Arve Systad Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Da får jeg starte opp diskusjonene igjen her da hva menere dere er "best" på et diskusjonsforum, knapper a la eller god gammeldags plain tekst. Har stilt meg selv det spørsmålet flere ganger og har endt opp med tekst hittil for dem som lurer så er det dette: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=204243 jeg leker med enda og når slikt appåtil skal blandes med et bra design blir det fort stressfull å få til noe bra. Egentlig opp til deg; Begge deler kan sjå både bra og dårlig ut - alt etter åssn det er satt inn i sammenhengen Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg synes at det er helt greit med slike knapper som her på forumet; de skiller seg ikke ut, og ser ikke stygge ut. Når får vi se en alfa-versjon av dette forumet ditt? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Noen her med php-skills som fort kan si meg hvordan jeg henter ut navnene på alle undermappene en mappe har? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Noen her med php-skills som fort kan si meg hvordan jeg henter ut navnene på alle undermappene en mappe har? windows eller linux? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Når får vi se en alfa-versjon av dette forumet ditt? "målet" er om en måneds tid eller 2, hvis noen skulel ønske å forsøke seg på design / knapper elns så får jeg nok ordnet med noen screenshots elns. liker ikke å legge ut alt for mye av uferdig arbeide men alt er mulig Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Noen her med php-skills som fort kan si meg hvordan jeg henter ut navnene på alle undermappene en mappe har? windows eller linux? linux EDIT: Dreier seg om å gjøre det på webhotellet mitt, ikke lokalt. Endret 1. mars 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 en exec( ls -l mappenavn); gjør vel kansje susen? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) en exec( ls -l mappenavn); gjør vel kansje susen? Fikk det ikke til å funke, jeg... Her er koden jeg bruker: <?php $mappe = "/phpnuke"; $filmapper = exec(ls -l $mappe); echo "$filmapper"; if (!$filmapper) { echo "Filmapper er tom"; } ?> Endret 1. mars 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Må vel si at jeg foretrekker bildeknapper med mindre su får plassert teksten sånn at den ligger logisk til uetn å bli overskygget av andre ting Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) En tekstlink à là: [ quote ] kan funke like bra som knapp som et bilde. Endret 1. mars 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 http://hw-king.com/pics/forum1.JPG slik er "knappene" satt opp i dev-stadiet, blir nok smak og behag men er ikke fornøyd selv Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 http://hw-king.com/pics/forum1.JPGslik er "knappene" satt opp i dev-stadiet, blir nok smak og behag men er ikke fornøyd selv Slik som det funker det jo ganske bra Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Må nesten se det som er rundt, men det kan virke bra det der Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Må nesten se det som er rundt, men det kan virke bra det der Ja! Vi vil se screen av hele greien Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Mr.Ueland: Du kan jo få lenkene til å likne grafiske-knapper? Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Mr.Ueland: Du kan jo få lenkene til å likne grafiske-knapper? teh likmaster! Men det var ikke så dumt © enden Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Mr.Ueland: Du kan jo få lenkene til å likne grafiske-knapper? teh likmaster! Men det var ikke så dumt © enden Likmaster..? Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Spåmannen v. 3 er under oppbygging. Jeg har trenger derfor litt info om følgende brukere (Har tatt med de fleste som har postet her i webcaféen, men hvis du ikke er med, så får du skrike ut): PoleCat Marvil arve87 enden PT HalTan Jibril2k Mikka Sigmoideus wh1te Dunestar FuLu cfenzo sparks flodhest jorgenindahouse satyrium B|Real Mr.Ueland Bare fortell om deg selv Husk; Spåmannen er evig takknemlig for all info (også dritt og lort ) Til de som ikke vet hva spåmannen er; Link Endret 1. mars 2004 av PT Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Æhm, hadde vel blitt bedre om DU skreiv en kort beskrivelse av kver av oss vel? [/fraksrive_seg_arbeid] Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Å jøsses. Her forsvinner jeg et par timer for å lese om den kalde krigen så mekker dere 3 nye sider..? Hva med å holde cafèen stengt denne uken på ettermiddagstid grunnet oppussing..? Så til kommentarene; @PizzaTryne; Hehe najs. Jeg har slik på websiden min, harke gidda å lage adminlogin enda så om noen prøver å logge inn kommer det opp hva dem tasta inn og noen slibrige kommentarer.. @PolBilen; Smisk smisk.. @enden; Hva med trøstepremie på employee of the month..? Larven har jo pleid å råkke 2.plassen da, før jeg satt inn nådestøtet og freste forbi.. @Mr.Ueland aka teh real boss; Jeg liker bildeknapper bedre enn plain tekst, men noe det kommer litt an på sammenhengen og resten av siden.. Det var det jeg gadd å kommentere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå