Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mitt hadde også blitt to linjer om jeg skulle tatt med hele navnet mitt.. Men jeg klarer meg fint med det jeg har nå, selv om jeg helt klart har vært inne på tanken om å bytte til mitt ordentlige navn... Bruker aldri Jibril som nick lenger uansett, så jeg ser ikke det store poenget med å beholde det lenger...

Edit: :w00t: Har 0% warn igjen :D:p

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar
Mitt hadde også blitt to linjer om jeg skulle tatt med hele navnet mitt.. Men jeg klarer meg fint med det jeg har nå, selv om jeg helt klart har vært inne på tanken om å bytte til mitt ordentlige navn... Bruker aldri Jibril som nick lenger uansett, så jeg ser ikke det store poenget med å beholde det lenger...

Edit: :w00t: Har 0% warn igjen :D:p

6342129[/snapback]

Men... Jibril2k... Heilt ærlig trur eg det er det verste nicket av dei faste her i WDS :p

Lenke til kommentar
Jesper Karsrud utgjør vel ikke to linjer..?

6342262[/snapback]

Nei, men Jesper Haug Karsrud gjør nok det.. Men jeg bruker aldri Haug bortsett fra i ekstremt formelle tilfeller..

Men... Jibril2k... Heilt ærlig trur eg det er det verste nicket av dei faste her i WDS :p

6342593[/snapback]

True.. Kanskje jeg skulle søkt om nytt nick, gitt.. ;)

Jaja, off to utsatt norskeksamen... :p

Lenke til kommentar
Robbie: Hva er forskjellen på portabel, veldig portable, megaportabel og ultraportabel? :p

6344223[/snapback]

Portabel

De første mobilene rundt ~1985 var portable. Mao. en gjenstand du kan bære med deg, men som ikke nødvendigvis er så lett. Maks 10 kg.

Veldig portable

Blanding av norsk og engelsk, dersom oversatt blir det noe á la; en gjenstand du kan ta med overalt, men hvis dimensjoner og vekt fremdeles er nokså stor. Maks 5 kg.

Ultraportabel

Denne gjenstanden f.eks. er ultraportabel. Maks 3 kg. (;))

Megaportabel

Alt under 1 kg. Bluetooth handsfree o.l.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...