Arve Systad Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Tjoho! Takker for det - om eg får tid seinare i kveld elns så får eg vel nesten sette den om til HTML/CSS også Nuh skal eg spise, og så har eg arbeid å gjøre Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) hehehe.. tuff! (likte den første fisken best... ) hehe.. menmen.. @PoleCat: OJEEEJ!!! Ser at du har oppgradert til 13.37 ilderware... Endret 1. mars 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Edit: Her er den skikkelige fisken Me no like. For kjedelig Noen som vet om det går å sette ned ut-hastigheten i dc++?Det handler om å dele, så nei polert: hw.demoted.org skulle ikke være noe problem å fixe. Gleder meg til å se www.demoted.org i adressen sorry for giving you a hard time kittie, congrats! Endret 1. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 *kremt* hva betyr strict? Congrats Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 /me har blitt gamer igjen. Ekstrem kjedsommelighet gjorde at jeg fant fram til spilldisken min og la inn RTCW ET, og jeg ruler fortsatt gata etter en litt rusten åpningsrunde. Nesten 3 mnd siden jeg spilte siste Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 polert: hw.demoted.org skulle ikke være noe problem å fixe. Gleder meg til å se www.demoted.org i adressen sorry for giving you a hard time kittie, congrats! Hallloooo....? Et sted må man da begynne. Den nye demoted.org skal seffers være validert. (noen liker tydeligvis å ødelegge for andres glede... ) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Endelig! Til og med PoleCat har insett at rein kode er kult! Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) (noen liker tydeligvis å ødelegge for andres glede... ) *trøste polert* Spåmannen v. 2 er ute EDIT: Ikke klag på at spåmannen ser stygg ut. Da blir han sint Endret 1. mars 2004 av PT Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Spåmannen v. 2 er ute Du heter PoleCatDu er 21 år gammel. Du bor i Stavanger. Helt korrekt! Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Du heter PoleCatDu er 21 år gammel. Du bor i Stavanger. Helt korrekt! Den er helt genial, ikke sant? Skal lage en v. 3 om ikke lenge, og da skal det komme opp info om deg (uten at du må skrive det inn), såfremt du ligger i "databasen" Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Du heter PoleCatDu er 21 år gammel. Du bor i Stavanger. Helt korrekt! Den er helt genial, ikke sant? Skal lage en v. 3 om ikke lenge, og da skal det komme opp info om deg (uten at du må skrive det inn), såfremt du ligger i "databasen" i så fall skal /me hacke databasen, og forandre all info om visse personer... Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) © cfenzo Endret 1. mars 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Spåmannen v. 2 er ute Endret 1. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 i så fall skal /me hacke databasen, og forandre all info om visse personer... Det klarer du ikke, for jeg er supah1337 ang. sikkerhet i PHP Noen som har prøvd å trykke på "Spør vismannen" uten å ha fylt ut alle feltene? Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 spåmannen er rude *indignert* Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 *fornærma av spåmannen* *sparke PT bak* :p Stilig han, men for føkk, sleng inn et stilark! TIMES ER UT! Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 var det times!! Skal du ha sparken eller? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 var det times!!Skal du ha sparken eller? Egentlig litt flau over at jeg ikke legger merke til det lenger. Må ha sett meg blind. Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 var det times!!Skal du ha sparken eller? Egentlig litt flau over at jeg ikke legger merke til det lenger. Må ha sett meg blind. Kjenner følelsen, men så her jeg aldri lagt merke til det helelr da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå