Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Om ikkje, så blir det nok MediaTemple på meg etter kvart. Var faktisk langt billigare enn eg hadde forventa.

6327825[/snapback]

Anbefales.

Jeg hoster 7 domener på samme hosting-plan (Shared Server 4.0) og alt har fungert veldig bra. For ikke så lenge siden oppgraderte de kontrollpanelet, og om litt kommer de til å oppgradere hele Shared Server til 6.0 med støtte for Ruby on Rails, PHP5, PostgreSQL, mer plass og båndbredde etc.

Men det aller beste må være deres kundeservice. Høflige amerikanere som ofte svarer i løpet av minutter på mine komplekse spørsmål, 24/7. De er dessuten veldig løsningsorienterte, har følelsen av at veldig mange norske hoster er meget firkantede -- dette slipper man hos MediaTemple. Selv om man ikke er en stor kunde, føler man seg verdsatt. Du får aldri et "Nei" hos kundeservice der. Da jeg spurte om Ruby on Rails støtte for et par måneder siden fikk jeg "Vent og se ;-)" som svar.

(mt) :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes fortsatt det er trangt, men blant de bedre nettavisene. Kom over Drammens Tidene sin nettutgave her om dagen. Også den blant de bedre i mine øyne. :)

6331016[/snapback]

Ryddig og pent ja. Synes det er synd at alle norske nettaviser tar lang tid å laste, og i tillegg er uoversiktlige og smale/trange.

Lenke til kommentar
Men dere er inne på dette med webhotell og mt - noen som veit om dem har noe "Special offers" på gang ?

6335995[/snapback]

De pleide å ha noen kupongkoder før i tiden, men nå er det lenge siden sist. Du kan jo uansett prøve å Google litt og se om du finner noen koder?

Lenke til kommentar

Hvorfor skal du absolutt ha gradients og "fancy" grafikk på siden? Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det, men det minner meg på en måte om et typisk "kult" frames-design...

Se litt på stylegala, csszengarden o.l, så kanskje du skjønner hva jeg mener?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...