Steinmann Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Jess, tilbake en liten tur etter en helvetes bra tur i Bulgarien. Noen som vil gi en oppsumering? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Vikingboard v0.1 Beta er ferdig og klart til nedlasting Tomme div'er vs. hr til clearing-diskusjonen nådde nye høyder for ca. én side siden Var også en liten runde XHTML vs. HTML, og det endte vel med at HTML fremdeles er kongen på haugen Opera 9 ble offisielt lansert. Nå med masse ny og unødvendig funksjonalitet () som: Bittorrent-greie, Widgets eller hvafaen de kaller det og gudene vet hva annet, jeg har mistet oversikten... EDIT: Og tipp-ex følger trenden og bytter ut sitt nickname med sitt ekte navn STW oppgraderer pakkene sine med mer båndbredde, elns. Men det kan tyde på at QXL-pakken ikke blir oppgradert med det første, noe som gjorde Arve litt irritert. That pretty much sums it up, tror jeg. Endret 23. juni 2006 av Loomy Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Høres bra ut. uten å se diskusjonen må jeg si at ingenting kan slå tom div på clear. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 WEEEEEE! aah, deilig å vere ute no! Ferdig med skulen og alllting.....herregud, skal alrid gå ksuelen om igjen. ! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Arve: Ikke tenkt på videre skole altså? Og hvorfor er du da ikke full? Lenke til kommentar
Leon Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Hum.. Forstår ikke helt hvorfor <hr>-taggen havner på "bad-tags"-lista. Som de fleste her sier. En tom div er jo helt bak mål. Hvis den er tom, så har den jo strengt tatt ikke noe der å gjøre når man har en fulltfungerende tag til samme formålet? Ah: Endelig fikk jeg tak i Jackie Brown-soundtracket! ;D Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Kan man ikke bare putte clear-egenskapen i elementet som kommer etter det man skal clear'e? Leon: Har vært på gris-gris siden desember da. Endret 24. juni 2006 av George Bush Lenke til kommentar
Leon Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Problemer melder seg om man ikke skal ha noe etter elementet som skal "clear'e"... Ang musikken: Heh, har i grunn mer med at jeg så filmen på nytt nylig, og kom på hvor utrolig bra musikken er! One thing lead to another, and... ja. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Poenget er at et element som bare skal clear'e har ingen semantisk betydning, og hvilket blockelement har vi som ikke har noen semantisk betydning? Kan man clear'e footer med samme resultat eller lignende er jo det mye bedre, tom div er jo siste utvei. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Og hvorfor er du da ikke full? 6371893[/snapback] herregud, skal alrid gå ksuelen om igjen. ! 6371838[/snapback] Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Godt poeng der marvil Tenkte det bare var dialekt jeg Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Godt gjort å se at Arve ikke var full. Selv merker jeg det når han vil starte audio-samtale på msn, da vet jeg han har fått i seg noe. Skjer hver gang. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Kanskje ikke helt det rette stedet å spørre dette... Men hva pleier en designer (som har litt grunnleggende kodekunnskaper) å kreve i betaling for gjennomført jobb? Kommer vel kanskje veldig an på hvor mye jobb det er... Men holder det med 1000,-? Hva får man eventuelt vanligvis ut av en designer for 1000 kroner? Endret 24. juni 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Kommer litt ann på timesprisen og omfanget, egentlig. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Problemer melder seg om man ikke skal ha noe etter elementet som skal "clear'e"... 6372139[/snapback] </html style="clear:all;"> Endret 24. juni 2006 av jorgis Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Godt poeng der marvil Tenkte det bare var dialekt jeg 6372828[/snapback] Hehe, han snakker sikker litt rart også.. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 jorgis: Genialt! Eller så kan man vel også, hvis man driter i IE, sette clear: all; på :after? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 (endret) Problemer melder seg om man ikke skal ha noe etter elementet som skal "clear'e"... </html style="clear:all;"> Wut? Funker det med attributter i sluttagger også? Uansett, </html> kommer aldri til å ligge nederst i en container-div, etter flytende elementer, ergo vil det ikke ha noen effekt. Edit@Jorgis: Angående din utvalgte definisjon på «rule», så vil jeg si at det nesten er enda et argument for å bruke <hr>. Man er ikke ute etter et element som egentlig er en slags boks, man er ute etter en «strek» som kan ligge under to flytende elementer og cleare dem... Endret 24. juni 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Huff, å vere lettare bakrusa og vere i et grovt underskudd på søvn på jobb er fælt. Spesielt dei to første timane gjekk ufattelig sakte. Følte meg litt dum når eg måtte anstrenge meg for å holde auga opne, pluss at eg var litt svimmel. Moralen er: Ikkje ver på fest til klokka seint-om-natta og drikk masse når du skal på jobb dagen etterpå. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 24. juni 2006 Del Skrevet 24. juni 2006 Jeg tror jeg ville brukt hr framfor en divisjon, faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå