Marvil Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Robbie: Joda, takk. Men den skal være brukbar også 6575675[/snapback] Da burde du kikke litt i IE.. Har bare IE på jobb, og der så den ikke helt bra ut. Du har sikkert planer om det, og vertfall en såpass stor nettavis overlever ikke om det står "Bytt til Firefox" når man kommer inn på siden med IE.. Men når det er sagt, så så det svært bra ut i Firefox.. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Jess, IE står ganske langt ned på lista. Men selvfølgelig. Men jeg lager jo ikke siden for Aftenposten. Så det er bare en måte å se hvordan ting kunne gjort. Så vet ikke om jeg tar meg bryet med å rette opp for IE, blir ikke likt uansett. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 På min videregående skole hadde vi i en periode bare pcer med IE 5. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 På min videregående skole hadde vi i en periode bare pcer med IE 5. 6576372[/snapback] På jobb må man være admin for å få lagt inn programvare, så der går det bare i IE (6 tipper jeg?).. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 På min videregående skole hadde vi i en periode bare pcer med IE 5. 6576372[/snapback] På jobb må man være admin for å få lagt inn programvare, så der går det bare i IE (6 tipper jeg?).. 6576754[/snapback] Finnes det ikke versjoner av firefox som bare trengs å pakkes ut? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 Mulig, kan ikke si jeg har anstrengt meg allverdens for å få det til.. Går mest i forum/nettaviser, og minst mulig lugubre sider, og da funker egentlig IE greit nok. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 På min videregående skole hadde vi i en periode bare pcer med IE 5. 6576372[/snapback] På jobb må man være admin for å få lagt inn programvare, så der går det bare i IE (6 tipper jeg?).. 6576754[/snapback] Finnes det ikke versjoner av firefox som bare trengs å pakkes ut? 6576829[/snapback] Jepp, men kun for nightlies. Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 Google: firefox usb Eventuelt Opera USB Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 (endret) Neimen.. Tastene hadde tydeligvis flytta seg litt i natt Eller så var det bare byturen sin skyld... Endret 29. juli 2006 av Jibril2k Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 Dummeste jEg hr sett... Ferdig inallert Opera på en uab-stck... Jaja, ne måe kp operaha foor å konkurrere mot firefox... 6577337[/snapback] Swosh Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 På min videregående skole hadde vi i en periode bare pcer med IE 5. 6576372[/snapback] På jobb må man være admin for å få lagt inn programvare, så der går det bare i IE (6 tipper jeg?).. 6576754[/snapback] Jeg er så glad for at jeg slipper slikt. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 Hadde samme problemet på skolen i fjor.. bare å installere firefox på en usb penn.. fungerer helt fint uansett.. trenger ikke noe i registry eller lign uansett.. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 (endret) Det funker jo med IE hvis man er på skolen eller jobben og bare skal se på nettaviser og forum som her. De fleste nettavisene ser jo best ut i IE uansett siden de er designa for den nettleseren. Skulle tatt med den nye laptopen på jobb idag er ikke noe å gjøre her uansett. Får ihvertfall betalt da. Endret 29. juli 2006 av oleeid Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 Fikk til å installere FF 2.0 på jobben til tross for ingen admin-rettigheter. Men fikk jeg lov å installere Live Messenger 8? Hell no! Rare greier Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 Suger ikke Live Messenger da? Prøv heller med bitlbee og mIRC. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 Neh, helt greit den. Vertfall med mess-patchen installert. Og mIRC funker vel heller dårlig til MSN..? Men bitlbee så interessant ut. Må testes. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 Har WDS-delen en aktiv IRC-kanal fremdeles? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 Neh, de fleste feiga vel ut igrunn.. Og det var vel på tiden hvor Dunis var aktiv, så det er en stund siden.. Hvor jobber folk her egentlig (siden de fleste ser ut å ha tilgang på data på jobb, så regner jeg med de har noe mer intressant enn kassen på Rimi)..? (ja jeg liker å dra det OT) Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 Jobber som kundebehandler på et bilauksjon sted. Du da? Mer OT: Gjort noe mer spennende på golfen i det siste? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 Hvor jobber folk her egentlig (siden de fleste ser ut å ha tilgang på data på jobb, så regner jeg med de har noe mer intressant enn kassen på Rimi)..? Du kan jo begynne selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå