Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

  • Vikingboard v0.1 Beta er ferdig og klart til nedlasting
  • Tomme div'er vs. hr til clearing-diskusjonen nådde nye høyder for ca. én side siden
  • Var også en liten runde XHTML vs. HTML, og det endte vel med at HTML fremdeles er kongen på haugen
  • Opera 9 ble offisielt lansert. Nå med masse ny og unødvendig funksjonalitet (:p) som: Bittorrent-greie, Widgets eller hvafaen de kaller det og gudene vet hva annet, jeg har mistet oversikten...
  • EDIT: Og tipp-ex følger trenden og bytter ut sitt nickname med sitt ekte navn
  • STW oppgraderer pakkene sine med mer båndbredde, elns. Men det kan tyde på at QXL-pakken ikke blir oppgradert med det første, noe som gjorde Arve litt irritert.

That pretty much sums it up, tror jeg.

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

Hum..

 

Forstår ikke helt hvorfor <hr>-taggen havner på "bad-tags"-lista. Som de fleste her sier. En tom div er jo helt bak mål. Hvis den er tom, så har den jo strengt tatt ikke noe der å gjøre når man har en fulltfungerende tag til samme formålet?

 

 

 

 

Ah: Endelig fikk jeg tak i Jackie Brown-soundtracket! ;D

Lenke til kommentar

Kanskje ikke helt det rette stedet å spørre dette... Men hva pleier en designer (som har litt grunnleggende kodekunnskaper) å kreve i betaling for gjennomført jobb? Kommer vel kanskje veldig an på hvor mye jobb det er... Men holder det med 1000,-? Hva får man eventuelt vanligvis ut av en designer for 1000 kroner?

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Problemer melder seg om man ikke skal ha noe etter elementet som skal "clear'e"...
</html style="clear:all;">

:w00t:

Wut? Funker det med attributter i sluttagger også? :p

 

Uansett, </html> kommer aldri til å ligge nederst i en container-div, etter flytende elementer, ergo vil det ikke ha noen effekt.

 

Edit@Jorgis: Angående din utvalgte definisjon på «rule», så vil jeg si at det nesten er enda et argument for å bruke <hr>. Man er ikke ute etter et element som egentlig er en slags boks, man er ute etter en «strek» som kan ligge under to flytende elementer og cleare dem...

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar

Huff, å vere lettare bakrusa og vere i et grovt underskudd på søvn på jobb er fælt. Spesielt dei to første timane gjekk ufattelig sakte.

 

Følte meg litt dum når eg måtte anstrenge meg for å holde auga opne, pluss at eg var litt svimmel. :p

 

Moralen er: Ikkje ver på fest til klokka seint-om-natta og drikk masse når du skal på jobb dagen etterpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...