Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Tar båndbredde én gang, om det er snakk om samme font. Det med tid avhenger av datamaskinene de besøkende bruker, men det går for det meste glatt.

6310146[/snapback]

Da er det ikke noe problem å bruke på alt, da? Det gir jo uante muligheter, og forhåpentligvis et bedre resultat! :)

Leste at metoden gjør så en ikke kan bruke høyre eller midtre knapp på lenker:

The second thing is using sIFR for linked text. While this works just fine, please be aware that users will lose the ability to right-click or middle-click these links and have them open in a new window. This may or may not be important to you.

Dette er jo ekstremt viktig!

Er denne løsningen nok, eller hva gjør jeg? http://webdesign.maratz.com/lab/new_window_link/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har fått kyssesjuka igjen, så dette blir nok tidenes kjedligaste sommer. :hm:

6302103[/snapback]

Føler så med deg at det er trist, ble nylig frisk ifra kyssesyken, værste jeg har vært med på.

Trodde man bare fikk det en gang jeg da, eller at den var nært umulig å få det igjen.

6303513[/snapback]

Igjen? Det er jo ikke mulig. Eller :dontgetit:

Har hatt det selv og det eneste jeg merka var at jeg ikke kunne drikke eller trene, noe som var litt dumt siden jeg gikk på idrettslinja. Hadde ikke noen plagger eller noe med det, var bare litt "småforkjøla" og slikt men det tåler man vel?

6303817[/snapback]

Det er så og seie umulig å få det att. Du har omtrent 90% mindre sannsynligheit for å bli smitta igjen, viss du har hatt det sjøl.

Det er ikkje alltid eg har hellet med meg, ser det ut til. Og mtp. at kjæresten òg har kyssesjuka, er det nok meir eller mindre dèt som er grunnen til at eg har fått det att.

Lenke til kommentar
Da drar jeg fyllesyk å jævlig til bulgaria, prøv å ikke snakk om noe spennende mens jeg er borte.

6318855[/snapback]

Skal sørge for en klimaks i webkafèens historie mens du er borte.

6319376[/snapback]

Bare du tar makrobilder av dildoene dine igjen, så er vi godt på vei.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...