Lovskogen Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 Som sagt litt svake farger ja. Mye fokus på typografi i det siste har jeg merka. Skal se om jeg kan samle noe nyttig lesning til senere. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) Jeg som trodde kaféen var tom:P mens jeg skrev dette svaret kom det jo masse tilbakemeldinger. Jeg skal sette inn noen friskere farger, og oppdatere posten min. Stay tuned:P Endret 15. juli 2006 av rødøye Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) Typografisk lesning Five Simple Steps to Better Typography Serif vs Sans-Serif The Elements of Typographic Style Applied to the Web The Anatomy of Web Fonts The non-typographer’s guide to practical typeface selection Forresten så er Typophile et godt typografisk forum. Her er også Wikipedia sin side om typografi. Endret 15. juli 2006 av George Bush Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) Wee, nå ble boken jeg har bestilt sendt fra Amazon(.com): estimated delivery date: 10-August-2006 Bah! Dog er det verdt ventetiden. Rett og slett latterlig at det er sånn ca 40% billigere å kjøpe boken i USA og frakte den halvveis rundt jordkloden, fremfor å bestille den fra Norli sin nettbokhandel og frakte den fra en del av landet til en annen EDIT: Finfin liste, George! *legge til i favoritter* Endret 15. juli 2006 av Loomy Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 Rødøye: Virkelig fæle farger du har valgt i menyen på headeren. Hva er det med dette med helt forskjellige farger? Jeg lurer også på hva bildet ved siden av den fargerike menyer er, og hva det er godt for. Menyen er alt, alt, alt for skjult, og du utnytter plassen på hele siden svært dårlig. Beklager, men jeg ville begynt på nytt. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 Driver å lager på en ny porteføljeside nå og eksperimenterer litt med farger. Har funnet noen farger som jeg selv liker, men lurer litt på hva folket her inne synes. Mye som mangler på headeren. Jeg skal tegne noe mer grafikk, legge til ikon og rette på småting som linjer som ikke er parallelle og slikt. Denne typen design er nytt for meg, jeg har tidligere kun laget sider med lite grafikk. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) Fargene er fine, får litt kaffe-bar-feel, som er bra. Men den effekten som lyser opp i horisonten der er ganske utbrukt, husker ikke hva den heter jeg. Og den tar seg best ut i litt mer glow'ete designs, syns jeg da. Stjerneformen er ganske basic den også. Husene syns jeg var veldig stilige. Collylogic. Vet egentlig ikke hvorfor jeg har rss'en hans i feedlesern min. Hva syns dere om dette tiltaket? Endret 15. juli 2006 av George Bush Lenke til kommentar
Even. Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 Takker for tilbakemeldinger Jeg ser hva du mener med den sun ray effekten, men jeg følte det ble litt "mørkt" der oppe uten den. Skal se om jeg ikke kan ordne noe annet der oppe. La også til Table Mountain i bakgrunnen, noe som jeg synes ble litt tøft. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 Sooooo last year. ^^ Jeg må si meg enig med Tor på samtlige punkter - den effekten har vi sett så utrolig mange ganger før, men husene var virkelig stilige. Men at vi har sett effekten mange ganger før burde ikke stoppe deg. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 Sådan...da skal jeg ikke spame mer om designet mitt i dag Har lagt til litt folk, en palme og Table Mountains Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 Det første så bedre ut Lenke til kommentar
Leon Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 skate4life: Det er ikke dumt å si hvorfor det første så bedre ut / hva du mener med det. Konstruktiv kritikk, kalles det. =) Må si meg enig med dahl og mr. bush: Husene og fargne ser bra ut, mens sun-ray-effekten kanskje er noe oppbrukt. Det skal sies at den passa inn der, og det funka bedre enn det siste utkastet. Har noe med at linjene i "sun-rayen" gikk klar med husene. Jeg ville beholdt den som bakgrunn, tror jeg. Logogreia di var etter min mening ganske.. um.. grell? Stilen passer ikke inn med resten av det du har, det hele ser litt tilfeldig ut mtp. høyde og plassering, og det ser veldig traangt ut. Start over på akkurat denne delen er mitt råd. Ellers -> mycket bra! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 skate4life: Det er ikke dumt å si hvorfor det første så bedre ut / hva du mener med det. Konstruktiv kritikk, kalles det. =) 6498485[/snapback] Jo det er veldig dumt. Gaah, lat i kveld. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 Satt nettopp og leste denne artikkelen, og da slo det meg hvor deilig det hadde vært med lightbox javascript til nettaviser. Tenk så digg med høyoppløselige bilder, uten å slippe en stygg _blank-boks. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) MHM. Har såå tenkt den tanken før. Fatter ikke at avisene ikke holder seg mer up-to-date i nettutgavene. Endret 15. juli 2006 av Leon Johannessen Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Svar i WDS-da! :D:D:D Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Ingenting er bedre enn en halvfull dialekthore som cyberrunker deg på webcam (for the record: så prøvde jeg å skaffe oss et skjenerende bilde av Arve, men han tok ikke av seg noen klær. Jeg hadde håpet på litt <body>. Endret 16. juli 2006 av George Bush Lenke til kommentar
Leon Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 Bush: FY! Sånnt møl vil vi ikke ha i webkaféen! (ok, arve eier meg) Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 Hm, er egentlig glad jeg ikke har tilgang til internett når jeg er full... Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 16. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Woop. Har dere noen god idé for hvordan jeg kan integrere TV og bildegalleri-sakene i høyre kolonne der? Føler at hva enn jeg gjør, så ødlegger det ved at det blir for mange fokussteder. Er vel kanskje best med to rene lister. Noen som har noen tips? *sove på det* Kikket litt på http://debatt.aftenposten.no/ - hadde vært kos å gått litt lengre og lagt inn et Vanilla Forum der isteden for den stygge asp-suppa som ligger der nå. Får se hvor langt jeg går med prosjektet, og om jeg greier å få en frontside jeg er fornøyd med først. Endret 16. juli 2006 av George Bush Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå