Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjapp toukers tur? Blir nesten det samme som:
1. Har du mye penger?

2. Ja, litt...

6383062[/snapback]

Alt er relativt :cool:

 

To uker er kjapt i forhold til hvor lenge jorden har eksistert...

 

 

:p

 

 

 

______________________________

 

Driver å jobber på en porteføljeside nå. Jeg har ikke kommet så mye lenger enn planleggingen, men den skal være bygget opp av mer grafikk enn de andre sidene jeg har laget (har blitt litt mer kjent med Wacom-brettet mitt nå).

Lenke til kommentar
Når du legger til 35 kuldegrader, minimalt med søvn, regn og mas fra andre mennesker, så høres det ikke fullt så fristende ut.. :)

 

What? Skal eg ha det og? Det sa ikkje all reklamen og propagandaen noko om! :tease:

6382617[/snapback]

Hehe, hele greia er et lureri. :)

Jo fortere du innser det, jo raskere kan du komme deg hjem igjen. :)

 

35 minus har jeg da her òg. Er alltid artig på vei til skolen.

 

Du åpner døra, og kulden slår innover deg som med en hammer. Det første pustet, og du kollapser i hoste, for den kalde lufta blir en påkjenning for lungene. Puster du gjennom nesa, får du koldbrann. Etter et par hundre meter lager stoffet i jakka en rar papiraktig lyd. Snøen er gått helt i oppløsning og lager også rar lyd. Det ryker fra elva. Ting knirker. Det begynner å svi i ansiktet, på hendene og på føttene. Det svir mer og mer intenst, og for ditt eget utseende og dametekke, ofrer du hendene. Tar av hanskene og varmer opp ansiktet med nakne hender. Det sviiiiiiir. Omsider kommer du inn på skolen, varme skolen som flinke vaktmestere har varmet opp. Fint, tenker du. Men etter 20 sekunder begynner det å svi igjen, når huden blir varm. På ørene svir det mest. AU! Noen kommer og knipser deg på øret, og du kollapser for andre gang, denne gangen av smerte.

 

Sommer (L)

6382666[/snapback]

Haha, pent.. :D

Arve; Regner med du lager bildeblogg så vi kan følge med..? :)

Lenke til kommentar
Arve; Regner med du lager bildeblogg så vi kan følge med..? :)

6383285[/snapback]

 

Klart det - http://photo.absentvoid.com skal opp med en gang eg er ferdig med den nye versjonen av herlig.net :)

 

Det er iallefall det eg må få gjort i løpet av sommaren, i tillegg til all jobbinga. Og så må eg prøve å komme meg litt meir ut og komme i form og alt det der...

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar

Tor: Hallingrussen.net var ikke noe eksempel på en Web 2-side, men som et eksempel på en side der clearing er nødvendig.

 

Orsus: Magnus har vel slutta å henge her, men ikke få han hit, han bare er på lag med Arve og deg :p

 

Angående uthevinga av strek: Man trenger et langt og smalt element som legger seg under to andre elementer, som kan tilegnes egenskaper og dermed rydde opp i et problem - man skal ikke ha ytterligere én boks under, noe jeg vil si en div er. Derfor syns jeg <hr> er fin å bruke, nettopp på grunn av hvordan elementet er. Kanskje litt feil mtp. semantikk, men det er tomme elementer og.

 

Judofyr: Poirot? Jøss, urkjipt.

 

Angående oppdrag: Har fått tilbud om å oppdatere Jonas Fjelds sider. Blir neppe noe av. Har også fått tilbud om å lage en bilde/portefølje-side for en kar, 5 lapper ellerno var det snakk om. Orker ikke.

 

Marvil: Japp, men han sier det for å holde motet oppe... Han er egentlig grønn av misunnelse på meg og Tor :p

 

Orsus igjen: Har klart meg i 19 år nord for sinsenkrysset, uten at det har vært en såå kald opplevelse :wee:

 

Arve igjen: Blir najs med masse bilder av en pjuskete Arve med røde kinn og blankpussa sko! :green:

 

Tor, til slutt: Ahh, blir bra. Lenge har du hatt domenet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...