Torjus Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Koden skal lagres som fixpng.php ? Og plasseres i root? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Koden skal lagres som fixpng.php ? Og plasseres i root? 6509340[/snapback] Det velger du helt selv, så lenge du plasserer script-taggen i head. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Koden skal lagres som fixpng.php ? Og plasseres i root? 6509340[/snapback] Det velger du helt selv, så lenge du plasserer script-taggen i head. 6509357[/snapback] Den har du ikke gitt meg? eller? Mulig jeg som er litt trøtt nå EDIT: <script type="?" src="fixpng.php"></script> Slik? Hva skal stå i type? EDIT: Prøve nå å legge fixpng.php i root. <script type="text/javascript" src="fixpng.php"></script> og endret <body> til: <body onload="fixpng(); liveReqInit()"> Endret 17. juli 2006 av fUzZy^ Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Dahl: Kommet lenger på Vikinglearn? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Skjer med webkafeen? Før var det folk her 24/7 Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Jeg sitter å plundrer på aftenposten-redesignet mitt. Sliter med headerområdet. Men nå skal jeg legge meg. Prøve å stå opp litt før 15:30 imorra. Natta. Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Domenehaier er noe dritt. Ser ut til at Chesterton Holdings har begynt å registrere Vikingboard-adresser. Hittil har de tatt vikingboard.net og vikingboardshop.com (!). We acquire domain names through an automated process rather than by any process that would intentionally infringe on any person's rights. If you have any questions about a domain, please submit your query to us below. It is our policy to transfer a domain name to any entity that, in our reasonable opinion, has a legitimate claim. We will promptly transfer a domain name to you if you can show us that you have a legitimate claim. Drittsekker. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 "This is not a secure correspondence. Do not include any personal or private information, such as financial, banking, accounts or password information on this form." Heh. Domenehaier er kjipe, men en kamerat av meg fikk sitt av snappet opp av et firma fra indoneisa, men han sendte en kort og grei mail til dem: Hi, can i please have my domain, domene.com, back? In regards. Og fikk sin til og min store glede domenet tilbake, uten å måtte kjøpe det tilbake. =O Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Hi, can i please have my domain, domene.com, back? In regards.Og fikk sin til og min store glede domenet tilbake, uten å måtte kjøpe det tilbake. =O 6510999[/snapback] Domenehaier er kjipe. Heldigvis har vi lovgivning på dette området, så det er ikke så fryktelig farlig om man mister sitt firmanavn (og dette er noe mer spesifikt enn "OlaNordmannsBlogg.com"). Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Domenehaier er kjipe. Heldigvis har vi lovgivning på dette området, så det er ikke så fryktelig farlig om man mister sitt firmanavn (og dette er noe mer spesifikt enn "OlaNordmannsBlogg.com"). Gjelder ikke denne lovgivningen bare .no? Endret 18. juli 2006 av Loomy Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Skjer med webkafeen? Før var det folk her 24/7 6510464[/snapback] Tipper kanskje noen jobber på dagtid.. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Noen som vet hvordan man slår av spellcheckeren i FF 2.0b1? Plagsomt med de røde strekene, og norsk språk funket dårlig å installere EDIT: Never mind, fant ut av det (about:config -> layout.spellcheckDefault = 0 for de som måtte lure). Endret 18. juli 2006 av Loomy Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Domenehaier er noe dritt. Ser ut til at Chesterton Holdings har begynt å registrere Vikingboard-adresser. Hittil har de tatt vikingboard.net og vikingboardshop.com (!). 6510683[/snapback] Helt ærlig, jeg mener det skulle vært torturstraff for sånne idioter. Det er så utrolig frekt. Jeg sendte en e-post til eierne av vikingschool.com om prisforslag, men de sa at de ikke var interessert i å selge for øyeblikket. Selvsagt skjønte de at jeg holdt på med et prosjekt med det navnet, og vil derfor vente med å selge det til jeg virkelig vil betale mye for det. Herregud så sint jeg blir. Haugsand: Har ikke kommet spesielt mye lengre nei. Sitter her og modifiserer PTs kalenderskript til å bruke der. Lenke til kommentar
PT Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Kjøp .org istedenfor hvis du bestemmer deg for å bruke Vikingschool. Sikkert like greit. Vikingschool.com er jo bare et domene som forwarder til et annet med reklame, for noe bullshit hele greien Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Vikingboardshop.net Skate\snow\surf shappe eyyyy Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Robbie, du som er jusstudent: Hvordan er internasjonale regler på domenekapring? De som gjør dette sitter vel på noen sydhavsøyer med et lite utviklet regelverk på den fronten, så det er vel internasjonale regler som må til. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Ok, nå har jeg prøvd 2 forskjellige png fix til IE, begge virket ikke. Noen som har link til en som garantert virker? EDIT: Prøvde denne sist, funket ikke: http://homepage.ntlworld.com/bobosola/pnghowto.htm EDIT: Er det pga jeg har .png bildene som background i divene, istedet for at jeg legger bildene rett i html koden slik som pngfixen går ut på? EDIT2: Skal jeg prøve denne? http://redvip.homelinux.net/varios/explorer-png-en.html Endret 18. juli 2006 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Robbie, du som er jusstudent: Hvordan er internasjonale regler på domenekapring? De som gjør dette sitter vel på noen sydhavsøyer med et lite utviklet regelverk på den fronten, så det er vel internasjonale regler som må til. 6511839[/snapback] På hvilket grunnlag er det du mener han bryter noen regler..? VikingSchool er vel ikke annet enn et "gutteromsprosjekt" for tiden, så jeg tviler dessverre på at du har allverdens regler i ryggen.. Kjedelig er det selvsagt, derfor kan det være lurt å ta sine forhåndsregler på forhånd (f.eks ikke publisere noe navn, kjøpe domenet før du publiserer det, osv).. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 På hvilket grunnlag er det du mener han bryter noen regler..?VikingSchool er vel ikke annet enn et "gutteromsprosjekt" for tiden, så jeg tviler dessverre på at du har allverdens regler i ryggen.. Kjedelig er det selvsagt, derfor kan det være lurt å ta sine forhåndsregler på forhånd (f.eks ikke publisere noe navn, kjøpe domenet før du publiserer det, osv).. 6512224[/snapback] Jeg snakker om VikingBoard-domenene. De som har kapret domenet VikingSchool.com har selvsagt ikke gjort noe galt, selv om det er utrolig frekt gjort. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Ok, nå har jeg prøvd 2 forskjellige png fix til IE, begge virket ikke. Noen som har link til en som garantert virker? 6512165[/snapback] PNG-fixen jeg postet her tidligere fungerer, det vet jeg. Jeg bruker den selv. Endret 18. juli 2006 av Dahl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå