Steinmann Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 Godt sagt Arve, tror han refererer til diskusjonen om skumle greier Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 Har fått kyssesjuka igjen, så dette blir nok tidenes kjedligaste sommer. 6302103[/snapback] Føler så med deg at det er trist, ble nylig frisk ifra kyssesyken, værste jeg har vært med på. Trodde man bare fikk det en gang jeg da, eller at den var nært umulig å få det igjen. 6303513[/snapback] Igjen? Det er jo ikke mulig. Eller Har hatt det selv og det eneste jeg merka var at jeg ikke kunne drikke eller trene, noe som var litt dumt siden jeg gikk på idrettslinja. Hadde ikke noen plagger eller noe med det, var bare litt "småforkjøla" og slikt men det tåler man vel? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 Noen som vet hvor stor kø det er for det anal greiene? Skrev meg opp for lenge siden 6303710[/snapback] HÆ? 6303785[/snapback] Analytics da Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Hadde halsbetennelse i tilleg, så sov ikke på 3 dager, og klarte ikke svelge mitt eget spytt engang på 4 dager. Rimelig dehydrert. Tunga ble til en tørr svamt iløpet av minutter, måtte skylle med vann. --- Haha skate; Dagens! Endret 13. juni 2006 av orsus Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 Hadde halsbetennelse i tilleg, så sov ikke på 3 dager, og klarte ikke svelge mitt eget spytt engang på 4 dager. Rimelig dehydrert. Tunga ble til en tørr svamt iløpet av minutter, måtte skylle med vann. Rimelig kjipt da. Tror jeg var noen av de heldige da. Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 Haha, så herlig! function click() {if (event.button==2) { alert('Høyreklikk er blokkert av installert parasittprogramvare.') }} 6303528[/snapback] Haha, genialt :!: Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Hehe, den siden "fant" meg og. United States. Omtrent like presis som å si Europa. Teit. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Noen som vet hvor stor kø det er for det anal greiene? Skrev meg opp for lenge siden 6303710[/snapback] HÆ? 6303785[/snapback] Analytics da 6303842[/snapback] Genaial. Unnskyld, men kunne ikke dy meg: https://www.diskusjon.no/index.php?act=ST&f...=0#entry6305726 Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Heahehaheahea. Og ja, orsus: sidene ser rare ut uten den mail bar'en oppe, har blitt normalt å ha den oppe. Endret 14. juni 2006 av George Bush Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Hahaha, genialt. Hvordan kan man få flere startisder i Opera? I Firefox kan man skrive for eksempel www.aftenposten.no | www.hardware.no, og man får dermed begge sidene som startside. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Hahaha, genialt. Hvordan kan man få flere startisder i Opera? I Firefox kan man skrive for eksempel www.aftenposten.no | www.hardware.no, og man får dermed begge sidene som startside. 6307041[/snapback] Søke tjenesten er alltid fin: https://www.diskusjon.no/lofiversion/index.php/t184283.html Det kan ikke være en ting som ikke er diskutert/spurt om før på dette forumet her. Endret 14. juni 2006 av JonT Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Så begge kommer opp? :\ Har ikke no startside jeg, starter med det jeg dreiv med sist... Lenke til kommentar
meastp Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Nå har jeg kommet litt lenger på siden min. Se http://home.broadpark.no/~ttara/bq/index-test.html Setter pris på tilbakemeldinger og gode forslag. - (Trykk på navnet til kommentaren for detaljer.) - (Samme som ovenfor tenkte jeg å ha på "skriv kommentar".) Jeg lurer spesielt på hva jeg skal gjøre med menyen, siden "1" og "2" osv. ikke sier brukeren noen verdens ting. Har forsøkt meg på en hover-greie, men det er en 'stygg' løsning. EDIT: Ser det er en stygg, horisontal scrollbar nederst. Den skal fjernes, og tror kanskje det er hover-greia ovenfor. Endret 14. juni 2006 av meastp Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 De tallene var lite brukervennlig da! Og skal det grønne gå ned til der menyen "er"? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Kan du ikke bare erstatte 1-2-3 med tegn. F.eks. om meg > en mann arkiv > mappe artikkel > avis Eller noe annet selfølgelig. EDIT: Så litt på kodingen (pleier jo alltid å gjøre det, siden det alltid pleier å være en del å kritisere dær.) Selfølgelig fant jeg ikke så mye feil. Dette er jo faktisk det litt mer profesjonelle hjørnet på forumet. Men jeg fant noe små prik. Overskriften trenger du f.eks. ikke skrive med store bokstaver. Bare bruk text-transform: uppercase på overskriften i CSS filen. <meta name="generator" content="Bluefish 1.0.4"> <meta name="description" content="" > <meta name="keywords" content="" > Er vel strengt tatt ikke nødvendig. I hvert fall ikke når du ikke har noe informasjon i dem. Og til slutt. Har du skjekket siden i IE6. Husk på at IE6- ikke takler Alpha channel i PNG bilder. Endret 14. juni 2006 av JonT Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Søke tjenesten er alltid fin:https://www.diskusjon.no/lofiversion/index.php/t184283.html Det kan ikke være en ting som ikke er diskutert/spurt om før på dette forumet her. 6307078[/snapback] Nettopp, derfor må man fortsette å spørre om det samme for å holde diskusjonen gående. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Nettopp, derfor må man fortsette å spørre om det samme for å holde diskusjonen gående. 6307272[/snapback] Argumenterer du for å bryte en av nettikette reklene. Uffda. Og du som er Hw.no medarbeider også. Dette vil ikke Ugland like. Endret 14. juni 2006 av JonT Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Nettopp, derfor må man fortsette å spørre om det samme for å holde diskusjonen gående. 6307272[/snapback] Argumenterer du for å bryte en av nettikette reklene. Uffda. Og du som er Hw.no medarbeider også. Dette vil ikke Ugland like. 6307299[/snapback] Når kommer Opera 9 offisielt ut (altså ikke Beta)? (Måtte skrive noe seriøst her) Endret 14. juni 2006 av Dahl Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 Når kommer Opera 9 offisielt ut (altså ikke Beta)? (Måtte skrive noe seriøst her) 6307307[/snapback] WIR, som vanlig Lenke til kommentar
meastp Skrevet 14. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2006 De tallene var lite brukervennlig da!Og skal det grønne gå ned til der menyen "er"? 6307130[/snapback] Hvis du ser på det jeg skrev, var jeg allerede oppmerksom på det, og ber om forslag. Nei, det grønne er statisk, hvis du mener de vertikale linjene? Kan du ikke bare erstatte 1-2-3 med tegn.F.eks. om meg > en mann arkiv > mappe artikkel > avis Eller noe annet selfølgelig. EDIT: Så litt på kodingen (pleier jo alltid å gjøre det, siden det alltid pleier å være en del å kritisere dær.) Selfølgelig fant jeg ikke så mye feil. Dette er jo faktisk det litt mer profesjonelle hjørnet på forumet. Men jeg fant noe små prik. Overskriften trenger du f.eks. ikke skrive med store bokstaver. Bare bruk text-transform: uppercase på overskriften i CSS filen. <meta name="generator" content="Bluefish 1.0.4"> <meta name="description" content="" > <meta name="keywords" content="" > Er vel strengt tatt ikke nødvendig. I hvert fall ikke når du ikke har noe informasjon i dem. Og til slutt. Har du skjekket siden i IE6. Husk på at IE6- ikke takler Alpha channel i PNG bilder. 6307201[/snapback] Jeg har også tenkt på tegn, som jeg jo har i den "blå" menyen. Problemet er jo at det ikke er noen standard, og at de da kan være vanskelige å finne ut av. Dog er det en mye bedre løsning enn det jeg har forsøkt her. mannen og mappe er greit, men artikkel = avis er litt verre, tror jeg. Mulig jeg bare bruker et hus for home/forside. Skulle gjerne hatt forslag her, da. Veldig hyggelig at kodingen er åkei. Jeg er som nybegynner å regne, og derfor er det hyggelig å høre at jeg har gjort det ordentlig. text-transform var jeg ikke klar over. Trodde jeg måtte gjøre det i PHP. Genialt, da, for den kan jeg antakelig bruke flere -mange- steder Fjerner meta-greiene når jeg er ferdig. IE har jeg ikke brydd meg med enda. Jeg har ikke orket å styre for å installere IE. Skal sjekke det når jeg er fornøyd i Firefox og Opera. Ikke noe problem å endre filformat. Kan sikkert få til mindre filstørrelser, også. ----- Et par tilbakemeldinger på selve designet hadde også vært fint - det har jo blitt litt forandring i forhold til inkscape-modellen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå