Torjus Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Hei, er på utkikk etter et enkelt galleri som dette: http://photo.designalized.com/ Noe som vet om noe lignende som er enkelt å bruke og installere? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Pixelpost, også bare redigerer du templatsene litt Lenke til kommentar
Even. Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Ahhh...blir fin dag i morgen. Skal først en tur på Dolly Dimples med en gjeng i gamleklassen, før jeg kjører 9 timer til Gardemoen og tar en kjapp toukers tur til Tyrkia. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Kjapp toukers tur? Blir nesten det samme som: 1. Har du mye penger?2. Ja, litt... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Kjapp toukers tur? Blir nesten det samme som:1. Har du mye penger?2. Ja, litt... 6383062[/snapback] Alt er relativt To uker er kjapt i forhold til hvor lenge jorden har eksistert... ______________________________ Driver å jobber på en porteføljeside nå. Jeg har ikke kommet så mye lenger enn planleggingen, men den skal være bygget opp av mer grafikk enn de andre sidene jeg har laget (har blitt litt mer kjent med Wacom-brettet mitt nå). Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Når du legger til 35 kuldegrader, minimalt med søvn, regn og mas fra andre mennesker, så høres det ikke fullt så fristende ut.. What? Skal eg ha det og? Det sa ikkje all reklamen og propagandaen noko om! 6382617[/snapback] Hehe, hele greia er et lureri. Jo fortere du innser det, jo raskere kan du komme deg hjem igjen. 35 minus har jeg da her òg. Er alltid artig på vei til skolen. Du åpner døra, og kulden slår innover deg som med en hammer. Det første pustet, og du kollapser i hoste, for den kalde lufta blir en påkjenning for lungene. Puster du gjennom nesa, får du koldbrann. Etter et par hundre meter lager stoffet i jakka en rar papiraktig lyd. Snøen er gått helt i oppløsning og lager også rar lyd. Det ryker fra elva. Ting knirker. Det begynner å svi i ansiktet, på hendene og på føttene. Det svir mer og mer intenst, og for ditt eget utseende og dametekke, ofrer du hendene. Tar av hanskene og varmer opp ansiktet med nakne hender. Det sviiiiiiir. Omsider kommer du inn på skolen, varme skolen som flinke vaktmestere har varmet opp. Fint, tenker du. Men etter 20 sekunder begynner det å svi igjen, når huden blir varm. På ørene svir det mest. AU! Noen kommer og knipser deg på øret, og du kollapser for andre gang, denne gangen av smerte. Sommer (L) 6382666[/snapback] Haha, pent.. Arve; Regner med du lager bildeblogg så vi kan følge med..? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Arve; Regner med du lager bildeblogg så vi kan følge med..? 6383285[/snapback] Klart det - http://photo.absentvoid.com skal opp med en gang eg er ferdig med den nye versjonen av herlig.net Det er iallefall det eg må få gjort i løpet av sommaren, i tillegg til all jobbinga. Og så må eg prøve å komme meg litt meir ut og komme i form og alt det der... Endret 25. juni 2006 av Arve Systad Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Flott Nye herlig.net så fin ut, men mister mye av særpreget nåværende herlig.net har.. (men det var du vel klar over). Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Flott Nye herlig.net så fin ut, men mister mye av særpreget nåværende herlig.net har.. (men det var du vel klar over). 6383400[/snapback] Klar over det ja, men er ganske lei av den noverande herlig.net om eg skal vere ærlig. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Og da kan jeg annonsere at dere kan følge med på studielivet mitt på Tjejporr.se, som etterhvert vil bli ferdig. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Tor: Hallingrussen.net var ikke noe eksempel på en Web 2-side, men som et eksempel på en side der clearing er nødvendig. Orsus: Magnus har vel slutta å henge her, men ikke få han hit, han bare er på lag med Arve og deg Angående uthevinga av strek: Man trenger et langt og smalt element som legger seg under to andre elementer, som kan tilegnes egenskaper og dermed rydde opp i et problem - man skal ikke ha ytterligere én boks under, noe jeg vil si en div er. Derfor syns jeg <hr> er fin å bruke, nettopp på grunn av hvordan elementet er. Kanskje litt feil mtp. semantikk, men det er tomme elementer og. Judofyr: Poirot? Jøss, urkjipt. Angående oppdrag: Har fått tilbud om å oppdatere Jonas Fjelds sider. Blir neppe noe av. Har også fått tilbud om å lage en bilde/portefølje-side for en kar, 5 lapper ellerno var det snakk om. Orker ikke. Marvil: Japp, men han sier det for å holde motet oppe... Han er egentlig grønn av misunnelse på meg og Tor Orsus igjen: Har klart meg i 19 år nord for sinsenkrysset, uten at det har vært en såå kald opplevelse Arve igjen: Blir najs med masse bilder av en pjuskete Arve med røde kinn og blankpussa sko! Tor, til slutt: Ahh, blir bra. Lenge har du hatt domenet? Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Haha, det må være det beste domenet på lenge :!: Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Tror jeg skal lage et liknende konsept GB. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Kjøpte det for sånn måned siden, har hatt det i tankene lenge. Men hvem har vel ikke tjejporr i tankene? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Godt spørsmål. Jeg har ikke svaret... Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Har reinstallert windows og mista alle bokmerker;( Noen som har linken til den siden med de kule bakgrunnene og den med webikoner? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Haha, oleeid... Japp, de to sidene er jo unike, vent litt, skal se om jeg finner igjen adressene! Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Du vet hvilke jeg menr vøtt Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Og da kan jeg annonsere at dere kan følge med på studielivet mitt på Tjejporr.se, som etterhvert vil bli ferdig. 6383510[/snapback] Lovely domene og pen side. Liker virkelig typografien din. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Takk skal du ha, siden er ikke helt 100% så må tweake litt. Kanskje blitt mer bevist på typografi etter litt lesing i «The Elements of Typographic Style». Var innom Palmekraft idag, og tenkte også over hvor godt jeg likte typografien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå