Lovskogen Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 @PT: Driver med et personlig redesign av Aftenposten, med hovedvekt på måte informasjonen vises på, kode, og estetikk. Og trengte et eksempel på reklame man burde unngå. Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Denne snertne saken antar jeg? Ser flotters ut. En ting de fleste nettaviser er heelt elendig på er søk. Er ofte klin umulig å finne noe som helst. Du får passe på å gjøre et fint lite søkefelt lett tilgjengelig på forsiden. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Jess, sliter litt med den øvre delen, egentlig. Aftenposten-logoen burde være til venstre, også søkefelt osv. til høyre, men har ikke gjort så mye i det siste. Mest skriving. Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Er dette noe du har snakket med Aftenposten om, eller bare noe du gjør? Digger forresten ingressbildet til "Forandringer" Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Har ikke kontakta Aftenposten enda, får vente til jeg blir ferdig Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Sjølv har eg bestilt meg litt bøker, eg òg. I tillegg til det held eg no på å integrere ei fotodagbok inn i resten av herlig.net. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Sjekk ut linken til DOM scripting.. Den er ikke helt riktig. Ellers er det en fin liste over bøker, blir nok noen av de samme som havner i hylla her etterhvert óg. Edit: Morsomt brev til John Dvorak Endret 28. juli 2006 av Jibril2k Lenke til kommentar
Even. Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Operafanboys, hva har DERE å stille opp med? 6568916[/snapback] Er noe Space Invaders-greier i Mac-versjonen tror jeg. Menmen. *lese litt js* 6570348[/snapback] Ingenting i forhold til flyspillet i Excel 97. Til og med Vikingboard har easter eggs. 6570361[/snapback] Flyspill? Hvor Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Flyspill? Hvor 6573353[/snapback] http://eeggs.com/items/29841.html Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Edit: Morsomt brev til John Dvorak 6572701[/snapback] Hihi, likte den litt sleipe, spydige tonen i brevet der Har retta linken no. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Edit: Morsomt brev til John Dvorak 6572701[/snapback] Hihi, likte den litt sleipe, spydige tonen i brevet der Har retta linken no. 6574513[/snapback] Og mens vi er inne på småpirk: Hvorfor har du tenkt å bestille samme bok to ganger? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Huh? Har eg det? Edit: Såg det no ja. Er heilt umulig å ha med å gjere sånne lange lenker når eg skriv innlegget i WP. Blir berre ufattelig forvirrande når der ikkje er syntax-highlight på input-vinduet Endret 28. juli 2006 av Arve Systad Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Driver med enda en side Men trenger litt hjelp her: Det skal være like mye mellomrom over som under (den gule) "Lorem ipsum". Sitter på to forskjellige PC'er, og på den ene blir det for lite under Hva blir det hos dere? (ikke regn me IE ) Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Ja, det har jeg også merket. Blir nesten alltid feil i når man skal ha flere om gangen. Irriterende, egentlig, men slik blir det. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 @PT: Driver med et personlig redesign av Aftenposten, med hovedvekt på måte informasjonen vises på, kode, og estetikk. Og trengte et eksempel på reklame man burde unngå. 6571041[/snapback] Den siden din ser veldig nice ut. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Edit: Såg det no ja. Er heilt umulig å ha med å gjere sånne lange lenker når eg skriv innlegget i WP. Blir berre ufattelig forvirrande når der ikkje er syntax-highlight på input-vinduet Hey, idé! Det kunne vært en god javascript-øvelse. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Robbie: Joda, takk. Men den skal være brukbar også Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Ehm, snublet nettopp over dette i stilarket til Vikingboard: /* Weird IE-hack. Don't have a single clue on how it works :p --PT */ * html #main_menu li a { padding: 0; } Er det noen her som kan forklare hvorfor og hvordan denne hacken virker? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 IE tror vel at html-taggen ligger under en annen tag? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 jorgis: Vil det ikke være bedre å legge all IE-only kode inn i et eget stilsett, som du så inkluderer i HTML-dokumentene ved hjelp av conditional comments? Da slipper dere å bruke skitne hacks, og vil sannsynligvis takle IE 7 bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå