Loomy Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) @rønning: Kommer veldig an på layouten og hvordan nyhetene blir posisjonert i forhold til hverandre. F.eks på vg.no ser det bra ut (i den grad noe på vg.no kan se bra ut =P) når ingressbildene til to nyheter som står ved siden av hverandre er like store. Endret 23. juli 2006 av Loomy Lenke til kommentar
rønning Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Ja det er klart..Men jeg tenkte utseendemessig..Hvis man ser en side som f.eks kan være er arkiv for artikler, ser det bare ut som rot hvis bildene ikke er like store..Skal prøve litt forskjellig når jeg kommer til det punktet, men greit å få innspill før jeg begynner. edit: ble litt etter Loomy der ja Endret 23. juli 2006 av rønning Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 Symetrisk, symetrisk, symetrisk, symetrisk, symetrisk, symetrisk. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 Fixed størrelse på framsida (thumbnail), medium/stor versjon på sjølve artikkelsida Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 Haha, synes det var litt artig å lese tilbake i gamle tråder. Som for eksempel denne fikk jeg meg en god latter :!: Lenke til kommentar
PT Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Hehe, prøv webkafeen fra før side 1000 Ahh, det var tider det... *fyre på litt Jethro Tull og køye* Endret 24. juli 2006 av PT Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 Haha, synes det var litt artig å lese tilbake i gamle tråder. Som for eksempel denne fikk jeg meg en god latter :!: 6545340[/snapback] Retro = kewl. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 Hehe, prøv webkafeen fra før side 1000 Ahh, det var tider det... Oh, der var jo "gjensyn med gamle kjente", hvor ble det av alle sammen? Lokaltog, cfenzo, Smidt, N*, Dunis, Waldmeister, ++ Dæven...fløtemysost er egentlig ganske digg. Særlig hvis man smører tykt på med smør på brødskiva Denne er digg! Fra Tine selvsagt. 1813643[/snapback] Ontopic FTW Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 Haha, synes det var litt artig å lese tilbake i gamle tråder. Som for eksempel denne fikk jeg meg en god latter :!: 6545340[/snapback] Det er faktisk noe av det morsomte her i WDS. Riktignok ikke fra meg, men fortsatt gøy: En offisiell beklagelse til Lokaltog. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 Haha, ja det der var tider Husker da vi låste kaféen før vi la oss, etc. Morsomste tråden ever på den tiden! Er jo fortsatt morsom tråd, men ikke på samme måte Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 Hva er nytt i 1.0 forresten? Bedre tabbed browsing for eksempel. Testa en link i Messenger nå, med rette innstillinger åpnet den seg i en ny tab i samme vindu Det skal visstnok også være bedre støtte for RSS, eller noe slikt. 3096299[/snapback] Ahh, disse tider. Skjønner dere hvilken nettleser det er snakk om? Se på datoen. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 1.0 må da være Firefox. Men er det så lenge siden altså? Tiden går fort, gitt. Oh teh memories Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg husker jeg ble frelst av Firefox rundt 0.8, satt i Opera før det.. Men så fant jeg ut at Firefox kjørte mye lettere enn Opera på den tiden, så da byttet jeg rett og slett. Og det er noe jeg ikke angrer på i det hele tatt Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Dette er en av de første screenshotene mine med Firefox fra 2004. http://crap.roberto.jp/screenshots/meget_nice.jpg Edit: Legg merke til tidenes orddelingsfeil. Endret 24. juli 2006 av Robbiedeluxe Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 Web Utvikling ftw Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 Hehe, prøv webkafeen fra før side 1000 Ahh, det var tider det... Oh, der var jo "gjensyn med gamle kjente", hvor ble det av alle sammen? Lokaltog, cfenzo, Smidt, N*, Dunis, Waldmeister, ++ Både lokaltog og cfenzo er vertfall på MSN til tider, men ikke spesielt aktive her.. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Ja det var tider det...husker i 03 når jeg registrerte meg her. Da hang jeg masse i WDS, lagde sider i Frontpage og masse heftig grafikk i PSP. Så tok jeg nesten 3 års pause...nesten ingen av de samme folkene som henger her enda. *mimre mimre* Endret 24. juli 2006 av EvoZ Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 Husker jeg også brukte Frontpage og Paint Shop Pro Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg brukte Dreamweaver UltraDev med layout-tables, tider Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2006 Paint og Frontpage var mitt inntog i webdesign-faget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå