Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den var jo grisestygg da PT.

Min har behagelige farger, og er trang, noe jeg vil den skal være.

Trykker aldri på de knappene alikevell, er bare hvis jeg har besøk de er i bruk.

6297882[/snapback]

Ikke grisestygt, men ikke direkte pent heller.

Uansett, kjører dette hjemme:

post-24411-1150198310_thumb.png

Lenke til kommentar

Jeg holder på å lage et stylesheet for print på en side, men jeg har litt problemer med at td-enen ikke får bakgrunnsfarge på printen. Jeg ser fargen om jeg tar "display css by : print" men når jeg printer ut så er ikke fargen der. Det er farge på overskriften og på bildet, så jeg tror ikke det har noe med skriverinstillingene.

Tabellen blir selvfølgelig brukt til tabulær data :)

Lenke til kommentar

Statusbar nederst?

Regner med du sitter på laptop siden du har lukkeknapp på alle tab'sene

Jeg har plass til flere tabs bortover, også ser jeg mer av websiden.

Blitt helt avhengig av den mail greia ute, websider ser helt rare ut uten den :p

Om du viser oss hva som er problemet kan vi kansje løse det :)

Endret av orsus
Lenke til kommentar
Statusbar nederst?

Regner med du sitter på laptop siden du har lukkeknapp på alle tab'sene

Jeg har plass til flere tabs bortover, også ser jeg mer av websiden.

Blitt helt avhengig av den mail greia ute, websider ser helt rare ut uten den :p

6299022[/snapback]

Statusbar nederst ja.

Ikke laptop nei. Liker bare å ha de der :p Lukker som oftest tabs med en liten mousegesture eller midtre museknapp.

Har sjelden så altfor mange tabs oppe, så det holder plenty slik det er for meg nå. Det samme med et vindu på 1100*1100 piksler. Holder til de fleste sider, og jeg får plass til et fint lite MSN-vindu til høyre.

Lenke til kommentar

Jeg syns whitehart ser bra ut. Desverre ikke like bra som Le Breeze, men fyren har ikke oppdater Le Breeze til FF 1.5.

Edit: Spm mitt om farge på tabeller fant jeg ut av selv. Jeg brukte bare background-color: istedet for background:.

Endret av Garreth
Lenke til kommentar
PT: Du kjører XP, sant? Hvorfor ikke skru på ClearType?

Jeg klarer ikke å sitte på maskiner uten ClearType, fikk vondt i øynene på eksamen av å ikke ha ClearType aktivert på maskinen jeg satt på..

6300214[/snapback]

Sutregutt :p

Eg synest at ClearType er fælt. Teksten blir jo faktisk mindre klar og mindre skarp - sett at du kjører LCD-skjermen din i nativ oppløsning vel og merke.

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar

Kommer jo an på om du faktisk har tunet ClearType da.. Er en eller annen ClearType-tuning-ting på MS sine sider der en kan fikse på ClearType slik at det blir slik du ønsker det..

Jeg synes det er mye mer behagelig å lese lange tekster med ClearType aktivert enn uten, men det er vel kanskje litt med hva en er vant til også..

Edit: Yeah, like he said (Mr. Berg altså)...

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar
PT: Du kjører XP, sant? Hvorfor ikke skru på ClearType?

Jeg klarer ikke å sitte på maskiner uten ClearType, fikk vondt i øynene på eksamen av å ikke ha ClearType aktivert på maskinen jeg satt på..

6300214[/snapback]

Ursj, Cleartype :p

Prøvde denne saken (antar det var den du mente, godeste Mr.Berg?), og det var fremdeles bare ekkelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...