meastp Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Tar båndbredde én gang, om det er snakk om samme font. Det med tid avhenger av datamaskinene de besøkende bruker, men det går for det meste glatt. 6310146[/snapback] Da er det ikke noe problem å bruke på alt, da? Det gir jo uante muligheter, og forhåpentligvis et bedre resultat! Leste at metoden gjør så en ikke kan bruke høyre eller midtre knapp på lenker: The second thing is using sIFR for linked text. While this works just fine, please be aware that users will lose the ability to right-click or middle-click these links and have them open in a new window. This may or may not be important to you. Dette er jo ekstremt viktig! Er denne løsningen nok, eller hva gjør jeg? http://webdesign.maratz.com/lab/new_window_link/ Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 Vel, om vi snakker blog, så funker sIFR fint som headlines, ellers har du jo image-replacement. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 Noen som har enkle (f.eks. step by step) guider til sIFR2.0? Uansett hvor nøye jeg er med oppsettet blir det aldri riktig i IE... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 Noen som har testet Hybrid CSS Dropdowns? Jeg får den ikke til å fungere i IE i det hele tatt, mens den funker som den skal i FF, og sånn delvis i Opera.. Siden det gjelder. Skal få fikset tab'ene også, men jeg vil helst få alt til å fungere før jeg begynner på tab-styling.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 Har fått kyssesjuka igjen, så dette blir nok tidenes kjedligaste sommer. 6302103[/snapback] Føler så med deg at det er trist, ble nylig frisk ifra kyssesyken, værste jeg har vært med på. Trodde man bare fikk det en gang jeg da, eller at den var nært umulig å få det igjen. 6303513[/snapback] Igjen? Det er jo ikke mulig. Eller Har hatt det selv og det eneste jeg merka var at jeg ikke kunne drikke eller trene, noe som var litt dumt siden jeg gikk på idrettslinja. Hadde ikke noen plagger eller noe med det, var bare litt "småforkjøla" og slikt men det tåler man vel? 6303817[/snapback] Det er så og seie umulig å få det att. Du har omtrent 90% mindre sannsynligheit for å bli smitta igjen, viss du har hatt det sjøl. Det er ikkje alltid eg har hellet med meg, ser det ut til. Og mtp. at kjæresten òg har kyssesjuka, er det nok meir eller mindre dèt som er grunnen til at eg har fått det att. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 Har nå forsøkt comic sans. Hvordan passer det? http://home.broadpark.no/~ttara/bq/index-test3.html Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 Har nå forsøkt comic sans. Hvordan passer det? http://home.broadpark.no/~ttara/bq/index-test3.html 6313938[/snapback] Fryktelig. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 Comic Sans er veldig barnslig. Så jeg syns den ikke passer på denne siden. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 Comic Sans passer ingen steder, for å være ærlig.. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 He he... Her var jo responsen klar. Da tror jeg jeg holder meg til en sans-serif-font til tekst og høyre, også kanskje en annen font i overskriften. Har liksom brukt opp / forsøkt alle de andre alternativene nå. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 Ja da var jeg ferdig med eksamen, og 5 dager igjen med slumming. Kopmmer til å jobbe mye med siden min nå. Laget ett nytt design, som jeg tror kan funke. BTW: gidder ikke å slenge opp noe nå. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 Har hatt ferie i et par uker jeg nå, bare avbrutt av muntlig eksamen 6/6 Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 Har hatt ferie i et par uker jeg nå, bare avbrutt av muntlig eksamen 6/6 6314328[/snapback] Har hatt ferie i tre år, eg - med unntak av et par dager i ny og ne der eg må lese til tentamen/eksamen Ser fram til muntlig eksamen på mandag/tirsdag though, satser på å stå Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 Jeg møter opp for å ikke få notert fravær, ser på film et par timer, prater med folk og går hjem. Skole ftw! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 Jepp, skole har vært daft, iallefall siste året. Noe som er litt morsomt er at på siden mot comic sans, så ser fonten bra ut, på splashsiden dems: http://bancomicsans.com/ Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 15. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2006 Jepp, skole har vært daft, iallefall siste året. Noe som er litt morsomt er at på siden mot comic sans, så ser fonten bra ut, på splashsiden dems: http://bancomicsans.com/ 6314553[/snapback] Hehe.. Ja, faktis. Den ser faktisk stilig ut. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Her har skole vært alt annet enn daft siste året... Vi på media var ikke vant til masse allmennfag fra GK og VK1, så VK2 ble et hardt år. Jeje. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 utrolig glad jeg ikke fant en PC inatt! Det hadde blitt tiiiidenes fyllepost Da drar jeg fyllesyk å jævlig til bulgaria, prøv å ikke snakk om noe spennende mens jeg er borte. Henrik: Du klarer ikke komme deg på roskilde altså? Huff, kyssesyken vil jeg IKKE ha igjen :s Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Da drar jeg fyllesyk å jævlig til bulgaria, prøv å ikke snakk om noe spennende mens jeg er borte. 6318855[/snapback] Skal sørge for en klimaks i webkafèens historie mens du er borte. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2006 Da drar jeg fyllesyk å jævlig til bulgaria, prøv å ikke snakk om noe spennende mens jeg er borte. 6318855[/snapback] Skal sørge for en klimaks i webkafèens historie mens du er borte. 6319376[/snapback] Bare du tar makrobilder av dildoene dine igjen, så er vi godt på vei.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå