Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det står vel ganske bra forklart der hvorfor?

Line 86 column 11: there is no attribute "ALIGN".

Attributten align er ikke tillatt med den doctypen du har valgt. Bruk CSS til dette.

Line 86 column 94: there is no attribute "TARGET".

Heller ikke tillatt. Bare irriterende å få vinduer åpnet i et nytt vindu uten at du ber om det uansett.

Line 86 column 137: required attribute "ALT" not specified.

Sleng på en alt-attributt som kort forklarer bildets innhold. En alternativ tekst, rett og slett.

Line 86 column 266: required attribute "ALT" not specified.

Samme som over.

*sove*

Endret av PT
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg fikset det. Sliter med å sentrere dem. Det burde ikke være så vanskelig vel?

Edit: Jeg fikk sentrert dem, men jeg vil ha dem ved siden av hverandre, ikke oppå hverandre.

Lenke til kommentar
Blir det ikke mye styr med The Loop og alt?

6529065[/snapback]

Joda, litt - men whatever. The WP-loop kan tilpassast i det uendelige, så det er ikkje noko problem eigentleg.

Marvil: Enig der, fin profilering gir eit langt betre uttrykk til folk. Riktignok så er vel kanskje ikkje HW-LAN det arrangementet som treng mest reklame, då, men likevel.

Hvordan bruker jeg CSS til det? Jeg har prøvd å midtstille i CSS, men jeg får det ikke til.

Les og lær :)

For å få senterert heile sida så benyttar du deg berre av metoden nevnt i artikkelen på ein stor hovedcontainer som inneheld alt det andre, rett og slett :)

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar
Forresten litt artig at Proteinfabrikken er sponsor av et dataparty. :)

6530590[/snapback]

Det som også er en tanke morsomt, er at det ikke linkes til sponsorene fra nettsiden.

Er det noen som har bestemt seg for å dra? Har vurdert det litt, men tviler på at jeg drar. Kanskje jorgis klarer å dra meg med hvis han skal :wee:

--

Takker alle sammen :fun:

Lenke til kommentar
Det som også er en tanke morsomt, er at det ikke linkes til sponsorene fra nettsiden.

6530670[/snapback]

Merkelig at ikke lenkene var lagt til. Fikset. Jeg foventer å se samtlige fra kafeen på HW-LAN. Kom dere dit! :wee:

Gratulerer så mye med dagen, PE-TE!

Edit: Nei, jeg har ingenting med reklamene for HW-LAN å gjøre, og jeg er forsåvidt enig med dere at de er mer eller mindre dritstygge.

Endret av Dahl
Lenke til kommentar

6530670[/snapback]

Merkelig at ikke lenkene var lagt til. Fikset. Jeg foventer å se samtlige fra kafeen på HW-LAN. Kom dere dit! :wee:

Hadde vore vanvittig gøy med ei samling for alle i kafèen, igrunn. Synd eg jobbar kvar dag til eg skal i militæret :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...