mikk- Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Mikael, du Mikael. Jeg ringte diverse forummedlemmer i går, så jeg er kanskje ikke så mye bedre. 6421691[/snapback] Hahah, «Ja hei du, det er Dahl fra diskusjon.no som ringer». Bygdefester er rare opplegg, btw.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Hahah, «Ja hei du, det er Dahl fra diskusjon.no som ringer». Bygdefester er rare opplegg, btw.. 6422118[/snapback] Haha, var vel mer som dette: - Hei. - Hei du... Du vekket meg. - Oi, sorry. Du driver med da? - Jeg sover. - Hmm, ok. Så kos. Jeg trasker bortover og aner ikke hvor jeg skal. - ... - Jaja, kos i Syden da? - Ja, men det koster en formue å snakke med deg. - Oi, sorry. Får traske videre jeg. Hvor er doen? Hvis jeg husker riktig da (heller tvilsomt). Endret 2. juli 2006 av Dahl Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Haha, nice one. Nei, stay off the phone when drunk. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Haha, skjer med at forumfolket er noen fyllesvin uten like, da? Jeg er i hvertfall smart nok til å holde meg unna forumet når jeg er full... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Én fyllekule, og man er et fyllesvin? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Haha, nice one. Nei, stay off the phone when drunk. 6422130[/snapback] LG har jo en tlf med sånn alkoholblåser da! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Er jo bare å ikke blåse, da. Problem løst. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Én fyllekule, og man er et fyllesvin? 6422233[/snapback] Haha, snakker om alle folkene samlet, ikke enkeltpersoner Selv om noen enkeltpersoner helt klart utmerker seg i forhold til andre Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hehe, skate4life. Alt med modifikasjoner. For eksempel ville jeg ha blitt passe bra sint om mobilen min nekta meg å ringe etter drosje i tretida natt til søndag... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Tsk, ingenting slår det å sende artikler som er skrevet i fylla til publisering på HW. Glad jeg ikke har redaktørtilgang. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Hahaha, ok, den der slår veldig mye annet. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Faen så rotete koden til Wordpress er!! Er jo svinfrustrerende å edit'e. Noen som har tips til en veldig fin blog som man lett kan editere til eget design? Lenke til kommentar
Leon Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Tuller du? WordPress er jo en drøm i forhold til de fleste andre systemer. Smak på Joomla!, for eksempel. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Tuller du? WordPress er jo en drøm i forhold til de fleste andre systemer. Smak på Joomla!, for eksempel. 6422932[/snapback] Jeg tuller ikke Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Prøv å gjøre noe som helst med koden til phpBB! Fysj og PFØY! Selv templates er vanskelige å lage. Wordpress har den beste og mest fleksible koden jeg har vært borti for så store script, uten tvil. Greit kommentert synes jeg òg, med "delete this and the sky will fall in your head", etc. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Det er såpass ja, jeg er vel bare forvirret over all den uvante php kodingen. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Prøv å gjøre noe som helst med koden til phpBB! Fysj og PFØY! Selv templates er vanskelige å lage. Wordpress har den beste og mest fleksible koden jeg har vært borti for så store script, uten tvil. Greit kommentert synes jeg òg, med "delete this and the sky will fall in your head", etc. 6422978[/snapback] Fleksibel, ja, godt skrevet, nei. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 Det er såpass ja, jeg er vel bare forvirret over all den uvante php kodingen. 6423016[/snapback] Litt enig der... <%blablabla%> osv... Men er nok bare jeg som er giddalaus som vanlig og gidder ikke å sette meg inn i det ^^ Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 http://www.djuice.no/mag Legg merke til logoen nederst til høyre. Merkelig, Norges største ISP (Telenor) sitt eget datterselskap bruker andre til å hoste sine kampanjesider. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Kanskje fordi de har skjønt at MT er konge, mens Telenor ikke er det? Edit: Noen som har flyttet over fra STW til MT som kan si meg om det er verdt det? Hvis ja, var det mye stress å flytte over ting fra et webhotell til et annet? Endret 2. juli 2006 av Jibril2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå