Roberto Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Om ikkje, så blir det nok MediaTemple på meg etter kvart. Var faktisk langt billigare enn eg hadde forventa. 6327825[/snapback] Anbefales. Jeg hoster 7 domener på samme hosting-plan (Shared Server 4.0) og alt har fungert veldig bra. For ikke så lenge siden oppgraderte de kontrollpanelet, og om litt kommer de til å oppgradere hele Shared Server til 6.0 med støtte for Ruby on Rails, PHP5, PostgreSQL, mer plass og båndbredde etc. Men det aller beste må være deres kundeservice. Høflige amerikanere som ofte svarer i løpet av minutter på mine komplekse spørsmål, 24/7. De er dessuten veldig løsningsorienterte, har følelsen av at veldig mange norske hoster er meget firkantede -- dette slipper man hos MediaTemple. Selv om man ikke er en stor kunde, føler man seg verdsatt. Du får aldri et "Nei" hos kundeservice der. Da jeg spurte om Ruby on Rails støtte for et par måneder siden fikk jeg "Vent og se ;-)" som svar. (mt) Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Burde jo være bra, siden alle slenger opp reklame for de på sidene sine. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Var ikke få poster her nei. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Synes fortsatt det er trangt, men blant de bedre nettavisene. Kom over Drammens Tidene sin nettutgave her om dagen. Også den blant de bedre i mine øyne. 6331016[/snapback] Ryddig og pent ja. Synes det er synd at alle norske nettaviser tar lang tid å laste, og i tillegg er uoversiktlige og smale/trange. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Templates med kvalitet? http://webmark.webd.pl/?cat=2 Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Stilige saker indeed. Fikk lyst til å lage et design som bruker gjennomsiktighet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Men dere er inne på dette med webhotell og mt - noen som veit om dem har noe "Special offers" på gang ? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Men dere er inne på dette med webhotell og mt - noen som veit om dem har noe "Special offers" på gang ? 6335995[/snapback] De pleide å ha noen kupongkoder før i tiden, men nå er det lenge siden sist. Du kan jo uansett prøve å Google litt og se om du finner noen koder? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 bbcode-knappene funker dårlig på mobilen. jeg kjeder meg på jobb så jeg tenkte jeg skulle nevne det... Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Hva synes dere om dette designet. Driver å lager forskjellige design, for så å finne ut hva som er best. Dette er da det nyeste. ps: det er ikke ferdig edit: legger til ett litt forandret ett. Endret 19. juni 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Den fonten der er ikke pen. Menyen ser også litt tilfeldig plassert, men det ser kanskje bedre ut med litt mer innhold på siden? Lenke til kommentar
meastp Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hvorfor skal du absolutt ha gradients og "fancy" grafikk på siden? Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det, men det minner meg på en måte om et typisk "kult" frames-design... Se litt på stylegala, csszengarden o.l, så kanskje du skjønner hva jeg mener? Lenke til kommentar
Leon Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Omsider! Nytt brukernavn. =) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hmm, likte tipp-ex jeg, John Lennon... Lenke til kommentar
Leon Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Nah, begynner å bli litt for lenge siden jeg faktisk brukte det nicket/brukernavnet. Mentakkskalduha. Litt for sent, bare Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Jaja, så lenge du ikke skifter avatar går det greit. Men gjør du det kommer forvirringen til å være total! Anyhoo, installerer Vista x64 på den stasjonære nå.. *spent* Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Ekte navn som forumnavn er tøft Frustrasjon! Det sit eit par (ikkje norske) rett uttafor butikken her og snakkar svært høgt (ikkje norsk) til kvarandre. Plagsomt. Endret 19. juni 2006 av Arve Systad Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Som en klok mann en gang sa; "Throw some shit at 'em" Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) Som en klok mann en gang sa; "Throw some shit at 'em" 6340355[/snapback] Hadde vert artig å prøve noke sånt siste dagen eg jobber her da *Planlegge en ond 11. august* Endret 19. juni 2006 av Arve Systad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå