mikk- Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Om meg: En 88-mod som begynte med webdesign rundt 10-11-års alderen. Som de aller fleste, begynte han på lavt nivå. Det som skiller han fra andre webdesignere, er at han faktisk begynte på et _eksepsjonelt_ lavt nivå, med frames, svart bakgrunn og paint-grafikk. Men stort sett uten grafikk også. Han har vel utviklet seg litt etter hvert som alle andre, dog ikke i like stor fart. Han bor på verdens navle, Røros, og der skal han bo noen år til. Helt fram til han blir ferdig med allmenn-fag. Da flytter han nok most likely til Trondheim. Han er veldig glad i cola og crispo. Real-name er Mikael. Eller noe sånt Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Ehm, uh, dah! Las du ikkje min definisjon på "et ligg" ?? Er vel heller kjedelig å sjå en Marvil @ en sofa som sover.. elns.. Postene kommer jo så fort, harke sjangs å følge med. Husk, jeg er en gammel og grå ilder. En sovende marvil er vel ikke allverdens nei, men da har vi iallefall litt å dirtdigge en gang det skulle være behov for det. For han sikler i søvne, det har han fortalt meg @ msn. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 hmmm.. sitter her og ser på "The Pink Panther" filmen.. fra 1963.. hehe.. genial film.. og geniale filmER.. noen som har noen av de andre? Skulle hatt flere... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 En sovende marvil er vel ikke allverdens nei, men da har vi iallefall litt å dirtdigge en gang det skulle være behov for det. For han sikler i søvne, det har han fortalt meg @ msn. Marvil har rabies Hemhemhem, vi har egentlig aldri sett bilde av marvil, har vi?? *hint hint* Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hemhemhem, vi har egentlig aldri sett bilde av marvil, har vi?? *hint hint* Jeg har sverget på at tilfellet "marvil @ russ.no" er en sak som blir mellom meg og han... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 En sovende marvil er vel ikke allverdens nei, men da har vi iallefall litt å dirtdigge en gang det skulle være behov for det. For han sikler i søvne, det har han fortalt meg @ msn. HAHAHAHAHA..! Tror vi rensker litt opp i sannheten jeg; teh polecat (ilderware 13.37 installed) says:altså, at det renner vann ut av munnen Marvil says: sikle ? teh polecat (ilderware 13.37 installed) says: det var ordet! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) BUSTED! EDIT: Utrolig hvor lett det er å modde msn-logger. ELLER HVA MARVIL?! Endret 1. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Hemhemhem, vi har egentlig aldri sett bilde av marvil, har vi?? *hint hint* For å avkrefte div rykter; Det øverste er det berykta russebildet, bare i normalformat.. Endret 1. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 1337 hår på 2/3 av bilda *pwne litt i WC3 AT 3v3* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 BUSTED! EDIT: Utrolig hvor lett det er å modde msn-logger. ELLER HVA MARVIL?! Hm..? Kan jeg aldri tenke meg.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Gjettekonkurranse: Er håret til Marvil parykk eller ikke? HVA TROR DU? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Gjettekonkurranse:Er håret til Marvil parykk eller ikke? HVA TROR DU? Kan jeg tippe? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hemhemhem, vi har egentlig aldri sett bilde av marvil, har vi?? *hint hint* For å avkrefte div rykter; http://home.c2i.net/marvil/hw/russ.gif http://home.c2i.net/marvil/hw/marvil.gif http://home.c2i.net/marvil/hw/anders.jpg Det øverste er det berykta russebildet, bare i normalformat.. tenke meg at det øverste bildet kunne se litt rart ut når de blåste det opp i 1024x768 ( ? ) format! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 tenke meg at det øverste bildet kunne se litt rart ut når de blåste det opp i 1024x768 ( ? ) format! You bet! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) tenke meg at det øverste bildet kunne se litt rart ut når de blåste det opp i 1024x768 ( ? ) format! You bet! *teste ut* Edit: *sette bilde av marvil som bakgrunn på msn* Endret 1. mars 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 tenke meg at det øverste bildet kunne se litt rart ut når de blåste det opp i 1024x768 ( ? ) format! Ja! Og siden det bilde jeg posta her ser helt mongo ut i forhold til originalen også..! Når jeg får meg web-camera skal jeg ha livecam..! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 OMG!!!! kjørte det opp på 1280x1024!!! ( :lol: © Marvil ) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 OMG!!!! kjørte det opp på 1280x1024!!! ( :lol: © Marvil ) Pft. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Husk at det står 0.1 alfa i bunnen så please, be gentle http://hw-king.com/pics/forum2.JPG Så jo veldig bra ut det der da ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå