Leon Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Woop. Har dere noen god idé for hvordan jeg kan integrere TV og bildegalleri-sakene i høyre kolonne der? Føler at hva enn jeg gjør, så ødlegger det ved at det blir for mange fokussteder. Er vel kanskje best med to rene lister. Noen som har noen tips? 6499320[/snapback] Det kommer seg i alle fall. =) Er muliggens en idé å finne en simpel stil på all navigasjon, som gir deg muligheten til å legge inn bilder osv også. Kikket litt på http://debatt.aftenposten.no/ - hadde vært kos å gått litt lengre og lagt inn et Vanilla Forum der isteden for den stygge asp-suppa som ligger der nå. Får se hvor langt jeg går med prosjektet, og om jeg greier å få en frontside jeg er fornøyd med først.6499320[/snapback] Vanilla Forum var pent. Takk! (Ligna utrolig på netvibes i designstilen, forresten. Uten å lese mye -- er det samme folka som står bak? Etter å ha sammenligna ligna det ikke så mye. Huska rett og slett feil :S) Jibril2k: Leste forsida. Grattis! Endret 16. juli 2006 av Leon Johannessen Lenke til kommentar
rønning Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Tenkte jeg skulle kjøpte meg noen nye bøker og ønsker litt tips til hva som er bra...Skal ha en om webdesign(xhtml, css, typografi) og en om programmering (php, mysql, freesql) gjør ikke noe om det er to forskjellige bøker om xhtml og css Noen som vet om noe bra?? Endret 16. juli 2006 av rønning Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 Om du skal ha webdesign så trenger du vel en bok om design, og en om koding, iallefall. Lenke til kommentar
N* Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 Vet det er en gammel side, men jeg oppdaget ikke hvor nydelig den egentlig er, før nå. Tror nesten jeg vil gå så langt som å si at dette er den peneste siden jeg har sett Jeg snakker om uxmag.com Hva syntes dere? Dette mesterverket av et webdesign traff hvertfall meg midt i hjerterota. Innholdet driter jeg i. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 Synes du det designet var fint? Det var da helt greit, men ikke noe å rope hurra for. Hover-fargene på menyen passer ikke sammen, det er alt for lite luft og den merkelige røde rammen lurer jeg virkelig på hva gjør der. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 *snip*uxmag.com 6501316[/snapback] Har skutt seg fast i hjerterota mi for lenge siden, ja. Liker uxmag utrolig, utrolig godt. Skiller seg veldig ut i forhold til andre nettsider. Burde kanskje droppe å bare ha rss-feeds fra dem, og heller lese innholdet pakket inn i den veldig, veldig tasty siden. Selv om undersidene ikke er så nyskapende at det gjør noe liker jeg de veldig godt, også=) Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 Worst company urls! :!: Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 Worst company urls! :!: 6501615[/snapback] HaHa.. Mange som har vært litt raske med å registrere domenet her ja! Lenke til kommentar
rønning Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 George Bush: Ja. Trenger isåfall tips om følgende bøker: -Webdesign -Koding ((x)html og css) -Programmering (php, mysql, (freesql)) Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 UXMag er diggalicious. Mest fordi de håndplukker reklamen sin. Skal skrive litt om det i en post jeg tenker å lage når jeg har prøvd å redesignet Aftenposten. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Når det gjelder PHP5 og MySQL kan jeg anbefale "PHP5 and MySQL Bible". Selges for $50/£34, selvsagt billigere på nettet. For ikke å snakke om min egen artikkelserie på HW, da. Den er gratis. Endret 16. juli 2006 av Dahl Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Faen som jeg hater meg selv. Innimellom. Jeg kan ikke huske å ha drevet med CSS en eneste gang uten at jeg har skrevet slashen i en URL feil vei. Brukt to timer på det, og så ser jeg det tilslutt =( Endret 16. juli 2006 av Eirikeb Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 For ikke å snakke om min egen artikkelserie på HW, da. Den er gratis. 6502167[/snapback] Alltid mye bra på nettet vis du kan litt engelsk (men det må du vel uansett kunne får å få tak i noen gode bøker). Kan også anbefale Wikibooks.org (med i Wikimedia samme organisasjon som Wikipedia) Lenke til kommentar
rønning Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 Dahl: Er bra de artiklene, men trenger noe som går litt dypere. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 Dahl: Er bra de artiklene, men trenger noe som går litt dypere. 6502570[/snapback] Jeg skjønner. Artikkelserien er jo beregnet for at nybegynnere skal kunne lære seg det, så de første kapitlene er ikke så veldig avanserte. Men det kommer mer avanserte ting senere. Lenke til kommentar
rønning Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 venter i spenning men du skjønner jo sikkert at jeg vil ha bøker Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 Ole: Jeg kan anbefale Sitepoint sine PHP-bøker: http://www.sitepoint.com/books/phpant1/ Lenke til kommentar
rønning Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 Takker Magnus, har to tips til php-bøker nå, noen som har noen tips til (x)html/css? Lenke til kommentar
Leon Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 http://www.amazon.com/gp/product/032130347...de=mezzoblue-20 Den gjør kanskje nytten? ----------------------------- Nå stikker jeg på ferie, folkens! Sees om en uke. (Tar med laptopen, tho) Lenke til kommentar
rønning Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 hjertlig, lagt til i handlekurv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå