Jernlov Skrevet 22. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2006 Et aldri så lite møte der vi kan diskutere standarder and such hadde jo vært morro ..og Opera vs. Firefox IRL. Masseslagsmål, anyone? 6538949[/snapback] Genial idè. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 22. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2006 Yeah, det hadde jo vært litt morsomt. Selv om jeg strengt tatt synes at den diskusjonen er uinteressant. Mye morsommere å diskutere andre ting som faktisk har med utviklingen av verdsveven å gjøre, ikke hvilke forskjellige funksjoner forskjellige UAer har.. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 22. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2006 Startet på ett nytt design folkens. Noen tips/feil? Farger har jeg ikke fikset enda, og headeren er midlertidig. obs. stort bilde, derfor i spoiler Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 22. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2006 Startet på ett nytt design folkens. Noen tips/feil? Farger har jeg ikke fikset enda, og headeren er midlertidig. obs. stort bilde, derfor i spoiler 6539146[/snapback] Farger og header er ikke riktig? Da kan du bare glemme det, for da har du ikke annet enn en firkant Prøv å sitt å droodle litt på papir Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 22. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2006 Et aldri så lite møte der vi kan diskutere standarder and such hadde jo vært morro ..og Opera vs. Firefox IRL. Masseslagsmål, anyone? 6538949[/snapback] Genial idè. 6538960[/snapback] Hadde det vært kult med et "seminar" under HW-LAN? Vi kunne ha prøvd å få (kan hende jeg kan bruke noen kontakter) inn f.eks. Håkon Wium Lie til å snakke litt om ting og tang. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 22. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) Farger og header er ikke riktig? Da kan du bare glemme det, for da har du ikke annet enn en firkant Prøv å sitt å droodle litt på papir 6539219[/snapback] det jeg tenkte på var liksom mer på oppsettet. btw: kan vel vise ett eksempel på farger jeg likte litt Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): edit: i spoiler Endret 22. juli 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 22. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2006 Redusér skriftstørrelsen i menyen med et par hundre hakk. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 22. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) Redusér skriftstørrelsen i menyen med et par hundre hakk. 6539516[/snapback] vet den er for stor, så jeg skiftet den Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): edit: spoiler igjen Endret 22. juli 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 22. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2006 Mye bedre. Men hva om du prøver en annen font som matcher header bedre? Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 22. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) ja, har font-problemer. Har du noen tips, jeg skal surfe igjennom på fonts.com dafont.com og cooltext.com se om jeg finner noe bra. hva anbefaler du slags font til meny? edit: eller passer den jeg bruker nå. den er ganske grei, men ikke noe spessielt synes jeg Endret 22. juli 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 22. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2006 Tja, prøv denne? http://www.007fonts.com/cgi-bin/b2/b2.pl?a...Zoom&FontNum=42 Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 22. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2006 tenkte du til header eller meny, eller begge? btw: må man restarte photoshop hver gang man skal ha ny font. som man installerer mens det er gående. eller kan man opdatere listen? Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 22. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2006 Nå som vi er innom PS. Noen som vet om det går an å laste ned engelsk språk pakke? Har norsk men er egentlig bare irriterende siden guider og slik går på engelsk. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 Samling for webkafèfolket hadde vore artig, ja - men militæret snart, så eg blir meir eller mindre opptatt eit år Lenke til kommentar
Even. Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 Prøver å lage et nytt design jeg også, men sliter litt med fargevalget. Blir rød for "sterk" som bakgrunnsfarge. Jeg lurer også på om jeg har fått til den litt slitte stilen. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 enig at rødt ble litt for sterkt, men du fikk til det slitte stilen Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 EvoZ: Kult design! Hvordan fikk du til den effekten? Brush i photoshop? evt hvilken da? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 Samling for webkafèfolket hadde vore artig, ja - men militæret snart, så eg blir meir eller mindre opptatt eit år 6539832[/snapback] Tja, du har jo perm, da... Jeg har siviltjeneste på ungdomsskolen jeg gikk på, noe som mest sannsynlig innebærer fri alle helger, og mest sannsynlig alle ferier, så jeg har i hvertfall tid Robbie: Hadde helt klart vært kult med en aldri så liten tale fra "the CSS Man"-himself! Kunne helt klart fått noen interessante innspill da. Og en liten OT-kommentar: Mini Cooper Cab er én deilig bil å cruise rundt med fra 12 til halv 4 på natten. Snur mange hoder på folk som er ute og går i de senere timer Lenke til kommentar
Even. Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 EvoZ: Kult design! Hvordan fikk du til den effekten? Brush i photoshop? evt hvilken da? 6540211[/snapback] Hei Tenker du på overskriften eller bakgrunnen. Overskriften skrev jeg først vanlig for så å tegne frikantene manuelt og brushe over med diverse grunge brusher. Bakgrunnen brushet jeg over med div. grunge brusher og la til litt tekst. Ikke lett å se, men det er noe vertikal tekst der (Teksten til Black Sabbath for å være mer presis). Jeg skal tegne noe random greier ved siden av overskriften når jeg får tid Byttet litt farger Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 23. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2006 Vakkert, kan bli veldig bra dette! Er veldig intressert i grunge effekter selv, så lurer på... hvilke(n) brush® du har brukt (evt link til siden der du fant dem) på rammene rundt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå