Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk 15k i lønn i dag btw, slikt er fint.  :)

6527985[/snapback]

Jeg vil også ha. :( Jeg skal til London den 28., men har ikke noe penger. Får vel låne av mamma. Hvilke bøker burde jeg kjøpe mens jeg er der? Jeg har nok om XML, PHP og *SQL, men trenger kanskje noe mer designrelatert, og noe om CSS. Jeg elsker å tilbringe en hel dag på de gigantiske bokhandlerne i Oxford Street. :love:

Lenke til kommentar
Står på smart club nå, og skriver dette innlegget i Opera Mobile - og gjett hvem som nettop gikk forbi meg, Jon V. Techner (eller hvordan det staves) - adm. dir. i Opera Software ASA. For et sammentreff, egentlig. :)

6526908[/snapback]

Crap, også var jeg ikke på jobb :(

Jeg er en av de som står på podiet å leker smart :w00t:

Lenke til kommentar
Du kan jo se på Eric Meyer's bøker om CSS. Også har vi jo også den kjente "The Elements of Typographic Style" av Robert Bringhurst, som er en ekstremt god bok om typografi.

6528465[/snapback]

Tenker på å kjøpe den selv. Har lyst å lære meg litt skikkelig typografi :)

 

22 brukere feirer sin bursdag i dag

[...] PT(18) [...]

:w00t:

Lenke til kommentar

Takker :)

 

Og en liten haha til meg selv her. La akkurat merke til at avataren min var byttet, så da oppstod det en liten wtf-situasjon helt til jeg kom på den fiffige avatarbytteren min. Den fikser nemlig avatarbytte til jul, nyttår og bursdag :)

Eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Var jo sånn ca klin umulig å lese hva som stod i headeren, og hovedfeltet så litt halvferdig ut, men eller var det jo bra. En del småplukk her og der som kunne vært fikset.

 

Og ja, de bruker Wordpress

http://storasfestival.skir.no/wp-content/themes/storaas/style.css

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...