Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wee, nå ble boken jeg har bestilt sendt fra Amazon(.com):

1590593804.01._AA240_SCLZZZZZZZ_.jpg

estimated delivery date: 10-August-2006

Bah! :huh:

Dog er det verdt ventetiden. Rett og slett latterlig at det er sånn ca 40% billigere å kjøpe boken i USA og frakte den halvveis rundt jordkloden, fremfor å bestille den fra Norli sin nettbokhandel og frakte den fra en del av landet til en annen :nei:

EDIT: Finfin liste, George! *legge til i favoritter*

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

Rødøye: Virkelig fæle farger du har valgt i menyen på headeren. Hva er det med dette med helt forskjellige farger? Jeg lurer også på hva bildet ved siden av den fargerike menyer er, og hva det er godt for.

Menyen er alt, alt, alt for skjult, og du utnytter plassen på hele siden svært dårlig. Beklager, men jeg ville begynt på nytt. :)

Lenke til kommentar

Driver å lager på en ny porteføljeside nå og eksperimenterer litt med farger. Har funnet noen farger som jeg selv liker, men lurer litt på hva folket her inne synes.

Mye som mangler på headeren. Jeg skal tegne noe mer grafikk, legge til ikon og rette på småting som linjer som ikke er parallelle og slikt.

Denne typen design er nytt for meg, jeg har tidligere kun laget sider med lite grafikk.

post-35821-1152994077_thumb.png

Lenke til kommentar

Fargene er fine, får litt kaffe-bar-feel, som er bra. Men den effekten som lyser opp i horisonten der er ganske utbrukt, husker ikke hva den heter jeg. Og den tar seg best ut i litt mer glow'ete designs, syns jeg da. Stjerneformen er ganske basic den også. Husene syns jeg var veldig stilige.

Collylogic. Vet egentlig ikke hvorfor jeg har rss'en hans i feedlesern min. Hva syns dere om dette tiltaket?

Endret av George Bush
Lenke til kommentar

skate4life: Det er ikke dumt å si hvorfor det første så bedre ut / hva du mener med det. Konstruktiv kritikk, kalles det. =)

Må si meg enig med dahl og mr. bush:

Husene og fargne ser bra ut, mens sun-ray-effekten kanskje er noe oppbrukt. Det skal sies at den passa inn der, og det funka bedre enn det siste utkastet. Har noe med at linjene i "sun-rayen" gikk klar med husene. Jeg ville beholdt den som bakgrunn, tror jeg.

Logogreia di var etter min mening ganske.. um.. grell? Stilen passer ikke inn med resten av det du har, det hele ser litt tilfeldig ut mtp. høyde og plassering, og det ser veldig traangt ut. Start over på akkurat denne delen er mitt råd.

Ellers -> mycket bra!

Lenke til kommentar

Woop.

Har dere noen god idé for hvordan jeg kan integrere TV og bildegalleri-sakene i høyre kolonne der? Føler at hva enn jeg gjør, så ødlegger det ved at det blir for mange fokussteder. Er vel kanskje best med to rene lister. Noen som har noen tips?

*sove på det*

Kikket litt på http://debatt.aftenposten.no/ - hadde vært kos å gått litt lengre og lagt inn et Vanilla Forum der isteden for den stygge asp-suppa som ligger der nå. Får se hvor langt jeg går med prosjektet, og om jeg greier å få en frontside jeg er fornøyd med først.

Endret av George Bush
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...