PT Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Nå har vi passert 3000 innlegg Endret 1. mars 2004 av PT Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) ****** /me satt i går å tenkte at "ahaha, eg skal iallefall kapre innlegg #3k " Jaja - har iallefall komt heim fra skulen nuh, og det var litt kaldt @ rommet, så det er lite effektiv skriving her nuh :\ edit: var vist ikkje teh pittsaface som hadde innlegg #3k likevel Endret 1. mars 2004 av arve87 Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) ****** PITTSATRYNE! /me satt i går å tenkte at "ahaha, eg skal iallefall kapre innlegg #3k " Det var ikke jeg som fikk #3k dah... (men jeg fikk # 1337 tror jeg ) EDIT: Nei, det var visst i Px-tråden... Endret 1. mars 2004 av PT Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 @FuLu; Hvor sent snakker vi..? 4-5 tiden på "morran" Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 @FuLu; Hvor sent snakker vi..? 4-5 tiden på "morran" Men da er det _veldig_ lite å gjøre på Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 @FuLu; Hvor sent snakker vi..? 4-5 tiden på "morran" Men da er det _veldig_ lite å gjøre på Derfor sover man på det tidspunktet. I ferier og fridager ellers så sover /me MINST til klokka ett... Det er sååå deilig.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Og der var /me hjemme fra skolen også! fikk slippe tidligere hvis vi ble ferdige med oppgavene i biologi i dag! Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Derfor sover man på det tidspunktet. I ferier og fridager ellers så sover /me MINST til klokka ett... Det er sååå deilig.. Snakk om å være lite produktiv da... Det er utrolig hvor mye mer man får gkort ved å stå opp åtte og legge seg elve enn ved å sto opp tolv/ett og legge seg tilsvarende senere. Eller har jeg bare blitt for gammel til å sove lenge og nyte det? Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Eller har jeg bare blitt for gammel til å sove lenge og nyte det? Tror det Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Eller har jeg bare blitt for gammel til å sove lenge og nyte det? Du bør lære det (på nytt?) iallefall, det er deilig! Som sikkert en del andre her har fått erfare så er man mest produktiv om natta Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Som sikkert en del andre her har fått erfare så er man mest produktiv om natta <-- Trykk Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Eller har jeg bare blitt for gammel til å sove lenge og nyte det? Du bør lære det (på nytt?) iallefall, det er deilig! Som sikkert en del andre her har fått erfare så er man mest produktiv om natta Dette vil jeg motargumentere på det heftigste. Det er gjort massive undesøkelser på området som konkluderer med at man i _noen_ tilfeller er mer kreativ på natta hvis man er skikkelig våken, men at produktiviteten synker drastisk i perioden man normalt sover. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Eller har jeg bare blitt for gammel til å sove lenge og nyte det? Du bør lære det (på nytt?) iallefall, det er deilig! Som sikkert en del andre her har fått erfare så er man mest produktiv om natta Dette vil jeg motargumentere på det heftigste. Det er gjort massive undesøkelser på området som konkluderer med at man i _noen_ tilfeller er mer kreativ på natta hvis man er skikkelig våken, men at produktiviteten synker drastisk i perioden man normalt sover. Kanskje man har fleire/bedre idèer om natta (ergo meir kreativitet), men mindre produktivitet? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) I ferier snur jeg døgnet mittm slik som forrige helg; La meg kvart på 6 elns lørdag morgen, opp klokken 15.00.. I vinterferien ble klokka 7 eller 8, og opp i 15.00 tiden da også. Endret 1. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 /me vil også nevne at Februar er slutt og at tjcombo skulle mekke og vise oss et preview av hans gfx.no-forslag.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 /me vil også nevne at Februar er slutt og at tjcombo skulle mekke og vise oss et preview av hans gfx.no-forslag.. tj har fordufta. *skrivemercssogteste* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 /me vil også nevne at Februar er slutt og at tjcombo skulle mekke og vise oss et preview av hans gfx.no-forslag.. tj har fordufta. *skrivemercssogteste* Han prøvde seg på en "bortforklaring" på MSN.. Men nå gikk han hjem for dagen.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hmm... hadde nesten glemt at tj eksisterte! han har jo ikke vært her på år og dag! Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) kretiviteten blomstrer om natta.. men produktiviteten mangler til tider.. tj ja.. hvor har han blitt av? gone? vekk? /away? legge seg mellom 3 og 6 og opp 1-3 er BRA vane.. med mindre man jobber fra 7-8 om morran.. btw.. sjukmeldt ut uka... dvs: designer-time!!! + søke på ny jobb.. Endret 1. mars 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) + søke på ny jobb.. Har du sagt a, må du i p! EDIT: 500 served! Endret 1. mars 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå