig vinkel med en hånd full av pianææænnet. sån er det bare

6582190[/snapback]

Skål!

 

 

På tide å dra på jobb snart for meg.

Endret av oleeid
Lenke til kommentar

For min del gjør det ikke så mye at det er brukt tabeller til layout(dog jeg aldri ville brukt det selv), men jeg forstår ikke helt hva den templaten har med webdesign/websider/webutvikling å gjøre.

 

 

Hvor jobber folk her egentlig (siden de fleste ser ut å ha tilgang på data på jobb, så regner jeg med de har noe mer intressant enn kassen på Rimi)..?

(ja jeg liker å dra det OT)

6580757[/snapback]

Omtrent en uke til jeg begynner hos bedre reklame som mediegrafikerlærling. =) Endret av Leon Johannessen
Lenke til kommentar
Personlig jobber jegs på Montel, på dataavdelignen med driiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiii iiiiiii t jobbene, og som skiftleder på smart club :D

Kan stoylt si at jeeg aldriii har brukt irvsvvc aktivt, har bliitt tstet ment intet mere sier simon den store laksen som svømmer oppettter elven som muligens er blå, men kan også oppfattes som noe grønn om man ser ifra rikig vinkel med en hånd full av pianææænnet. sån er det bare

6582190[/snapback]

Swosh  :fun:

6577530[/snapback]

Lenke til kommentar

Har vært borte en stund selv, og ingen gadd å oppsummere da jeg kom tilbake, så beware: Jeg misser nok ut på noe.

 

Viktigste hendelser:

- Dahl påstår at han ikke lenger kommer til å henge/bruke diskusjon.no og hardwarenettverket, etter en tvist mellom ham og noen andre i OT-delen. :no:

- George Bush jobber med et personlig redesign av aftenposten.

Endret av Leon Johannessen
Lenke til kommentar
Har vært borte en stund selv, og ingen gadd å oppsummere da jeg kom tilbake, så beware: Jeg misser nok ut på noe.

 

Viktigste hendelser:

- Dahl påstår at han ikke lenger kommer til å henge/bruke diskusjon.no og hardwarenettverket, etter en tvist mellom ham og noen andre i OT-delen.

- George Bush jobber med et personlig redesign av aftenposten.

6590054[/snapback]

Har Dahl sluttet. Skulle ikke han drive med HW-Lan da?

Har også hatt ferie så har ikke fått med meg hva som har hendt her de siste 4 ukene.

 

Fint design av George Bush foresten.

 

 

 

 

EDIT: Noen som har tips til CMS som ligner på Wordpress, men hvor artikklene kommer inn som "les mer" og bilde. Og som har støtte for undersider (sider som ligger under den man er på).

Endret av JonT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...