Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde det vært snakk om Apples kantutjevning kunne jeg forstått at folk synes det er nasty, for den liker jeg ikke i det hele tatt..

6300322[/snapback]

Du tuller, ikkesant?

Dette har du derimot helt rett i! :p

Men liksom? ClearType? Må jo være det eneste bra Microsoft har kommet med på lenge? ;)

6300322[/snapback]

Lenke til kommentar

@_Evolution_: Sjekk ut Flock-skinnet til Firefox.

@ClearType: Det ser stygt ut, liker fontene så konkrete som de er, skarpe. MS er flinkere enn Apple på slikt, bare se videoen tipp-ex, selv om endel apple-fanatikere hevder annet. ClearType er sikkert fint, men jeg sitter på 1600x1200, og liker små fonter.

Lenke til kommentar
Liker bare ikke position:absolute jeg. Virker så amatør: Jeg vil ha elementet her og om noen tilfeldigvis har en annen oppløsning, annen nettleser, eller os enn meg plager ikke det meg så lenge det ser fint ut for meg.

Blir så fort problemer med position:absolute design, og problemet er position:absolute :\

6286135[/snapback]

Så lenge ein ikkje bruker top-, bottom-, left- og right-egenskapane, kan position: absolute ha gode bruksområder. Det meiner èg, iallfall. :)

-----

Har fått kyssesjuka igjen, så dette blir nok tidenes kjedligaste sommer. :hm:

Lenke til kommentar
http://amaena.com/securityworm5/no/?aid=dv...id=keyin&h=&b=0

Herregud for et idiotisk forsøk på å lure folk. Det verste er at det ser "autentisk ut" for folk som ikkje har peiling. Skulle hatt tak i webmaster der og grisebanka han, skulle eg :)

6302533[/snapback]

Hvordan er det man finner ut bosted til folk? IP?

Finnes det noen funsjoner/script for de i PHP?

6302803[/snapback]

Tips: ikke kopier det de hos [linken til Arve Systad] har gjort, i hvert fall. Jeg visste nemlig ikke at PC'n min befant seg i Bergen... ;)

Lenke til kommentar
Hvor PC-en befinner seg: Norway, Oslo

Nåh. :) Bomma bare med 40 mil.

Google Analytics' systemer for å finne lokasjon er de beste jeg har sett. Kan skille mellom ulike områder innenfor kommunen, feks «Røros» (sentrum) og «Galåen» (som er ei bittelita bygd ca 5 km utenfor Røros). Tror slike script finnes som betalingstjenester.

Endret av Mikael Berg
Lenke til kommentar

Haha, tåpelig. Men det kommer garantert til å fiske noen sarte sjeler. Men så vidt meg bekjent så er jeg ikke i Oslo. Kan faktisk ikke huske å ha vert i Oslo noen gang, men siden jeg har bilde av det, så har jeg vel det allikevel.

EDIT: Den forrige dataen min var i Oslo på reklamasjonsreise, men jeg krevde ny når de ikke greide å fikse den etter 4 forsøk. Kanskje det henger litt igjen?

Endret av rødøye
Lenke til kommentar
Har fått kyssesjuka igjen, så dette blir nok tidenes kjedligaste sommer. :hm:

6302103[/snapback]

Føler så med deg at det er trist, ble nylig frisk ifra kyssesyken, værste jeg har vært med på.

Trodde man bare fikk det en gang jeg da, eller at den var nært umulig å få det igjen.

Hvordan er leverprøvene? :!:

--

Haha! Blir en morsom roskilde med BRUS! :tease:

Endret av orsus
Lenke til kommentar
Ja jøss, der var det mye følsom informasjon :wee:

Det som sikkert vil skremme folk mest er at bosted vises.

6302574[/snapback]

Hihi.

Operativsystem: unknown

OBS! Sikkerhetssenteret har oppdaget sikkerhetsbrister i PC-en, som kan sende privatinformasjon og dokumenter til en annen PC. En av prosessene (Win32res.exe) har nettopp sent denne informasjonen:

Merkelig, da jeg ikke kjører Wine noen steder.

Ditt nåværende sikkerhetsprogram klarer ikke å forhindre at denne følsomme informasjonen blir overført. For å rengjøre PC-en og for å forebygge infeksjoner bør du laste ned ett av de følgende sikkerhetsprogrammene:

1. Jeg kjører ikke noe "sikkerhetsprogram"

2. Jeg tror jeg kan lure den infoen ut av samtlige PCer, med eller uten "sikkerhetsprogrammer". :)

EDIT:

Haha, så herlig! :D

function click() {

if (event.button==2) {

alert('Høyreklikk er blokkert av installert parasittprogramvare.') }}

:w00t: Endret av jorgis
Lenke til kommentar
Hvor PC-en befinner seg: Norway, Oslo

Nåh. :) Bomma bare med 40 mil.

Google Analytics' systemer for å finne lokasjon er de beste jeg har sett. Kan skille mellom ulike områder innenfor kommunen, feks «Røros» (sentrum) og «Galåen» (som er ei bittelita bygd ca 5 km utenfor Røros). Tror slike script finnes som betalingstjenester.

6303159[/snapback]

Flere tvilsome sider som også finner ganske så nøyaktige posisjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...