Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Startet på ett nytt design folkens. Noen tips/feil?

Farger har jeg ikke fikset enda, og headeren er midlertidig.

 

obs. stort bilde, derfor i spoiler

 

designur6.png

 

6539146[/snapback]

Farger og header er ikke riktig? Da kan du bare glemme det, for da har du ikke annet enn en firkant :)

 

Prøv å sitt å droodle litt på papir :thumbup:

Lenke til kommentar
Et aldri så lite møte der vi kan diskutere standarder and such hadde jo vært morro ;)

..og Opera vs. Firefox IRL. Masseslagsmål, anyone? :w00t:

6538949[/snapback]

:D Genial idè.

6538960[/snapback]

Hadde det vært kult med et "seminar" under HW-LAN? Vi kunne ha prøvd å få (kan hende jeg kan bruke noen kontakter) inn f.eks. Håkon Wium Lie til å snakke litt om ting og tang. :)

Lenke til kommentar
Farger og header er ikke riktig? Da kan du bare glemme det, for da har du ikke annet enn en firkant :)

 

Prøv å sitt å droodle litt på papir  :thumbup:

6539219[/snapback]

 

det jeg tenkte på var liksom mer på oppsettet.

 

btw: kan vel vise ett eksempel på farger jeg likte litt :love:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

designzs5.png

 

edit: i spoiler

Endret av _Evolution_
Lenke til kommentar

ja, har font-problemer.

 

Har du noen tips, jeg skal surfe igjennom på fonts.com dafont.com og cooltext.com

 

se om jeg finner noe bra.

 

hva anbefaler du slags font til meny?

 

 

edit: eller passer den jeg bruker nå. den er ganske grei, men ikke noe spessielt synes jeg :hmm:

Endret av _Evolution_
Lenke til kommentar
Samling for webkafèfolket hadde vore artig, ja - men militæret snart, så eg blir meir eller mindre opptatt eit år :(

6539832[/snapback]

Tja, du har jo perm, da... Jeg har siviltjeneste på ungdomsskolen jeg gikk på, noe som mest sannsynlig innebærer fri alle helger, og mest sannsynlig alle ferier, så jeg har i hvertfall tid ;)

 

Robbie: Hadde helt klart vært kult med en aldri så liten tale fra "the CSS Man"-himself! Kunne helt klart fått noen interessante innspill da.

 

Og en liten OT-kommentar: Mini Cooper Cab er én deilig bil å cruise rundt med fra 12 til halv 4 på natten. Snur mange hoder på folk som er ute og går i de senere timer ;)

Lenke til kommentar
EvoZ: Kult design! Hvordan fikk du til den effekten? Brush i photoshop? evt hvilken da?

6540211[/snapback]

Hei

 

 

Tenker du på overskriften eller bakgrunnen.

 

Overskriften skrev jeg først vanlig for så å tegne frikantene manuelt og brushe over med diverse grunge brusher.

 

Bakgrunnen brushet jeg over med div. grunge brusher og la til litt tekst. Ikke lett å se, men det er noe vertikal tekst der :) (Teksten til Black Sabbath for å være mer presis).

 

 

Jeg skal tegne noe random greier ved siden av overskriften når jeg får tid

 

Byttet litt farger

post-35821-1153618642_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...