haugsand Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 JeffCroft.com -> Pen side, får'n si.Utrolig "i tiden" med sånne design. Kom nylig over et wordpress-theme som ser omtrent sånn ut. Edit: og herlig.net er jo i samme stilen. =) 6461334[/snapback] Arve for president! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Kun eg som synest at DustinDiaz.com er forferdelig stygg? 6461238[/snapback] Takk! Jeg satt der da han redesignet og tenkte "WTF" Er sån skikkelig jeg bryr meg ikke om design jeg vil bare ha frem budskapet, nye formen for whitespace. Foretrekker whitespace selv da ----- btw: Noen som har forslag til en liten realign på min lille blog? http://home.no.net/orsus/blog/ Er egentlig ganske fornøyd med det, lettlest... Endret 9. juli 2006 av orsus Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Haha, okay. Skal komme med noen tips jeg. Trodde du hadde gjort det allerede. Kanskje vurdere sans-serif i overskriftene, gjøre menyen litt lettere merkbark og kanskje markére postene litt mer (bare litt subtilt, men sånn at man ser hvor skillene er). Endret 9. juli 2006 av George Bush Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 For det første, JonT? Tipper at du mente meg her, og da vil jeg ha meg frabedt akkurat dette. Skal du bruke deler fra mitt etternavn, bruk TN istedenfor bare T, men helst liker jeg å bare bli kalt Jon. 6457941[/snapback] *host* Gah. Jeg må sove -- men sitte her og lese forum, det gjør jeg... >/ 6458149[/snapback] Greit, der føler jeg et lite stikk av flauhet Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Noen som vet om noen fonter (web-safe) som passer sammen? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Du kan jo mikse og matche da, om du bruker en serif-font som er veldig stor, så passer det fint med en sans-serif som er lite. F.eks Overskrift i 50px Georgia, også datostempel o.l i arial eller verdana. Det meste handler om justering. Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Fysøren det er mye enklere å jobbe med HTML 4.01+IE fremfor XHMTL+IE. Holder på med å konvertere et design fra Photoshop nå og har jobbet kun mot FF de siste timene. 95% er identisk i FF og IE - kun noen små bugs i IE. Med XHTML hadde jeg sikkert satt og revet meg i håret sånn ca. nå. 6460650[/snapback] Såvidt jeg vet støtter ikke IE6 XHTML http://en.wikipedia.org/wiki/Criticisms_of..._Explorer#XHTML Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Tor: Skal se på det, hva mente du med menyen? Og går postene i hverandre? :\ Anne har dratt frem 2000 designet! http://annevankesteren.nl/2006/07/new EDIT@Balletryne: Da hvar vi lært noe idag også Endret 9. juli 2006 av orsus Lenke til kommentar
Leon Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Greit, der føler jeg et lite stikk av flauhet 6461576[/snapback] Noen som vet om noen fonter (web-safe) som passer sammen? 6461705[/snapback] Som ikke er oppbrukt, tenker du? Impact i versaler som overskrift/tittel og georgia med litt mer enn en og en halv linjeavstand som brødtekst er ganske pent imo -- og absolutt ikke oppbrukt. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) EDIT: Tilbake til topic: Har drivet litt med et design. Hva syns dere så langt? http://www.bullgaard.no/autumn/ Endret 9. juli 2006 av Judofyr Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 @Leon : Har alltid hatt lyst til å bruke Impact. Serif i stor størrelse med ganske lav letter-spacing syns jeg er stilig. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Judofyr: Den streken som bare fortsatte ut i det uendelige i 1600*1200 så veldig malplassert ut ihvertfall.. Ellers vet jeg ikke så mye Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 clvn: Jeg vet det... Har tenkt å gjøre noe fancy med den, jeg vet bare ikke helt hva Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg syns fargene kræsja, spenstig oransj og gult, mot den hvite og blå bakgrunnen. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Jeg klarer ikke konsentrere meg om teksten, for den signaloransje fargen skriker "SE PÅ MEG!". Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 @Leon : Har alltid hatt lyst til å bruke Impact. Serif i stor størrelse med ganske lav letter-spacing syns jeg er stilig. 6461892[/snapback] Enig! Letter spacing er noe mange overser når de designer for web... Er ganske utrolig hvordan litt mindre avstand mellom bokstavene kan hjelpe på bl.a. overskrifter.Word spacing og. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 letter-spacing: -0.1em er et fint triks Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Noen som vet om en side som tilbyr små, søte ikoner som passer fint inn på menyer? Tenker da på ikoner på rundt 20 x 20 piksler, kanskje 30 x 30. Og nei, ingen blinky-blinky alà Piczo. Endret 9. juli 2006 av Dahl Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Tango kanskje? Samme som vi bruker i Vikingboard Endret 9. juli 2006 av PT Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2006 Tango kanskje? Samme som vi bruker i Vikingboard 6462502[/snapback] Ikke dårlig, ikke dårlig. Bare synd halvparten av ikonene ikke lastes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå