Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Hvorfor vil ikke den stygge siden validere? Lenke til kommentar
PT Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Det står vel ganske bra forklart der hvorfor? Line 86 column 11: there is no attribute "ALIGN". Attributten align er ikke tillatt med den doctypen du har valgt. Bruk CSS til dette. Line 86 column 94: there is no attribute "TARGET". Heller ikke tillatt. Bare irriterende å få vinduer åpnet i et nytt vindu uten at du ber om det uansett. Line 86 column 137: required attribute "ALT" not specified. Sleng på en alt-attributt som kort forklarer bildets innhold. En alternativ tekst, rett og slett. Line 86 column 266: required attribute "ALT" not specified. Samme som over. *sove* Endret 21. juli 2006 av PT Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Hvordan bruker jeg CSS til det? Jeg har prøvd å midtstille i CSS, men jeg får det ikke til. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Hvordan bruker jeg CSS til det? Jeg har prøvd å midtstille i CSS, men jeg får det ikke til. 6529214[/snapback] margin: 0 auto; ? Er trøtt og uklar i hodet etter masse dark dog, men prøv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Funket ikke. Hvorfor er det plutselig border på bildene? Funket ikke med border: none; i stylesheet. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Funket ikke. Hvorfor er det plutselig border på bildene? Funket ikke med border: none; i stylesheet. 6529251[/snapback] Ser ingen border her? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg fikset det. Sliter med å sentrere dem. Det burde ikke være så vanskelig vel? Edit: Jeg fikk sentrert dem, men jeg vil ha dem ved siden av hverandre, ikke oppå hverandre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 [..]22 brukere feirer sin bursdag i dag[...] PT(18) [...] 6528720[/snapback] Gratulerer. Jeg er også en av de brukerne. Blei 19 idag Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Gratulerer med dagen, PT!! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Grattis med dagen, PT.. Syns HW kunne brukt noen hundrelapper og fått en litt mer dekorativ banner for HW-LAN.. http://ad1.hardware.no/advertpro/servlet/file?id=3078 Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Blir det ikke mye styr med The Loop og alt? 6529065[/snapback] Joda, litt - men whatever. The WP-loop kan tilpassast i det uendelige, så det er ikkje noko problem eigentleg. Marvil: Enig der, fin profilering gir eit langt betre uttrykk til folk. Riktignok så er vel kanskje ikkje HW-LAN det arrangementet som treng mest reklame, då, men likevel. Hvordan bruker jeg CSS til det? Jeg har prøvd å midtstille i CSS, men jeg får det ikke til. Les og lær For å få senterert heile sida så benyttar du deg berre av metoden nevnt i artikkelen på ein stor hovedcontainer som inneheld alt det andre, rett og slett Endret 21. juli 2006 av Arve Systad Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Grattis PT. Hvorfor har de brukt en farge som ligner på bakgrunnen i logoen? Hvis den ligner er det bedre at den er lik, eller at den er ulik for å skape kontrast. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Nå er vel ikke designet på websida verdens beste heller, i så måte lager de en "helhetlig profil" med denne banneren. Forresten litt artig at Proteinfabrikken er sponsor av et dataparty. Lenke til kommentar
PT Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Forresten litt artig at Proteinfabrikken er sponsor av et dataparty. 6530590[/snapback] Det som også er en tanke morsomt, er at det ikke linkes til sponsorene fra nettsiden. Er det noen som har bestemt seg for å dra? Har vurdert det litt, men tviler på at jeg drar. Kanskje jorgis klarer å dra meg med hvis han skal -- Takker alle sammen Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Gratulerer mister PT Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Det som også er en tanke morsomt, er at det ikke linkes til sponsorene fra nettsiden. 6530670[/snapback] Merkelig at ikke lenkene var lagt til. Fikset. Jeg foventer å se samtlige fra kafeen på HW-LAN. Kom dere dit! Gratulerer så mye med dagen, PE-TE! Edit: Nei, jeg har ingenting med reklamene for HW-LAN å gjøre, og jeg er forsåvidt enig med dere at de er mer eller mindre dritstygge. Endret 21. juli 2006 av Dahl Lenke til kommentar
PT Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Edit: Nei, jeg har ingenting med reklamene for HW-LAN å gjøre, og jeg er forsåvidt enig med dere at de er mer eller mindre dritstygge.6530833[/snapback] Det er ikke bare reklamene, hele HW-LAN-profilen er bøtt øggli Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Logoen er jo en god idé iallefall, men profilen er ikke akkurat på topp, nei. Kan jo hende de ikke orka å bruke noen penger på det. Lenke til kommentar
PT Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Det er jo ganske tydelig at de ikke vil bruke noe penger på det. De starter jo konkurranser med lusne premier for alt som er av grafisk arbeid, istedenfor å få en proff til å gjøre arbeidet. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Det som også er en tanke morsomt, er at det ikke linkes til sponsorene fra nettsiden. 6530670[/snapback] Merkelig at ikke lenkene var lagt til. Fikset. Jeg foventer å se samtlige fra kafeen på HW-LAN. Kom dere dit! Hadde vore vanvittig gøy med ei samling for alle i kafèen, igrunn. Synd eg jobbar kvar dag til eg skal i militæret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå