PT Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Tango kanskje? Samme som vi bruker i Vikingboard 6462502[/snapback] Ikke dårlig, ikke dårlig. Bare synd halvparten av ikonene ikke lastes. 6462515[/snapback] Bare synd at halvparten av ikonene ikke er ferdig Er ikke alltid siste versjon er den som vises i galleriet. Last ned det aller nyeste fra CVS Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 http://www.alistapart.com/articles/prettyaccessibleforms Aldri tenkt på å bruke liste i formen. Noen som har noen semantiske innslag på det? kan ikke se noe problemer med det ved første øyekast hvertall Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Synes det blir ... tja ... for semantisk. Det blir nesten litt dumt... Begynte litt med å mekke på en "standard" vi kan bruke i Vikingboard for hvordan skjemaer skal utformes, for det er jo rimelig mange skjemaer i et forum. Foreløpig eksempelskjema Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Het ikke den fancy flash-scriptet som gjorde at man kunne bruke alle mulige fonter sIRF? Finner jo ingenting når jeg søker på det Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Jeg fant masse. Når jeg søkte på sIFR, altså Endret 9. juli 2006 av George Bush Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Gjorde designet mye enklere da, kan aldri bli for semantisk da. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Foreløpig eksempelskjema Noen grunn til at jeg er "Logged in as PT" på den siden? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 http://www.alistapart.com/articles/prettyaccessibleforms Aldri tenkt på å bruke liste i formen. Noen som har noen semantiske innslag på det? kan ikke se noe problemer med det ved første øyekast hvertall 6462651[/snapback] Jeg er litt tvilende til om UL passer bedre enn OL i alle tilfeller, men har ikke tenkt skikkelig over det. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Rekkefølgen har jo strengt tatt ikke noe å si her så... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Bare synd at halvparten av ikonene ikke er ferdig Er ikke alltid siste versjon er den som vises i galleriet. Last ned det aller nyeste fra CVS 6462636[/snapback] Hmm, da så. Noen som vet om noen andre liknende ikonsamlinger? Tango var utvilsomt genialt, men mangler noen ikoner jeg trenger. Edit: Jeg er helt sikker på at jeg har sett en side med denne animasjonen i forskjellige farger og størrelser. Noen som vet hvilken side jeg tenker på? Endret 9. juli 2006 av Dahl Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Er vel blitt standard loading for AJAX-stuff. Har sett den på PixelPost-galleriet. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Gidder ikke å lage nytt emne for dette: Når jeg skal lage knapper hvilken måte er best? -Lagre knappene som egne bilder og så legge de inn, og skrive text over de. -ha de i bakgrunnen og legge tekst over Er litt ny i dette Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Hva tenker du på når du sier knapper? Knapper på en meny, eller i en form? Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) oops, mener knapper i en meny. Som ligger vanrett, flere knapper bortover. edit: 700 innlegg Endret 9. juli 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Er vel blitt standard loading for AJAX-stuff. Har sett den på PixelPost-galleriet. 6463567[/snapback] Jeg driver selv med "AJAX-stuff" nå. Rett og slett et genialt konsept. Fant forøvrig frem til denne loade-animasjonen: Vet noen om en gratis, open-source WYSIWYG-editor alà Gmail sin? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Stygg var den iallefall Driver med noen ajax-stuff selv, vet du om en god idé om å få bokmarkert underdeler i en side? Endret 9. juli 2006 av George Bush Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Stygg var den iallefall Driver med noen ajax-stuff selv, vet du om en god idé om å få bokmarkert underdeler i en side? 6463702[/snapback] Den kan være stygg i noen tilfeller, men med en helt hvit bakgrunn passer den faktisk inn i det jeg holder på med. Jeg sliter faktisk med det samme selv. Nå benytter jeg meg av Prototype JavaScript framework 1.4, som er utrolig greit å jobbe med, i tillegg til at den støtter så mange nettlesere som mulig. Men å kunne bokmarkert underdeler av en side sliter jeg med. Kanskje man kan bruke #side? Problemet er bare at jeg ikke husker hvordan det brukes. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Får til at man kan bruke p=underside, men da er javascript disabled. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Fant en artikkel om emnet her, men jeg er for sliten til å lese gjennom alt det. Sier du ifra på MSN hvis du får det til? Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Gjorde designet mye enklere da, kan aldri bli for semantisk da.6462948[/snapback] Kom over en artikkel om det en gang, men fant den dessverre ikke nå. Noen grunn til at jeg er "Logged in as PT" på den siden? 6462976[/snapback] Statisk HTML-side Edit: Jeg er helt sikker på at jeg har sett en side med denne animasjonen i forskjellige farger og størrelser. Noen som vet hvilken side jeg tenker på?6463523[/snapback] Stort sett alle AJAX-greier bruker den. Vet noen om en gratis, open-source WYSIWYG-editor alà Gmail sin?6463689[/snapback] TinyMCS, f.eks. Endret 9. juli 2006 av PT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå