Torjus Skrevet 19. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2006 Når jeg hadde FTP server hos start.no så kunne jeg lage en mappe som het feks /bilder. Og når jeg da skrev http://home.no.net/bilder så kom alt som var inni den mappen opp. Men nå som jeg har fått b-one så kommer det bare: Forbidden You don't have permission to access /images/ on this server. Er det mulig å få det til å bli som på start.no sine servere? Må jeg kontake b-one og få de til å ordne det da? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 19. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2006 Du kan fikse det manuelt med en .htaccess-fil, men det burde være mulighet for noen få klikk i kontrollpanelet for å sette opp htaccess-filen automatisk. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2006 Browser Comparison: Firefox 2 Beta 1, Internet Explorer 7 Beta 3, and Opera 9.0 Spennende, selv om et er litt rart å sammenligne Beta-versjoner med en ferdig versjon. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 19. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2006 Det blir veldig rart med tanke på at de fleste extensions til FF ikke er oppdaterte til å fungere i betaen. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 19. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2006 Blir ikke nettleserne bare mer og mer like nå da? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2006 Det blir veldig rart med tanke på at de fleste extensions til FF ikke er oppdaterte til å fungere i betaen. 6521453[/snapback] Nå er det jo ofte vanlig å gi de dårligere stilte litt forsprang i forskjellige konkurranser da.. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 19. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) @oleeid: Jo, absolutt. Snart sitter vi vel med tre identiske browsere med forskjellig navn. Eller, i hvert fall to identiske browsere og én torrent-nedlaster-mail-leser-nettleser-kaffekoker-pdf-leser-videoavspiller-tekstbehandler-regneark-ting - uten å nevne navn @Marvil: Poeng Endret 19. juli 2006 av Loomy Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2006 Sist jeg sjekka, hadde ikke Opera en eggtimer-extension. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 19. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Mye fint man finner med StumbleUpon: Webstyleguide.com (har ikke lest alt, men det lille jeg leste virket furnuftig) Edit: Og denne: http://boxover.swazz.org/example.html Endret 19. juli 2006 av Garreth Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 19. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Når man lager et innlegg med cutenews, hva vil dere kalle det? Innlegg, post, artikkel, eller noe annet? Tenkte jeg skulle lage noe slikt på siden min: Ved :hover på Kommentarer (<antall kommentarer>) : tittel="<antall kommentarer> på posten/artikkelen/innlegget: <navn på osten/artikkelen/innlegget> Teit spørsmål, men hva mener dere? Endret 19. juli 2006 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2006 Hvordan får jeg header på plass? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2006 Det kommer vel litt an på.. Men det enkleste er vel å si artikler.. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Setter på en margin på høyre, kanskje? Ekke sikker jeg. Artikkel eller innlegg, kommer ann på hva innholdet er. Endret 19. juli 2006 av George Bush Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2006 Funker ikke med margin. Er noe dritt. Og det funker fint i IE, det er det verste. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 19. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2006 Hvordan får jeg header på plass? 6522369[/snapback] Prøv å legge på float: left; på header Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 19. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2006 fUzZy^, tror jeg selv ville gått for artikkelen eller innlegget. Men det er vel en smaksak? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 Jepp. Blir nok innlegg Er det teit å ha en login box til cutenews på hjemmesiden min når det bare er jeg som skriver innlegg? Bør jeg bytte til en enkel link som heter så fint; Adminpanel? Lenke til kommentar
PT Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Sist jeg sjekka, hadde ikke Opera en eggtimer-extension. 6521722[/snapback] Hva med en countdown widget? Men uansett, brisen som jeg er just nuh, trodde vi hadde blitt enige om at det er umulig å si hvilken nettleser som er best ettersom det avhenger av behov, spesielt når det gjelder Opera vs. Firefox Bortsett fra Marvil, men han blir vi vel aldri enige med Smiley overkill!1!111!! EDIT: @ Robbiedeluxe Endret 20. juli 2006 av PT Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 IE og FF er totalt uenige om hvordan siden skal se ut, så jeg gjorde noen halv-drastiske endringer. Hvordan ser det ut? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2006 Bortsett fra Marvil, men han blir vi vel aldri enige med Smiley overkill!1!111!! 6522701[/snapback] Det skal jævli mye til.. Vi kan godt ta en diskusjon nå, har betalt for å sitte her.. : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå