Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan bruke personlige css-skjema med Opera, og style hvilken som helst side etter smak og behag. Eneste problem er at ikke alle nettsteder bruker css skikkelig, og har markup-formateringer i tillegg.

6401467[/snapback]

De fleste Greasemonkey-scripts funker vel i Opera også, så det er ikke noe problem.

@Dahl: Titta på vikingboard nå, hvordan en post ser ut i forumet. Stusset litt på at listen med klassen 'post-actions' inneholder bilder, som ikke er innhold. Burde dere ikke ty til image-replacement?

6401808[/snapback]

Eller @PT kanskje?

Har tenkt på det, men ikoner brukes på så godt som hver eneste side, og det vil bli mye styr for å mekke image-replacements for hvert eneste ikon. Mulig jeg ender opp med å gjøre det slik uansett, vi får se.

EDIT: Men hvis det var det eneste du stusset på, så lover jo det bra :wee:

Endret av PT
Lenke til kommentar
Har tenkt på det, men ikoner brukes på så godt som hver eneste side, og det vil bli mye styr for å mekke image-replacements for hvert eneste ikon. Mulig jeg ender opp med å gjøre det slik uansett, vi får se.

Klart du må ordne med image-replacement! Det er bra for koden og alt det der, dessuten:

Power lies in the details

;)

Edit:

Nokon som har satt opp ein demo av VB ein plass? "Demo" på VB-sidene fungerer iallefall ikkje :p

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar

Ah, trodde du hadde byttet navn til Dahl, men så var det han andre. Det er bra at du gjør det, bare pass på at du bruker et bilde, haater image-replacement med to bilder der det må loades, æsj.

Haha, skal kjøre familien til Gardermoen nå (1t 20min), eller sove i baksetet da. Så skal jeg våkne opp, kjøre tilbake i halvsøvne, også på jobbintervju 09:00 etterpå. Kos :)

Lenke til kommentar
Det er bra at du gjør det, bare pass på at du bruker et bilde, haater image-replacement med to bilder der det må loades, æsj.

6403814[/snapback]

Hm? Eneste stedet der bilder endres ved hover er i menyen, og der brukes det "dobbelt" bilde, som da ikke må lastes på nytt..

Lenke til kommentar

Tenker nok Domo har redigert templatsene, oppgradert de til webstandarder. Mikka: Apple, art director. Neida. Norske Skog, håper på en robotjobb som går ut på å skifte ut papirruller, vi får se.

Strålende intervju, men kan hende jeg må gi slipp på jobben til en annen, fordi skolen min begynner såpass tidlig :/ Den 17. august, og sommerjobbinga varer egentlig ut i uke 33. Venter på telefon.

Endret av George Bush
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...