Even. Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Vakkert, kan bli veldig bra dette! Er veldig intressert i grunge effekter selv, så lurer på... hvilke(n) brush® du har brukt (evt link til siden der du fant dem) på rammene rundt? 6540235[/snapback] Her Det var disse jeg brukte. Det er en pakke med forskjellige "styrker" og fasonger. Legger dem ut på domenet mitt http://www.tobiesen.com/Lush_Grunge.abr Edit: La til litt grafikk i toppen Endret 23. juli 2006 av EvoZ Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 Vakkert, kan bli veldig bra dette! Er veldig intressert i grunge effekter selv, så lurer på... hvilke(n) brush® du har brukt (evt link til siden der du fant dem) på rammene rundt? 6540235[/snapback] Her Det var disse jeg brukte. Det er en pakke med forskjellige "styrker" og fasonger. Legger dem ut på domenet mitt http://www.tobiesen.com/Lush_Grunge.abr 6540247[/snapback] Danke! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 Jeg har siviltjeneste på ungdomsskolen jeg gikk på, noe som mest sannsynlig innebærer fri alle helger, og mest sannsynlig alle ferier, så jeg har i hvertfall tid Hadde du lagt 5 minutters innsats på sesjon, hadde du fått dimmet og hatt fri hele året.. Og en liten OT-kommentar: Mini Cooper Cab er én deilig bil å cruise rundt med fra 12 til halv 4 på natten. Snur mange hoder på folk som er ute og går i de senere timer 6540228[/snapback] Pft, ingenting slår Sølvgutten.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 Anders: Jeg er pasifist, og derfor er militæret uaktuelt Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 Et aldri så lite møte der vi kan diskutere standarder and such hadde jo vært morro ..og Opera vs. Firefox IRL. Masseslagsmål, anyone? 6538949[/snapback] Er glatt med. Kunne vi fått ordna opp en gang for alle. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 Anders: Jeg er pasifist, og derfor er militæret uaktuelt 6540296[/snapback] Hehe, da så.. Men siviltjeneste på en ungdomsskole er vel ikke det dummeste man kan gjøre i verden.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 Nei, absolutt ikke Kjenner rundt halvparten av folket som begynner i 10. klasse etter sommeren uansett... Konfirmantleder er ikke så dumt å være heller vøtt. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 Doh! Først nå fant jeg ut: list-style-position: inside; Nå blir det myyye enklere å style dem (slipper å tenke på margin/padding) Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 Evoz: de husene og den stjerna er "litt" oppbrukt... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Hadde du lagt 5 minutters innsats på sesjon, hadde du fått dimmet og hatt fri hele året.. 6540289[/snapback] Ekte menn tar militæret på strak arm! Kunne vi fått ordna opp en gang for alle. Du hadde tapt, though Endret 23. juli 2006 av Arve Systad Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 Ekte menn får jo topp resultat på sesjon, for så bli innkalt – også utsetter du tjenesten fordi du skal studere Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 Også får du et sånt luskent brev i posten om at de tenker på å vurdere om de skal kalle deg inn julen 2006 :\ Ikke faan om jeg skal fryse rææva av meg iår. Var på roskilde jeg, er ikke det overlevelsestrening vet ikke jeg. Gikk langt, og bodde i telt. Lenke til kommentar
rønning Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Enig med Bush, nesten..Topp resultat på sesjon, så sende inn søknad for å slippe unna på grunn av idrettslig prestasjon, for så å få et brev fra forsvaret hvor det står nevnt toppidrettsutøver x antall ganger som egentlig bare sier at man slipper militæret på grun av satsing på idrett Endret 23. juli 2006 av rønning Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Argh, her hadde jeg mekket tidenes quotepost, og så dør NRK Nett-TV (som ble ødelagt etter redesign, btw.) og drar med seg Firefox i fallet. Noen som har en kort oppsummering av de siste 20-30 sidene å komme med? Endret 23. juli 2006 av jorgis Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 Er :lang(en) det samme som [lang=en]? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 @orsus: Jeg har gyldig grunn sålenge jeg studerer ved NITH Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Ekte menn får jo topp resultat på sesjon, for så bli innkalt – også utsetter du tjenesten fordi du skal studere 6541482[/snapback] Evt får topp resultat på sesjon, blir innkalt, bruker statens penger på å reise på ferie (siden jeg uansett skulle på ferie like ved der jeg skulle inn), får gratis kost og losji, og så dimmer man etter et kort besøk. Da slipper man å bli kalt inn senere også. Endret 23. juli 2006 av Marvil Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 Nej, for da hadde jeg gått glipp av det første skoleåret, som hadde vært dumt. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 Marvil: Kva var eigentleg grunnen til at du dimma? Idioti? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 Autofili? Har en button som sier "Heller homofil, enn autofil". Haw haw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå