Roberto Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 @ Robbiedeluxe :!: Huff, ja... Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 Job opening ! Ikke noe for meg, men kanskje noe for en av dere ? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Job opening ! Ikke noe for meg, men kanskje noe for en av dere ? Here is a list of essential skills and requirements: Must possess artistic ability and creative thinking for designing eye-catching and effective graphics. Ikke noe for meg, altså Dette var for øvrig en artig butikk. Trenger forsåvidt et nytt belte Endret 20. juli 2006 av Loomy Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 Jepp. Blir nok innlegg Er det teit å ha en login box til cutenews på hjemmesiden min når det bare er jeg som skriver innlegg? Bør jeg bytte til en enkel link som heter så fint; Adminpanel? 6522569[/snapback] Jeg ville kanskje ha byttet den ut ja. Det er tross alt bare du som kommer til å bruke den. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg får ikke lastet zestuff, jeg... Jeg som er så keen på å se hva de driver med... :/ Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) De selger nerdestash blant annet merchandices for Ctrl+Alt+Del som jeg er fan av (som også er grunnen til at jeg så denne annonsen ) Edit: http://moskedalen.net/ skal nå være lagt om til UTF-8, flott om dere roper ut om dere ser noen feil. Klusset litt med særnorske og asciitegn, men fant etterhvert ut at det bare var å ta Ctrl+A - Ctrl+C - Konverter til UTF-8 - Ctrl+V - endre META tag med charset - Ctrl+S i Notepad++ Endret 20. juli 2006 av JohnRichard Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 Lå å tenkte på dette før jeg sovna i går, hva hater dere å style mest? Tror forms ligger på førsteplass hos meg, også kanskje lister på andreplass. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Jess, UTF-8 inneholder mange flere tegn enn ASCII, som kun inneholder 2^8 = 256 tegn. UTF-8 (eller Unicode) inneholder vel nå i teorien 1048676 tegn, men "kun" 96382 er faktiske tegn. Dette er jo noe som ASCII ikke har noen sjanse til å konkurrere med, så det er vel derfor de fleste nå krever at filene lagres i UTF-8 for å unngå problemer med at tegnene blir feil Info er hentet fra Robert Bringhursts "The Elements of Typographic Style". Edit: Forms er det desidert verste å style, synes jeg. Så kommer kanskje tabeller, og deretter lister. Finnes liksom ikke noe verre å style enn de tre... Endret 20. juli 2006 av Jibril2k Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) forms på første ja, iframes på andre. Heldigvis er det ikke ofte jeg må style sistnevnte, men det skjer ..og er jeg skikkelig heldig må jeg style et form inni en iframe! Endret 20. juli 2006 av Loomy Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 Lå å tenkte på dette før jeg sovna i går, hva hater dere å style mest? Tror forms ligger på førsteplass hos meg, også kanskje lister på andreplass. 6525784[/snapback] Enig angåande forms - dei er eit helvete. Men lister er jo greie å stilisere, vel? Få opp aktiviteten her i kafèen i kveld, dødsstille på jobb! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 Lister er mer herk å få til for IE, med riktig mengder luft o.l Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 Lister er mer herk å få til for IE, med riktig mengder luft o.l 6525979[/snapback] Har slutta å bry meg så masse om denslags, eg. Det er klart at lister brukt i grafiske menyar o.l. må sjå riktige ut i alle nettlesarar, men det er stort sett ikkje noko problem uansett. "Vanlige lister" som du brukar i innhaldsdelen, derimot, får berre ha litt ekstra marg i IE for min del. Har slutta å bry meg så masse om IE på sånne bagatellar. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 Lå å tenkte på dette før jeg sovna i går, hva hater dere å style mest? Tror forms ligger på førsteplass hos meg, også kanskje lister på andreplass. 6525784[/snapback] Enig angåande forms - dei er eit helvete. Men lister er jo greie å stilisere, vel? Få opp aktiviteten her i kafèen i kveld, dødsstille på jobb! 6525954[/snapback] Henger meg på den, er bare jeg igjen på jobb her nå. Men skal møte noen i byen om en times tid så gidder ikke dra enda. lister ikke så ille å style, forms er helvete. Selv om det å bruke en UL så ut til å gjøre det lettere. Når du sier lister mener du vel menyer, det kan raskt bli hassle. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 Woot! Mistenker at norske kommune-hjemmesider IKKE blir å finne i den søkemotoren Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 Woot! Mistenker at norske kommune-hjemmesider IKKE blir å finne i den søkemotoren 6526206[/snapback] Er nok en viss moglegheit for det ja. Same gjeld VG.no Ah, kobla mobilen opp til et ganske sprekt PC-høgtalaranlegg her på jobb som stod utstilt. Endelig litt musikk å nyte i en ellers stille verden. Lenke til kommentar
PT Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Synes ikke forms er så altfor gale egentlig. Når jeg begynte med Vikingboard-skjemaene brukte jeg en del tid på å finne inspirasjon, både for kode og utseende. Synes jeg takler det ganske bra nå. Tabeller er en anelse kjipt, men det er mulig det er fordi jeg ikke kan nok akkurat der. -- Såh, what to mekke til middag? EDIT: Og @ Google-saken Endret 20. juli 2006 av PT Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 Tabeller er ikke så ille å style som forms, men det kan bli ganske så mye styling der også til slutt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 Hvordan kan jeg plassere en tekstboks helt nederst på siden? Har prøvd å plassere tekst med <div>, men det gikk i dass. Bakgrunnsbildet må også være bak teksten. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 Står på smart club nå, og skriver dette innlegget i Opera Mobile - og gjett hvem som nettop gikk forbi meg, Jon V. Techner (eller hvordan det staves) - adm. dir. i Opera Software ASA. For et sammentreff, egentlig. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Viste du han at du brukte Mobile da? Edit: Lage liv i kaféen... Skjer jo ingenting her! Sitter i SO5 nå for å ha noe å gjøre.. Det sier litt.. Endret 20. juli 2006 av Jibril2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå