Marvil Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) FAEN, ingen jobb. De hadde trukket lodd om hvem som skulle jobbe, siden vi stilte likt eller noe, jeg og en annen, Æsj. 6405116[/snapback] Plukke jordbær? 6405141[/snapback] Er han over 9 år, og ikke har polsk etternavn, bør han vurdere noe annet.. (kjekt å få betalt for å skrive her, igrunn) Endret 29. juni 2006 av Marvil Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 FAEN, ingen jobb. De hadde trukket lodd om hvem som skulle jobbe, siden vi stilte likt eller noe, jeg og en annen, Æsj. 6405116[/snapback] Plukke jordbær? 6405141[/snapback] Er han over 9 år, og ikke har polsk etternavn, bør han vurdere noe annet.. (kjekt å få betalt for å skrive her, igrunn) 6405283[/snapback] Vel. Betalt? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 FAEN, ingen jobb. De hadde trukket lodd om hvem som skulle jobbe, siden vi stilte likt eller noe, jeg og en annen, Æsj. Kan noen kaste en sommerjobb bort hit? 6405116[/snapback] Skulle ønske jeg hadde en selv. På Norske Skog-fabrikken her i Skogn, får bare kandidatene med de rette etternavnene sommerjobb. Så siden jeg ikke har slekt som jobber der, ble det ikke noe på meg heller. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Finn deg en bedrift som trenger en overhaling på websiden, og tilby å lage ny for en slant penger. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 FAEN, ingen jobb. De hadde trukket lodd om hvem som skulle jobbe, siden vi stilte likt eller noe, jeg og en annen, Æsj. 6405116[/snapback] Plukke jordbær? 6405141[/snapback] Er han over 9 år, og ikke har polsk etternavn, bør han vurdere noe annet.. (kjekt å få betalt for å skrive her, igrunn) 6405283[/snapback] Vel. Betalt? 6405356[/snapback] Dvs finn en jobb der du sitter ved en PC og ikke har så mye å finne på.. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Ja, lurte på om du fikk betalt for å skrive på forumet :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 [....]Dvs finn en jobb der du sitter ved en PC og ikke har så mye å finne på.. 6405452[/snapback] Jobben min skjer forran pc, og da hjemmeneifra 99% av tiden. Helt herlig Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Du kan få komme hit og rydde i julevarene, som ligger på et varmt, støvete lager med takhøyde på ca en meter. Noen var full på varemessa i Oslo og bestilte altfor mye, derfor må jeg slite fordi vi har varetelling på mandag. *tilbake til arbeidet* Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Tenkte å selge kroppen min til ekskjæresten, får se om det er noe gryn å hente der. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Tenkte å selge kroppen min til ekskjæresten, får se om det er noe gryn å hente der. 6405614[/snapback] Haha, høres ut som en pen jobb (sett at dama er heit).. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Tor, det hadde sikkert ikke gjort noe om du var litt mer pågående med tanke på det mulige weboppdraget jeg tilbø deg å ta på deg. Har jo mailadressa til fyren, skader ikke å sende en mail Ahh, har jobb i hele juli jeg nå... Blir noen tusen Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Har jobb hele sommeren jeg, fra dagen etter siste eksamen til ca. dagen før jeg begynner igjen. Penger FTW. Ferie kan jeg ha i helgene Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg slutter i min nåværende jobb i morgen, jeg.. Skal bli godt å bli ferdig med telefonsalg, begynner å bli mektig lei nå... Men men, morsomme folk på jobben da, så jeg kommer nok til å savne det litt... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jobb er sadistisk greit å ha ja, og sjølv skal eg jobbe så mykje eg får mulighet til. Eg og ei anna ekstrahjelp skal styre butikken i lag med ein i 60%-stilling i to veker - får sjå korleis det blir Ferie har eg eit par søndagar og halve dagar i løpet av sommaren. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Jeg slutter i min nåværende jobb i morgen, jeg.. Skal bli godt å bli ferdig med telefonsalg, begynner å bli mektig lei nå... Takk! Du burde få penger av staten siden du slutter med telefonsalg. Hihi, men fra spøk til revolver: hvor mange her inne jobber med webdesign i dag? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Me, me, me! Jobber med det stort sett hver dag for tiden, har en side som skal re-launches til høsten, som innebærer en god del dynamikk som må kodes i PHP, samt at jeg eksperimenterer mye med JavaScript for tiden, også Pluss at jeg gjør et og annet oppdrag for Nordstrand Unge Høyre, men det er mest print-stuff Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hihi, men fra spøk til revolver: hvor mange her inne jobber med webdesign i dag? 6407395[/snapback] Om det ikkje hadde vore for at eg *kremt* sløste bort et år på WoW kan det hende eg hadde gjort det Får nok ikkje tid til å ta på meg weboppdrag før etter militæret, men da blir det nok liv Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Sitter og tukler litt med en ny "studentblogg" som jeg tenkte å ta i bruk til høsten, men når jeg jobber til 17 hver dag er det ikke alltid mye jeg gidder... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Hihi, men fra spøk til revolver: hvor mange her inne jobber med webdesign i dag? *rekke opp hånden* EDIT By zhe way.. Tenkte å sette opp blogrollen på bloggen min nå men husker ikke alle, her er foreløpig liste: Mr.Berg - blogg.undeclined.net Arve - herlig.net Fuzzy - thinkfuzzy.net Mikael Berg - palmekraft.net Vikingboard-bloggen ..hvem har jeg glemt? Endret 29. juni 2006 av Loomy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå