Arve Systad Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 Han sier jo basicly bare at det er et helvete å få CSS til å se likt ut i alle nettlesere. Og det er jo sant 6550143[/snapback] Å seie at det er eit helvete synest eg er å ta det litt langt. Sjølv, iallefall, brukar eg ikkje mykje tid lenger på å få ting til å sjå likt ut cross-browser. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 Har trial-host hos HostMySite.com og servicen er fantastisk. Live chat Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 Kommer ann på hvor komplekst det er, går greit med separate styles til IE, men hater når noe er ulikt mellom Opera og FF. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 Kommer ann på hvor komplekst det er, går greit med separate styles til IE, men hater når noe er ulikt mellom Opera og FF. 6550644[/snapback] Kjem vel an på kor ulikt det er, strengt tatt. Bagatellfeil gir eg blaffen i. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 Arrr, må være perfekt, da Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 Er endel småfix(eyecandy) som jeg skipper i IE bare. Nå har jeg ikke IE engang, så til helvete med det Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 Så lenge man holder seg til gode kodestandarder i både (X)HMTL og CSS og samtidig er klar over begrensningene til de forskjellige nettleserne, så er det minimal jobb med å få det til å fungere ordentlig i alle de største nettleserne. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 Så lenge man holder seg til gode kodestandarder i både (X)HMTL og CSS og samtidig er klar over begrensningene til de forskjellige nettleserne, så er det minimal jobb med å få det til å fungere ordentlig i alle de største nettleserne. 6550860[/snapback] Quoted for truth. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 Før i tiden hadde vi ikke debatter om "divs" eller tabeller var best, siden ingen hadde kunnskap om det førstnevnte. Da var kampene mer rettet mot tabeller vs. frames, eller frontpage vs. notisblokk. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 Begynner ikke før 16:30 på jobb i morgen. Tenkte jeg skulle fortsette på porteføljeprosjektet mitt i natt Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Det meste John C. Dvorak sier, skal man ta med en klype salt. Lenke til kommentar
resol Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 sånne "Nå.skal.jeg.ryste.et.helt.miljø.med.bloggen.min.look.at.me"-bloggere er så gjesp.... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Han oppfant den type blogg, resol. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Gjør det ikke noe bedre da Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Gjør det ikke noe bedre da 6553106[/snapback] Sant nok.. --- Bah, sittet 12 minutter i telefonkø til Tollvesenet, så når dama sier "hei", så klarer jeg å trykke på knappen for å bryte linja.. Får prøve nye 12 minutter. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Har sittet lenge og snakket med Apple i dag ang. reklmasjon på en Ipod. Hatt den 1,5 år og den vil ikke koble seg til pc'en, blir så varm at man ikke kan holde i den og hvis den står lenge i dockingstasjonen lukter den heftig svidd. Får bruke den andre jeg har og kjøpe en Nano når jeg får lønn Lenke til kommentar
rbreivi Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Har sittet lenge og snakket med Apple i dag ang. reklmasjon på en Ipod. Hatt den 1,5 år og den vil ikke koble seg til pc'en, blir så varm at man ikke kan holde i den og hvis den står lenge i dockingstasjonen lukter den heftig svidd. Får bruke den andre jeg har og kjøpe en Nano når jeg får lønn 6553374[/snapback] Jeg er en som har litt peiling på css og html osv .Men jeg gidder ikke å lese hundrevis med innlegg som handler om andre tin.for å hjelpe noen.Jeg foreslår at når det blir laga en tråd om webrelaterte saker,så blir de innleggene som ikke hanler om dette dvs plateselskap osv enten flyttet eller slettet .For de som spør om hjelp her må jaggu ha flaks ,hvis det er noen som skal trå til med noen gode råd .Men jeg syns tanken bak er veldig god . www.rbreivi.com Lenke til kommentar
Even. Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Denne tråden er vel mer en tråd hvor vi kan snakke om det meste. Hvis du ønsker hjelp med et spesifikt problem kan du vel opprette en tråd der du spør om dette? Her skal vi i webdesignfamilien få kose oss litt med ot snakk, så slipper vi at alle andre tråder glir ut. Endret 25. juli 2006 av EvoZ Lenke til kommentar
rbreivi Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 Denne tråden er vel mer en tråd hvor vi kan snakke om det meste. Hvis du ønsker hjelp med et spesifikt problem kan du vel opprette en tråd der du spør om dette? 6553492[/snapback] Jeg har ikke behov for å spørre om noe ,jeg la merke til at tråden heter web design html og css . Og da bør vel tråden handle om det ? Hvis du mener at man skal diskutere det meste så bør vel tråden hete offtopic eller noe i den duren Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 25. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Det er en kafé - her er det litt prating, og vi hjelper deg med småspørsmål. For større spørsmål, oppretter du en tråd. Edit: Tråden heter "webkaféen". Endret 25. juli 2006 av Mikael Berg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå