Arve Systad Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 Nokon kom med eit eller anna å diskutere, ver så snill. Eg kjem til å renne vekk, er så kjedelig her akkurat no. Fikk 15k i lønn i dag btw, slikt er fint. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 Vi kan diskutere jobb, eller ikke-jobb. Ble oppringt av SSB i dag, på grunn en arbeidsundersøkelse. Andre som har blitt oppringt? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 Hva spurte de om? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 Fikk 15k i lønn i dag btw, slikt er fint. Sahhhweeeeet! *regne ut hvor mye jeg har i vente den 12.* Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 Hva spurte de om? 6528076[/snapback] Masse rart... Hadde blitt oppringt tidligere, så de lurte på om jeg fortsatt jobbet der jeg jobbet sist, noe jeg ikke gjør. Også lurte de på om jeg skulle studere eller jobbe etter ferien. Slike spørsmål fikk jeg. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 Vi på jobb har blitt plaga av Norsk Gallup i det siste, som absolutt vil ha tak i informasjon om Telenor sitt OnlineForhandler-system - som forøvrig er ganske bra Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 Fikk 15k i lønn i dag btw, slikt er fint. 6527985[/snapback] Jeg vil også ha. Jeg skal til London den 28., men har ikke noe penger. Får vel låne av mamma. Hvilke bøker burde jeg kjøpe mens jeg er der? Jeg har nok om XML, PHP og *SQL, men trenger kanskje noe mer designrelatert, og noe om CSS. Jeg elsker å tilbringe en hel dag på de gigantiske bokhandlerne i Oxford Street. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 The Zen of CSS Design er vel et must. Dessuten ser den veldig bra ut i bokhyllen Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 Du kan jo se på Eric Meyer's bøker om CSS. Også har vi jo også den kjente "The Elements of Typographic Style" av Robert Bringhurst, som er en ekstremt god bok om typografi. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 Også har vi jo også den kjente "The Elements of Typographic Style" av Robert Bringhurst, som er en ekstremt god bok om typografi. 6528465[/snapback] ...bokkilden.no er treige, eg vil ha den boka før eg skal i militsen! Dahl: The Zen of CSS Design er eit must, som Loomy sa. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 Står på smart club nå, og skriver dette innlegget i Opera Mobile - og gjett hvem som nettop gikk forbi meg, Jon V. Techner (eller hvordan det staves) - adm. dir. i Opera Software ASA. For et sammentreff, egentlig. 6526908[/snapback] Crap, også var jeg ikke på jobb Jeg er en av de som står på podiet å leker smart Lenke til kommentar
PT Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 Du kan jo se på Eric Meyer's bøker om CSS. Også har vi jo også den kjente "The Elements of Typographic Style" av Robert Bringhurst, som er en ekstremt god bok om typografi. 6528465[/snapback] Tenker på å kjøpe den selv. Har lyst å lære meg litt skikkelig typografi 22 brukere feirer sin bursdag i dag[...] PT(18) [...] Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 Grattis, Taule! ...og jeg gidder ikke å lese gjennom ~30 sider som dere har skrevet mens jeg var ved Kragerø. Blæh. Lenke til kommentar
PT Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 Takker Og en liten haha til meg selv her. La akkurat merke til at avataren min var byttet, så da oppstod det en liten wtf-situasjon helt til jeg kom på den fiffige avatarbytteren min. Den fikser nemlig avatarbytte til jul, nyttår og bursdag Eller noe sånt. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 Kjekt Sitter og irriterer meg bittelittegranne over sidene til Storåsfestivalen. Virker som de bruker Wordpress, men de har integrert det på en veldig klønete måte, og alt virker veldig lite gjennomtenkt. Synd, for de har egentlig veldig flinke designere. Liker logoen(e) (hulderene nederst til venstre) og plakatene veldig godt. Lenke til kommentar
PT Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 Var jo sånn ca klin umulig å lese hva som stod i headeren, og hovedfeltet så litt halvferdig ut, men eller var det jo bra. En del småplukk her og der som kunne vært fikset. Og ja, de bruker Wordpress http://storasfestival.skir.no/wp-content/themes/storaas/style.css Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Her fant jeg plakaten, btw. Litt fin søttitallsstil der. Litt hackerskills avdekker at de har basert seg på "default"-themen og modifisert den. Ikke noe galt med det (å gå ut ifra en eksisterende theme sparer mye arbeid), men de kunne ha perfeksjonert en god del mer. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Gratulerer med dagen, PT! Mikael: Kun pingler som modifiserer/tar utgangspunkt i standardthemen - ekte menn tar alt frå bunnen Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Blir det ikke mye styr med The Loop og alt? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 21. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2006 Grattis med dagen, Marius :party: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå