Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Woop.

 

Har dere noen god idé for hvordan jeg kan integrere TV og bildegalleri-sakene i høyre kolonne der? Føler at hva enn jeg gjør, så ødlegger det ved at det blir for mange fokussteder. Er vel kanskje best med to rene lister. Noen som har noen tips?

6499320[/snapback]

Det kommer seg i alle fall. =) Er muliggens en idé å finne en simpel stil på all navigasjon, som gir deg muligheten til å legge inn bilder osv også.

 

Kikket litt på http://debatt.aftenposten.no/ - hadde vært kos å gått litt lengre og lagt inn et Vanilla Forum der isteden for den stygge asp-suppa som ligger der nå. Får se hvor langt jeg går med prosjektet, og om jeg greier å få en frontside jeg er fornøyd med først.

6499320[/snapback]

Vanilla Forum var pent. Takk! (Ligna utrolig på netvibes i designstilen, forresten. Uten å lese mye -- er det samme folka som står bak? Etter å ha sammenligna ligna det ikke så mye. Huska rett og slett feil :S)

 

Jibril2k: Leste forsida. Grattis! :fun:

Endret av Leon Johannessen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle kjøpte meg noen nye bøker og ønsker litt tips til hva som er bra...Skal ha en om webdesign(xhtml, css, typografi) og en om programmering (php, mysql, freesql)

gjør ikke noe om det er to forskjellige bøker om xhtml og css

Noen som vet om noe bra??

Endret av rønning
Lenke til kommentar

Vet det er en gammel side, men jeg oppdaget ikke hvor nydelig den egentlig er, før nå. Tror nesten jeg vil gå så langt som å si at dette er den peneste siden jeg har sett :p

Jeg snakker om uxmag.com

 

Hva syntes dere? Dette mesterverket av et webdesign traff hvertfall meg midt i hjerterota. Innholdet driter jeg i.

Lenke til kommentar
*snip*uxmag.com

6501316[/snapback]

Har skutt seg fast i hjerterota mi for lenge siden, ja.

 

Liker uxmag utrolig, utrolig godt. Skiller seg veldig ut i forhold til andre nettsider. Burde kanskje droppe å bare ha rss-feeds fra dem, og heller lese innholdet pakket inn i den veldig, veldig tasty siden. :love:

 

Selv om undersidene ikke er så nyskapende at det gjør noe liker jeg de veldig godt, også=)

Lenke til kommentar
Dahl: Er bra de artiklene, men trenger noe som går litt dypere.

6502570[/snapback]

Jeg skjønner. Artikkelserien er jo beregnet for at nybegynnere skal kunne lære seg det, så de første kapitlene er ikke så veldig avanserte. Men det kommer mer avanserte ting senere. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...