Abruzzi Skrevet 27. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2006 Hvorfor få widgets gratis med Opera når man kan kjøpe en Apple og få det på kjøpet 6569492[/snapback] Det der var en veldig merkelig måte å si at du liker Apple. Virker ikke helt positivt akkurat, nå kan man jo få widgets til windows gratis noe man måtte kjøpe mac for før. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 27. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2006 Hvorfor plukke epler i hagen, når du kan kjøpe hele øst-Europa og få alle eplene du vil ha! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) nevermind. 448489+49 Endret 27. juli 2006 av Marvil Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 27. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2006 Firefox-brukere: Har dere prøvd å gå inn på "about:mozilla"? 6568742[/snapback] Velkommen etter. Ikke sikker på om du vet det, men det finnes flere utdrag fra The Book of Mozilla tilgjengelig. Alle er fra forskjellige varianter av Netscape/Mozilla/Firefox. Her er også noen flere, men jeg kan ikke bekrefte ektheten til alle. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 27. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2006 http://www.mozilla.org/book/ Lenke til kommentar
PT Skrevet 27. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2006 Operafanboys, hva har DERE å stille opp med? 6568916[/snapback] Er noe Space Invaders-greier i Mac-versjonen tror jeg. Menmen. *lese litt js* Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 27. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2006 Operafanboys, hva har DERE å stille opp med? 6568916[/snapback] Er noe Space Invaders-greier i Mac-versjonen tror jeg. Menmen. *lese litt js* 6570348[/snapback] Ingenting i forhold til flyspillet i Excel 97. Til og med Vikingboard har easter eggs. Lenke til kommentar
PT Skrevet 27. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2006 Til og med Vikingboard har easter eggs. 6570361[/snapback] Oh no! The secret is out!1! Menne seriøst, easter eggs er morsomt en gang, så er det glemt. Og WTF skal man med et flyspill i et regneark? Eller Space Invaders i en nettleser for den saks skyld? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 27. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2006 Ha det gøy hvis man har det kjedelig på jobb? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 27. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2006 Om man kjeder seg, eller vil vise til vennene sine at man er kul. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 27. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2006 Forresten.. Noen som har noen gode bøker om JavaScript? Gjerne som inneholder en del om DOM-skripting og slikt. Må seriøst øke bokkolleksjonen min på webdev-området, og nå når skolebøkene forsvinner blir det plutselig mer plass i hyllene også Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 27. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2006 Forresten.. Noen som har noen gode bøker om JavaScript? Gjerne som inneholder en del om DOM-skripting og slikt. Må seriøst øke bokkolleksjonen min på webdev-området, og nå når skolebøkene forsvinner blir det plutselig mer plass i hyllene også 6570619[/snapback] http://www.sitepoint.com/books/jsant1/ er kanskje verdt å se på? Det er mulig å laste ned noen kapitler av boka for en sniktitt. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 27. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2006 Fant denne på amazon også, men sitepoint-bøkene er helt klart noe å se på også! Takk Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Fant denne på amazon også, men sitepoint-bøkene er helt klart noe å se på også! Takk 6570871[/snapback] Etter å ha lest innholdsfortegnelsen til sitepoint-boka, vurderer jeg å bestille den selv. Boka går innpå konkrete problemstillinger som helt klart er relevante for oss webutviklere, som blant annet form-validering og drop-down-menyer. Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Noen har virkelig lært seg å lage gode reklamer som tiltrekker seg oppmerksomhet Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 WHOA! MY EYES! I CAN'T FEEL MY EYES!! haugsand: Bestill den i så fall fra amazon.com, blir billigere enn å bestille fra sitepoint Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Fett, den kan jeg bruke i aftenposten-artikkelen min Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 WHOA! MY EYES! I CAN'T FEEL MY EYES!! haugsand: Bestill den i så fall fra amazon.com, blir billigere enn å bestille fra sitepoint 6570927[/snapback] Build Your Own Ajax Web Applications og The JavaScript Anthology: 101 Essential Tips, Tricks and Hacks koster samlet i overkant av 300 kroner på amazon.com. Bestilling er på vei. Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 Fett, den kan jeg bruke i aftenposten-artikkelen min 6570929[/snapback] Hvilken artikkel er dette? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2006 «Build Your Own Ajax Web Applications» så ikke dum ut den heller, nei. Får se hvor mye penger jeg kan tillate meg å bruke nå, skal en tur til Nederland i september, og der kommer det nok til å gå en del penger. Pluss at flybillett må bestilles snart også. Men det er jo ikke verre enn at jeg venter med å bestille bøker til jeg har begynt i siviltjeneste, da har jeg litt penger som må svis av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå