FuLu Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Noen her med php-skills som fort kan si meg hvordan jeg henter ut navnene på alle undermappene en mappe har? Ta en titt på dir funksjonen i PHP.. eksemplet under er ikke testet og den er heller ikke rekursiv.. $d = dir("/etc"); // Tror denne må være realpath, dvs absolute og ikke relative... echo "Path: ".$d->path."<br>\n"; while (false !== ($entry = $d->read())) { echo $d->path."/".$entry."<br>\n"; } $d->close(); Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Æhm, hadde vel blitt bedre om DU skreiv en kort beskrivelse av kver av oss vel? [/fraksrive_seg_arbeid] Jeg vet da nesten ingenting om dere Nei; hvis spåmannen skal bli skikkelig, så må dere skrive litt om dere selv. Spåmannen kan heller legge til litt info han synes er grei å ha med Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Spåmannen v. 3 er under oppbygging. Jeg har trenger derfor litt info om følgende brukere (Har tatt med de fleste som har postet her i webcaféen, men hvis du ikke er med, så får du skrike ut): PoleCat Marvil blabla.. Bare fortell om deg selv Husk; Spåmannen er evig takknemlig for all info (også dritt og lort ) Til de som ikke vet hva spåmannen er; Link Som du sikkert vet råkker jeg dirtdiggingen så jeg kan finne mye godis om alle og enhver.. Syns B|Real (siden han putta meg på 10 most wanted-lista på adminkontoret ) og muligens sjefen selv, Mr.Ueland bør være med.. Endret 1. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Som du sikkert vet råkker jeg dirtdiggingen så jeg kan finne mye godis om alle og enhver.. Good Syns B|Real (siden han putta meg på 10 most wanted-lista på adminkontoret ) og muligens sjefen selv, Mr.Ueland bør være med.. De er nå ført opp på listen Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 uhm, hva er vitsen med en spåmann som bare forteller meg ting jeg har fortalt han? Hmm, vent litt. Det er jo sånn "ekte" spåmenn/koner opererer jo Ingen som kommenterer at det er JEG som skaffer © på ? Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Mr.Ueland: for min del er det samme om "knappene" er tekst eller bilde. Kanskje gjøre det mulig via CSS at de kan være begge deler (background-image opplegg) Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg liker bilde-knapper mye bedre... Uansett må avstanden mellom "text-knappene" gjøres større og tydeligere... hvis ikke ser det bare ut som en lang settning.. Til spåmannen: YOu don't know shit! (eller "You ain't fat.. you ain't FAT!" - Weird Al) *le* Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Mr.Ueland: for min del er det samme om "knappene" er tekst eller bilde. Kanskje gjøre det mulig via CSS at de kan være begge deler (background-image opplegg) Tror nok at jeg skal kikke litt mer på css-bilder ja, ganske grei måte å lage noe som ikke tar for mye plass på. Noen slike vil nok rydde opp litt i designet Husk at det står 0.1 alfa i bunnen så please, be gentle http://hw-king.com/pics/forum2.JPG Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 PT: Om du gir Marvil et ligg så skriver han sikkert et avsnitt om kver einaste en av oss Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 PT: Om du gir Marvil et ligg så skriver han sikkert et avsnitt om kver einaste en av oss AHHAAHAHAHAH EKLE MONGO.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 PT: Om du gir Marvil et ligg så skriver han sikkert et avsnitt om kver einaste en av oss AHHAAHAHAHAH EKLE MONGO.. Ekkelt? Har eg nevnt noke ekkelt? Åssn oppfatta du det, egentlig - Marvil? Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 PT: Om du gir Marvil et ligg så skriver han sikkert et avsnitt om kver einaste en av oss Da tror jeg at jeg skriver selv Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 PT: Om du gir Marvil et ligg så skriver han sikkert et avsnitt om kver einaste en av oss AHHAAHAHAHAH EKLE MONGO.. Ekkelt? Har eg nevnt noke ekkelt? Åssn oppfatta du det, egentlig - Marvil? Definer et ligg etter vanlige normer og standarder av norsk talespråk. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 PT: Om du gir Marvil et ligg så skriver han sikkert et avsnitt om kver einaste en av oss AHHAAHAHAHAH EKLE MONGO.. Ekkelt? Har eg nevnt noke ekkelt? Åssn oppfatta du det, egentlig - Marvil? Definer et ligg etter vanlige normer og standarder av norsk talespråk. å ligge - et ligg F eks i ei seng, når du tar deg en middagskvil, så tar du deg egentlig et lite ligg etter middagen. Ergo, det eg kunne meint var at PT skulle la deg få lov å slappe av litt.... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) F eks i ei seng, når du tar deg en middagskvil, så tar du deg egentlig et lite ligg etter middagen. Ergo, det eg kunne meint var at PT skulle la deg få lov å slappe av litt.... Greit jeg skal godta den forklaringen på _EN_ betingelse; Sett på et videokamera som tar opp denne seansen; - Spør morra di om du kan få deg et ligg av henne. Endret 1. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 "Bad mongo, gonna kick you in the face...." * Tusler bort til badekaret * Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 F eks i ei seng, når du tar deg en middagskvil, så tar du deg egentlig et lite ligg etter middagen. Ergo, det eg kunne meint var at PT skulle la deg få lov å slappe av litt.... Greit jeg skal godta den forklaringen på _EN_ betingelse; Sett på et videokamera som tar opp denne seansen; - Spør morra di om du kan få deg et ligg av henne. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 F eks i ei seng, når du tar deg en middagskvil, så tar du deg egentlig et lite ligg etter middagen. Ergo, det eg kunne meint var at PT skulle la deg få lov å slappe av litt.... Greit jeg skal godta den forklaringen på _EN_ betingelse; Sett på et videokamera som tar opp denne seansen; - Spør morra di om du kan få deg et ligg av henne. :lol: Om du gir meg et par hundringser til drikke, og et par tusen til kamera først så er det greit Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Ingen som kommenterer at det er JEG som skaffer © på ? Dunestar eier deg. PT: Om du gir Marvil et ligg så skriver han sikkert et avsnitt om kver einaste en av oss Husk bilde! @PolBilen; Smisk smisk.. Kjeften! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) PT: Om du gir Marvil et ligg så skriver han sikkert et avsnitt om kver einaste en av oss Husk bilde! Ehm, uh, dah! Las du ikkje min definisjon på "et ligg" ?? Er vel heller kjedelig å sjå en Marvil @ en sofa som sover.. elns.. Endret 1. mars 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå