Roberto Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Jeg har i hvert fall byttet fra XXX (sett inn div. ISP-navn her) til MediaTemple, og JA, det er absolutt verdt det. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Så du bare byttet webhotell, men beholdt domenet? Vurderer sterkt MT nå, virker en god del bedre enn ServeTheWorld, imo.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Over til noe annet ved (mt) - kan ikke fatte hvorfor de bruker flash på den sida si, når de enkelt og greit kunne ha bruk HTML/CSS. Tenker da på menyen og så godt som alt av lenker på sida... But then again, er vel kanskje ikke det dem driver med Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Så du bare byttet webhotell, men beholdt domenet? 6423694[/snapback] Jeg har kun beholdt roberto.jp domenenavnet hos en annen ISP, da denne ble registrert hos en japansk registrar - men alle mine andre domener flyttet jeg over til MediaTemple. Like greit å ha alt hos én ISP. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Etter 3 måneder i dvale, har jeg igjen åpnet Dreamweaver. Dette er hva jeg fikk til på 11 minutter: http://dan1el.net/daniel.php How does that work? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) 11 minutter er litt lite å bruke på et webdesign vel. Det ble nok litt monotont og kjedelig. Jeg har det problemet at jeg har en ferdig designetwebside, men jeg aner ikke hva jeg skal bruke den til. Hva pokker skal jeg skrive? Det gøyeste med webdesign er å lage sidene... Endret 2. juli 2006 av flodhest Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Syns dette høres litt rart ut, men det var en webfyr som mente at domener som inneholder æ,ø eller å kunne skape problemer for folk med eldre maskiner. Er dette sant? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Har ikke noe med maskinvaren å gjøre, men med programvaren. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Så det har med nettlesere å gjøre? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Da har jeg vært på hardfylla en uke? Oppsumering på uken? Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Nytt design på Nrk.no (eller det heter vel realign?) Endret 3. juli 2006 av Garreth Lenke til kommentar
Leon Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 (endret) Blandete følelser strømmer inn. Synes hele greia var litt rotete. Tror sidene hadde vært utrolig mye penere om de bannerne på toppen hadde vært long gone... edit: Og, heh. Ting bugger godt på undersidene =) edit2: Altså mer sånn: Endret 3. juli 2006 av Leon Johannessen Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Ja, skroller du forbi banneren, og får den blå menyen helt øverst ser den fryktelig mye bedre ut. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Etter 3 måneder i dvale, har jeg igjen åpnet Dreamweaver. Dette er hva jeg fikk til på 11 minutter: http://dan1el.net/daniel.php How does that work? 6424599[/snapback] Synes absolutt at dette var bra. Veldig stabilt og solid utførelse, i alle fall. Dessuten, du er så utrolig god med kameraet, at det er viktigere at du bruker bildene (som du gjør her) godt, enn å styre med masse shabby effekter. Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Så det har med nettlesere å gjøre? 6426317[/snapback] Ja. IE har vel fremdeles ikke støtte for slike domenenavn. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Så det har med nettlesere å gjøre? 6426317[/snapback] Ja. IE har vel fremdeles ikke støtte for slike domenenavn. 6427674[/snapback] Ikke offisiellt, men de fleste ISPer har pleid å redirecte ikkekompatible browsere gjennom en side som installerer en plugin for det, så det skal funke om de har rettigheter til å installere det. (i hvert fall noen steder) www.øl.com Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Var innom butikken til tanten min for litt siden, og hun holder på å lage seg nettbutikk. Eller, hun får en annen dame til å lage den for seg. Og dette betaler hun 14-15 000 kr for. Da tenker man at man kanskje får siden til å bli bra, men etter jeg så førsteutkastet på fremsiden ble jeg rett å slett sur på tante at hun betaler så mye for en side som selv jeg kunne klart å lagd. Man burde vel forvente seg litt mer? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Er vel mer back end de fokuserer på når det er nettbutikk, ikke front end og design.. I hvertfall det jeg gjør hvis jeg skal ha noe back end-saker på sider.. Designet kommer etter kodingen. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Designet kommer etter kodingen. 6428052[/snapback] Betyr likevel ikkje at frontend skal vere stygt Og angåande Telenor/Djuice med MT-hosting - dei har sikkert ikkje råd til å drifte egne servere til ei enkeltside Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Synes NRK skal ha creds for å velge en litt utradisjonell layout, mtp midtstilling og 100%-linja. IMO er den ryddigere enn før. Angående webshop, kan det hende at noe av summen går til lisens hos de som har skrevet webshoppen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå