Lovskogen Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 Heaheahea-hea. Får se om kuken stikker innom Kaféen ved en senere anledning. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 ikke at jeg forstå noe av dahl sin vits, men den virket morsom :!: Lenke til kommentar
PT Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 Heaheahea-hea. Får se om kuken stikker innom Kaféen ved en senere anledning. 6469827[/snapback] Vi gleder oss -- Argh, får ikke sove.. Sikkert underbevisstheten min som er så fokusert på de fine kukbildene. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 Jeees, for noen sider å våkne til her i kaféen Dahl: Spennende prosjekt, jobb videre med det, navnet dukker nok opp underveis slik andre har påpekt Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) A List Apart: Issue 219 -- Digger folk som vet hva de snakker om: Posted by Iroko using Mozilla Firefox 1.5.0.4 on Windows XP The features that I’d like to see in Opera and that currently keep me using FireFox as my main browser are 1. The ability to customise my gestures (as contianed in the Mouse Gestures extension.) 2. The ability to force all new windows to open in tabs. 3.The facility to display search results in a new tab. 4.The facility to decide whether new tabs should be displayed in the foreground or background (See Tabbrowser Preferences extension in Firefox.) 5. The equivalent of the Web Developer extension. 6. The ability to switch Flash on/off in site preferences Thanks Eneste man kan kansje påpeke er nr 5 og 6 *---- Edit: Noen gode på SQL!?!?! Endret 11. juli 2006 av orsus Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 Lurer på hvem som rapporterte bildene, kuken kan ikke returnere dessverre, da blir jeg banna. *Lese ALA fra senga* Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Har tenkt å begynne å oppdatere nettsiden min litt igjen. Har derfor dillet litt med en ny look de siste to dagene (minimalistisk som vanlig). Header er ikke ferdig (tips til hvordan jeg kan løse den?). Ellers er innholdet «kastet» på plass, for å se hvordan forskjellige ting vil se ut. I tillegg sliter jeg med at margin på #footer kødder pga prototype.js (Lightbox v2) i Opera 9. Alt ser riktig ut i FF1.5 og IE6. Legg merke til :hover på meny. Synes selv den ble veldig pen, men pga forskjellige bakgrunner på li og li:hover ser det ut som bilde lastes hver gang. Får i hvertfall timeglass i Opera 9 og IE6. Ikke i FF1.5, men det kan jo være bildet lastet hver gang der også. Noen tips? Ble dette til det bedre? Alle tips til andre ting jeg kan gjøre evt endre på mottas med takk. Dagens: http://moskedalen.net/ Morgendagens: http://dev.moskedalen.net/bm/ Endret 11. juli 2006 av JohnRichard Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg ville heller kanskje ha bare justert litt på din nåværende side, for jeg likte den mye bedre. Mye bedre typografi og lesbarhet. Og det teller jo ganske mye når siden er minimalistisk. Men din nåværende side trenger en ny header, iallefall. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Nå er det jo nesten identisk typografi da. Men kanskje bruk av bakgrunnsfarger, gjør det nye designet litt «trangt» ? (Jeg har ikke helt hatt tid til å fordøye det nye designet - var så ivrig etter feedback, hehe ) Edit: Litt kjapp på knappen der... La til litt luft mellom header og innhold. Hjalp litt. Ellers så hadde jeg hoveddelen uten bakgrunnsfarge i ett tidligere utkast av designet, altså kun kolonnen til høyre hadde bakgrunn. Kanskje det er en bedre løsning? Endret 11. juli 2006 av JohnRichard Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 Det er jo to forskjellige skrifttyper jo, blir ikke identisk da. Den gråe bakgrunnsfargen var ikke fin, nei. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Ny side: font: 12px/1.5em "Lucida Sans Unicode", "Lucida Grande", "Trebuchet MS", "Lucida Sans", Arial, sans-serif; Gammel side: font-family: "Lucida Sans Unicode","Trebuchet MS", sans-serif; Du mangler kanskje Lucide Sans Unicode og Trebuchet MS ? Ellers er det brukt letter-spacing: 1px på den nye siden. Edit: Leif was here. Håper det er andre som tar seg tid til å kommentere, gjerne hva som spesifikt er til det bedre, og hva som er verre. Må nok revurdere den grå bakgrunnen ja... Endret 11. juli 2006 av JohnRichard Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 Ja, da er det ikke så rart det ser annerledes ut, fonten virka så mye mer console-aktig med så stort mellomrom. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Testet uten letter-spacing på hovedteksten, og det er nok en bedre løsning ja. Takker! Edit: Grå bakgrunn fjernet, og laget en liten strek for å skille #footer fra innholdet. Fungerer dette? Endret 11. juli 2006 av JohnRichard Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 A List Apart: Issue 219 Genial timing mtp. <embed>-artikkelen, akkurat nå som jeg trengte å embed'e noen videoer på en side ALA Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 jeg er slik en reddende engel som sprer godt budskap Har nesten forstått meg på asp nå! vet ikke om det er positivt men... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 Skal vurdere å vere meir on-topic framover 6469391[/snapback] Neinei, det begynner jo å minne om de gode gamle dager 6469413[/snapback] DET var tider det.. Men deltakerne er "feil".. Savner Polert, HalTan, enden, osv.. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 Ser bra ut, ja. Men hvorfor bruker du ikke "nyere" programmeringsspråk/rammeverk (Som RoR og Django)? 6467619[/snapback] Fordi jeg rett og slett ikke orker å lære meg det. 6467638[/snapback] Det er egentlig like greit. Nå orker jeg ikke å lage noe i PHP, jeg bare tenker på hvor lettere det er i Rails Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 (endret) Ahh. En brødskive med skinke/hamburgerrygg og en brødskive Nugatti er den beste maten å programmere til (Må være K4-brødet, seff) EDIT: Og den beste kveldsmaten. Fornøyd nå, resol? Endret 11. juli 2006 av Judofyr Lenke til kommentar
resol Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 på samme brødskiva? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2006 Vikingteach, Vikinglearn, Vikingschool eller hva skal jeg velge? Jeg har verken fantasi eller tålmodighet. iViking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå