Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Hallingrussen web 2.hohoho? Sjekk ut 37signals eller min egen 2.0.

 

Ang. debatten, så skrev jeg på forrige side (de kule har bare komme til side 762) at jeg var for HR. HR som sagt noe visuelt, det er en strek. Men, noen ganger bruker man slike streker i dokumenter for å signalisere en pause, så helt visuelt er den ikke i mine øyne. Et div-elementet i mitt syns grupperer innholdet i divisjoner, og en tom divisjon gir ikke så mye mening. Jeg tror det ikke finnes en god løsning på dette problemet, så er ikke vits i å diskutere hvilken idé som er minst dårlig.

 

Gleder du deg til militsen, Arve? Har fiksa dokumenter så jeg slipper, sendes med glede imorgen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må nok si meg enig i Arve her. En HR definerer en horisontal strek. Og det er bedre med en tom DIV, som verken er semantisk eller usemantisk, enn en HR som beskriver en visuell ting. Det beste er jo så klart å ha en footer. Men jeg ville heller gjort sånn, enn en helt tom DIV.

<div style="clear: both;"><!-- Created by Judofyr --></div>

 

EDIT: Lengter fortsett etter et eksempel hvor man trenger å clear'e på slutten...

Endret av Judofyr
Lenke til kommentar

Strømmen gikk her, noe som resulterte i at maskinen skrudde seg av og Opera vil ikke funke lenger. Jeg har forsøkt å avinstallere og installere på nytt, men får fortsatt melding om at Opera blir brukt av en annen bruker. Jeg har kun én bruker på maskinen, og Opera.exe kjører ikke ifølge Windows Oppgavebehandling. What to do? Sitter på Firefox nå, nesten så jeg dør av det.

Lenke til kommentar
Og ..vel, har faktisk ingenting imot å ende opp i troms et år likevel :)

6381791[/snapback]

Hah, lett å si på forhånd.. :)

6382365[/snapback]

 

Sjølvsagt - men den propagandaen dei sprer får meg til å sjå ein halv tanke lysare på det. Noko av det må jo bli gøy - og å rulle rundt i søla, kjøre tanks og skyte på blink høyrest artig ut :D

 

Men - vi får sjå når tida er inne. Eg kjem nok til å fullføre det året i militæret uansett, og ikkje vere feig og dimme slik som visse andre gjer ;)

Lenke til kommentar
Strømmen gikk her, noe som resulterte i at maskinen skrudde seg av og Opera vil ikke funke lenger. Jeg har forsøkt å avinstallere og installere på nytt, men får fortsatt melding om at Opera blir brukt av en annen bruker. Jeg har kun én bruker på maskinen, og Opera.exe kjører ikke ifølge Windows Oppgavebehandling. What to do? Sitter på Firefox nå, nesten så jeg dør av det.

6382419[/snapback]

Maskina tok hintet. :)

 

Og ..vel, har faktisk ingenting imot å ende opp i troms et år likevel :)

6381791[/snapback]

Hah, lett å si på forhånd.. :)

6382365[/snapback]

 

Sjølvsagt - men den propagandaen dei sprer får meg til å sjå ein halv tanke lysare på det. Noko av det må jo bli gøy - og å rulle rundt i søla, kjøre tanks og skyte på blink høyrest artig ut :D

 

Men - vi får sjå når tida er inne. Eg kjem nok til å fullføre det året i militæret uansett, og ikkje vere feig og dimme slik som visse andre gjer ;)

6382420[/snapback]

Når du legger til 35 kuldegrader, minimalt med søvn, regn og mas fra andre mennesker, så høres det ikke fullt så fristende ut.. :)

Men ska innrømme at det alene høres litt knall ut.. :)

 

Hah. Jeg har fullført, jeg brukte bare ikke så lang tid. :)

Lenke til kommentar
Strømmen gikk her, noe som resulterte i at maskinen skrudde seg av og Opera vil ikke funke lenger. Jeg har forsøkt å avinstallere og installere på nytt, men får fortsatt melding om at Opera blir brukt av en annen bruker. Jeg har kun én bruker på maskinen, og Opera.exe kjører ikke ifølge Windows Oppgavebehandling. What to do? Sitter på Firefox nå, nesten så jeg dør av det.

6382419[/snapback]

Når du installerer kan du velge om du skal installere for alle eller bare èn kan du ikke? Tror du har mer frihet om du velger alle, evt velge at den skal åpne i nye sider istedenfor tabs. Da er jo mye borte, men kansje du får løst det da.

 

Skulle vært i linux vet du: "sudo killall opera"

 

----

 

Hvorfor bare ha en kommentar i footer? Lag en vanlig footer med skribent osv og skul den bare.

Lenke til kommentar

35 minus har jeg da her òg. Er alltid artig på vei til skolen.

 

Du åpner døra, og kulden slår innover deg som med en hammer. Det første pustet, og du kollapser i hoste, for den kalde lufta blir en påkjenning for lungene. Puster du gjennom nesa, får du koldbrann. Etter et par hundre meter lager stoffet i jakka en rar papiraktig lyd. Snøen er gått helt i oppløsning og lager også rar lyd. Det ryker fra elva. Ting knirker. Det begynner å svi i ansiktet, på hendene og på føttene. Det svir mer og mer intenst, og for ditt eget utseende og dametekke, ofrer du hendene. Tar av hanskene og varmer opp ansiktet med nakne hender. Det sviiiiiiir. Omsider kommer du inn på skolen, varme skolen som flinke vaktmestere har varmet opp. Fint, tenker du. Men etter 20 sekunder begynner det å svi igjen, når huden blir varm. På ørene svir det mest. AU! Noen kommer og knipser deg på øret, og du kollapser for andre gang, denne gangen av smerte.

 

Sommer (L)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...