Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Koden skal lagres som fixpng.php ? Og plasseres i root?

6509340[/snapback]

Det velger du helt selv, så lenge du plasserer script-taggen i head.

6509357[/snapback]

Den har du ikke gitt meg? eller? :dontgetit: Mulig jeg som er litt trøtt nå

EDIT:

<script type="?" src="fixpng.php"></script>

Slik? Hva skal stå i type?

EDIT:

Prøve nå å legge fixpng.php i root.

<script type="text/javascript" src="fixpng.php"></script>

og endret <body> til: <body onload="fixpng(); liveReqInit()">

Endret av fUzZy^
Lenke til kommentar

Domenehaier er noe dritt. Ser ut til at Chesterton Holdings har begynt å registrere Vikingboard-adresser. Hittil har de tatt vikingboard.net og vikingboardshop.com (!).

We acquire domain names through an automated process rather than by any process that would intentionally infringe on any person's rights. If you have any questions about a domain, please submit your query to us below. It is our policy to transfer a domain name to any entity that, in our reasonable opinion, has a legitimate claim. We will promptly transfer a domain name to you if you can show us that you have a legitimate claim.

Drittsekker.

Lenke til kommentar

"This is not a secure correspondence. Do not include any personal or private information, such as financial, banking, accounts or password information on this form."

Heh. Domenehaier er kjipe, men en kamerat av meg fikk sitt av snappet opp av et firma fra indoneisa, men han sendte en kort og grei mail til dem:

Hi, can i please have my domain, domene.com, back? In regards.

Og fikk sin til og min store glede domenet tilbake, uten å måtte kjøpe det tilbake. =O

Lenke til kommentar
Hi, can i please have my domain, domene.com, back? In regards.

Og fikk sin til og min store glede domenet tilbake, uten å måtte kjøpe det tilbake. =O

6510999[/snapback]

Domenehaier er kjipe. Heldigvis har vi lovgivning på dette området, så det er ikke så fryktelig farlig om man mister sitt firmanavn (og dette er noe mer spesifikt enn "OlaNordmannsBlogg.com").

Lenke til kommentar
Domenehaier er kjipe. Heldigvis har vi lovgivning på dette området, så det er ikke så fryktelig farlig om man mister sitt firmanavn (og dette er noe mer spesifikt enn "OlaNordmannsBlogg.com").

Gjelder ikke denne lovgivningen bare .no?

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man slår av spellcheckeren i FF 2.0b1? Plagsomt med de røde strekene, og norsk språk funket dårlig å installere :(

EDIT: Never mind, fant ut av det (about:config -> layout.spellcheckDefault = 0 for de som måtte lure).

Endret av Loomy
Lenke til kommentar
Domenehaier er noe dritt. Ser ut til at Chesterton Holdings har begynt å registrere Vikingboard-adresser. Hittil har de tatt vikingboard.net og vikingboardshop.com (!).

6510683[/snapback]

Helt ærlig, jeg mener det skulle vært torturstraff for sånne idioter. Det er så utrolig frekt. Jeg sendte en e-post til eierne av vikingschool.com om prisforslag, men de sa at de ikke var interessert i å selge for øyeblikket. Selvsagt skjønte de at jeg holdt på med et prosjekt med det navnet, og vil derfor vente med å selge det til jeg virkelig vil betale mye for det. Herregud så sint jeg blir.

Haugsand: Har ikke kommet spesielt mye lengre nei. Sitter her og modifiserer PTs kalenderskript til å bruke der. :)

Lenke til kommentar

Ok, nå har jeg prøvd 2 forskjellige png fix til IE, begge virket ikke. Noen som har link til en som garantert virker?

EDIT:

Prøvde denne sist, funket ikke:

http://homepage.ntlworld.com/bobosola/pnghowto.htm

EDIT:

Er det pga jeg har .png bildene som background i divene, istedet for at jeg legger bildene rett i html koden slik som pngfixen går ut på?

EDIT2: Skal jeg prøve denne?

http://redvip.homelinux.net/varios/explorer-png-en.html

Endret av fUzZy^
Lenke til kommentar
Robbie, du som er jusstudent: Hvordan er internasjonale regler på domenekapring? De som gjør dette sitter vel på noen sydhavsøyer med et lite utviklet regelverk på den fronten, så det er vel internasjonale regler som må til.

6511839[/snapback]

På hvilket grunnlag er det du mener han bryter noen regler..?

VikingSchool er vel ikke annet enn et "gutteromsprosjekt" for tiden, så jeg tviler dessverre på at du har allverdens regler i ryggen.. :)

Kjedelig er det selvsagt, derfor kan det være lurt å ta sine forhåndsregler på forhånd (f.eks ikke publisere noe navn, kjøpe domenet før du publiserer det, osv)..

Lenke til kommentar
På hvilket grunnlag er det du mener han bryter noen regler..?

VikingSchool er vel ikke annet enn et "gutteromsprosjekt" for tiden, så jeg tviler dessverre på at du har allverdens regler i ryggen.. :)

Kjedelig er det selvsagt, derfor kan det være lurt å ta sine forhåndsregler på forhånd (f.eks ikke publisere noe navn, kjøpe domenet før du publiserer det, osv)..

6512224[/snapback]

Jeg snakker om VikingBoard-domenene. De som har kapret domenet VikingSchool.com har selvsagt ikke gjort noe galt, selv om det er utrolig frekt gjort.

Lenke til kommentar
Ok, nå har jeg prøvd 2 forskjellige png fix til IE, begge virket ikke. Noen som  har link til en som garantert virker?

6512165[/snapback]

PNG-fixen jeg postet her tidligere fungerer, det vet jeg. Jeg bruker den selv.

Endret av Dahl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...