Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så du bare byttet webhotell, men beholdt domenet?

6423694[/snapback]

Jeg har kun beholdt roberto.jp domenenavnet hos en annen ISP, da denne ble registrert hos en japansk registrar - men alle mine andre domener flyttet jeg over til MediaTemple. Like greit å ha alt hos én ISP. :)

Lenke til kommentar

11 minutter er litt lite å bruke på et webdesign vel. Det ble nok litt monotont og kjedelig.

Jeg har det problemet at jeg har en ferdig designetwebside, men jeg aner ikke hva jeg skal bruke den til. Hva pokker skal jeg skrive? Det gøyeste med webdesign er å lage sidene...

Endret av flodhest
Lenke til kommentar

Blandete følelser strømmer inn.

Synes hele greia var litt rotete. Tror sidene hadde vært utrolig mye penere om de bannerne på toppen hadde vært long gone...

edit: Og, heh. Ting bugger godt på undersidene =)

edit2: Altså mer sånn:

post-21457-1151933327_thumb.png

Endret av Leon Johannessen
Lenke til kommentar
Etter 3 måneder i dvale, har jeg igjen åpnet Dreamweaver. Dette er hva jeg fikk til på 11 minutter: http://dan1el.net/daniel.php

How does that work?

6424599[/snapback]

Synes absolutt at dette var bra.

Veldig stabilt og solid utførelse, i alle fall.

Dessuten, du er så utrolig god med kameraet, at det er viktigere at du bruker bildene (som du gjør her) godt, enn å styre med masse shabby effekter. ;)

Lenke til kommentar
Så det har med nettlesere å gjøre?

6426317[/snapback]

Ja. IE har vel fremdeles ikke støtte for slike domenenavn.

6427674[/snapback]

Ikke offisiellt, men de fleste ISPer har pleid å redirecte ikkekompatible browsere gjennom en side som installerer en plugin for det, så det skal funke om de har rettigheter til å installere det. (i hvert fall noen steder)

www.øl.com

Lenke til kommentar

Var innom butikken til tanten min for litt siden, og hun holder på å lage seg nettbutikk. Eller, hun får en annen dame til å lage den for seg. Og dette betaler hun 14-15 000 kr for. Da tenker man at man kanskje får siden til å bli bra, men etter jeg så førsteutkastet på fremsiden ble jeg rett å slett sur på tante at hun betaler så mye for en side som selv jeg kunne klart å lagd.

Man burde vel forvente seg litt mer? :hrm:

Lenke til kommentar

Synes NRK skal ha creds for å velge en litt utradisjonell layout, mtp midtstilling og 100%-linja. IMO er den ryddigere enn før.

Angående webshop, kan det hende at noe av summen går til lisens hos de som har skrevet webshoppen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...