Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Det er helt sant det som blir sagt om biblioteker her... De har bøker de tror folk vil ha, utfra emner som er populære, men de bøkene de har er de dårlige versjonene... Og det er ganske så dårlig... Nivået på de norske bibliotekene er rett og slett for dårlig når det kommer til programmering og bildebehandling/grafikk...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men det er jo ikke så rart. Folk som har peiling på slike ting jobber som oftes ikke på et bibliotek. De som jobber på biblioteker har som oftes veldig god peiling på skjønnlitterartur. Vil man ha noe koding/grafisk så er det bare å spørre, så skaffer de det ganske raskt.

Endret av Garreth
Lenke til kommentar
Skulle ønske bibeloteket på Geilo eller diverse i Hallingdal hadde programmeringsbøker, men den gang ei. Jeg er virkelig heldig vis jeg finner en bok om digital fotografering :hrm:
Du er heldig om du får ho sure eller ho overstadig blide men akk så dumme på Gol til å bestille inn noe som helst, og. :)
Lenke til kommentar
Skulle ønske bibeloteket på Geilo eller diverse i Hallingdal hadde programmeringsbøker, men den gang ei. Jeg er virkelig heldig vis jeg finner en bok om digital fotografering :hrm:
Du er heldig om du får ho sure eller ho overstadig blide men akk så dumme på Gol til å bestille inn noe som helst, og. :)

6434054[/snapback]

Ja, bibelotekarene på Gol er heller ikke særlig til å skryte av. Tror det går litt tregt i svingene der.

 

Off-topic: Fant forresten ut at søstra mi jobber med moren din, Hein :p

Lenke til kommentar
Uff, irriterende å browse forum med opera mini, men det er bedre enn å måtte lese 20 sider når man kommer hjem fra ferie :p

Så sant som det er sagt. Skulle ønske de kunne legge innholdet FØR menyen, så man slipper å scrolle 2km på hver side.

 

EDIT: Og hvorfor i huleste viser ikke Opera Mini alt-teksten når bilder er skrudd av? Eller - enda bedre - fjerner hele img-elementet så man slipper de ugudelig svære tomme boksene overalt?

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...