Jesper Karsrud Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Det er helt sant det som blir sagt om biblioteker her... De har bøker de tror folk vil ha, utfra emner som er populære, men de bøkene de har er de dårlige versjonene... Og det er ganske så dårlig... Nivået på de norske bibliotekene er rett og slett for dårlig når det kommer til programmering og bildebehandling/grafikk... Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Men det er jo ikke så rart. Folk som har peiling på slike ting jobber som oftes ikke på et bibliotek. De som jobber på biblioteker har som oftes veldig god peiling på skjønnlitterartur. Vil man ha noe koding/grafisk så er det bare å spørre, så skaffer de det ganske raskt. Endret 4. juli 2006 av Garreth Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Skulle ønske bibeloteket på Geilo eller diverse i Hallingdal hadde programmeringsbøker, men den gang ei. Jeg er virkelig heldig vis jeg finner en bok om digital fotografering Du er heldig om du får ho sure eller ho overstadig blide men akk så dumme på Gol til å bestille inn noe som helst, og. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Skulle ønske bibeloteket på Geilo eller diverse i Hallingdal hadde programmeringsbøker, men den gang ei. Jeg er virkelig heldig vis jeg finner en bok om digital fotografering Du er heldig om du får ho sure eller ho overstadig blide men akk så dumme på Gol til å bestille inn noe som helst, og. 6434054[/snapback] Ja, bibelotekarene på Gol er heller ikke særlig til å skryte av. Tror det går litt tregt i svingene der. Off-topic: Fant forresten ut at søstra mi jobber med moren din, Hein Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Nice. Skal be muttern være ekstra streng og bruke barnehagesjefsstillingen for alt den er verdt! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Flott La hun virkelig få det tøft *Du tørr ikke * Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 XHTMLized Skal vi spytte inn og laget design som er grisevanskelig å kode? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Ja, jeg betaler. Derfor jeg skrev 'skal vi spytte inn'. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Hadde vært litt morro men jeg har ikke anledning på en stund, så vi får se hva som skjer Uff, irriterende å browse forum med opera mini, men det er bedre enn å måtte lese 20 sider når man kommer hjem fra ferie Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Vi kunne jo sendt inn vg.no til XHTMLisering Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 (endret) Uff, irriterende å browse forum med opera mini, men det er bedre enn å måtte lese 20 sider når man kommer hjem fra ferie Så sant som det er sagt. Skulle ønske de kunne legge innholdet FØR menyen, så man slipper å scrolle 2km på hver side. EDIT: Og hvorfor i huleste viser ikke Opera Mini alt-teksten når bilder er skrudd av? Eller - enda bedre - fjerner hele img-elementet så man slipper de ugudelig svære tomme boksene overalt? Endret 4. juli 2006 av Loomy Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Kommer sikkert i Opera Mini 2, om den ikke er ute enda. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Opera Mini er den til mobilen, ikke sant? Eller er jeg helt på jordet? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Opera Mini er en light-utgave av vanlig Opera Mobile Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Mange av dere som har kuttet ut å svare på vanlige tråder? Jeg har holdt meg til webkaféen lenge nå, først nå jeg svarer på en ordentlig tråd. Føler at det er det samme om og om igjen. Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Leser som oftest bare trådene jeg har i Mine innlegg... Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Holder meg til Mine innlegg og Fotoforumet. En sjelden gang trykker jeg på Vis nye poster for å se etter noe interessant. Finner sjeldent noe. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. juli 2006 Del Skrevet 4. juli 2006 Holder meg for det meste til webkafeen, og er tidvis innom "vis nye innlegg" for å fylle opp "mine innlegg" med interessante ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå