Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Noen her med php-skills som fort kan si meg hvordan jeg henter ut navnene på alle undermappene en mappe har?

Ta en titt på dir funksjonen i PHP.. eksemplet under er ikke testet og den er heller ikke rekursiv..

$d = dir("/etc"); // Tror denne må være realpath, dvs absolute og ikke relative...
echo "Path: ".$d->path."<br>\n";
while (false !== ($entry = $d->read())) {
   echo $d->path."/".$entry."<br>\n";
}
$d->close();

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Æhm, hadde vel blitt bedre om DU skreiv en kort beskrivelse av kver av oss vel? [/fraksrive_seg_arbeid]

Jeg vet da nesten ingenting om dere :p

Nei; hvis spåmannen skal bli skikkelig, så må dere skrive litt om dere selv. Spåmannen kan heller legge til litt info han synes er grei å ha med ;)

Lenke til kommentar
Spåmannen v. 3 er under oppbygging. Jeg har trenger derfor litt info om følgende brukere (Har tatt med de fleste som har postet her i webcaféen, men hvis du ikke er med, så får du skrike ut):

PoleCat

Marvil

blabla..

Bare fortell om deg selv ;)

Husk; Spåmannen er evig takknemlig for all info (også dritt og lort :p )

Til de som ikke vet hva spåmannen er; Link

Som du sikkert vet råkker jeg dirtdiggingen så jeg kan finne mye godis om alle og enhver.. :devil:

Syns B|Real (siden han putta meg på 10 most wanted-lista på adminkontoret ;) ) og muligens sjefen selv, Mr.Ueland bør være med..

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Som du sikkert vet råkker jeg dirtdiggingen så jeg kan finne mye godis om alle og enhver.. :devil:

Good :devil:

Syns B|Real (siden han putta meg på 10 most wanted-lista på adminkontoret ;) ) og muligens sjefen selv, Mr.Ueland bør være med..

De er nå ført opp på listen ;)

Lenke til kommentar

Jeg liker bilde-knapper mye bedre...

Uansett må avstanden mellom "text-knappene" gjøres større og tydeligere...

hvis ikke ser det bare ut som en lang settning.. :p

Til spåmannen: YOu don't know shit! (eller "You ain't fat.. you ain't FAT!" - Weird Al) *le*

Lenke til kommentar
Mr.Ueland: for min del er det samme om "knappene" er tekst eller bilde. Kanskje gjøre det mulig via CSS at de kan være begge deler (background-image opplegg)

Tror nok at jeg skal kikke litt mer på css-bilder ja, ganske grei måte å lage noe som ikke tar for mye plass på. Noen slike vil nok rydde opp litt i designet :)

Husk at det står 0.1 alfa i bunnen så please, be gentle ;)

http://hw-king.com/pics/forum2.JPG

Lenke til kommentar
PT: Om du gir Marvil et ligg så skriver han sikkert et avsnitt om kver einaste en av oss ;)

AHHAAHAHAHAH EKLE MONGO..:lol:

Ekkelt? Har eg nevnt noke ekkelt?

Åssn oppfatta du det, egentlig - Marvil?

:w00t:

Definer et ligg etter vanlige normer og standarder av norsk talespråk.

Lenke til kommentar
PT: Om du gir Marvil et ligg så skriver han sikkert et avsnitt om kver einaste en av oss ;)

AHHAAHAHAHAH EKLE MONGO..:lol:

Ekkelt? Har eg nevnt noke ekkelt?

Åssn oppfatta du det, egentlig - Marvil?

:w00t:

Definer et ligg etter vanlige normer og standarder av norsk talespråk.

å ligge - et ligg

F eks i ei seng, når du tar deg en middagskvil, så tar du deg egentlig et lite ligg etter middagen. Ergo, det eg kunne meint var at PT skulle la deg få lov å slappe av litt....

:roll:

Lenke til kommentar
F eks i ei seng, når du tar deg en middagskvil, så tar du deg egentlig et lite ligg etter middagen. Ergo, det eg kunne meint var at PT skulle la deg få lov å slappe av litt....

Greit jeg skal godta den forklaringen på _EN_ betingelse;

Sett på et videokamera som tar opp denne seansen;

- Spør morra di om du kan få deg et ligg av henne.

:fun:

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

:lol:

Lenke til kommentar

:lol: :lol: :lol:

Om du gir meg et par hundringser til drikke, og et par tusen til kamera først så er det greit :green::woot:

Lenke til kommentar
PT: Om du gir Marvil et ligg så skriver han sikkert et avsnitt om kver einaste en av oss 

Husk bilde! :woot:

Ehm, uh, dah! Las du ikkje min definisjon på "et ligg" ??

Er vel heller kjedelig å sjå en Marvil @ en sofa som sover.. elns.. :woot:

Endret av arve87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...