Dahl Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 Utrolig mye deilige skins til Opera. Selv bruker jeg "Blue button" for øyeblikket, men liker å skifte et par ganger i uka. ^^ Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 Syns de fleste skinsene til Opera rett og slett er stygge. Firefox har mye flere pene skins. Men Opera har i hvert fall det beste skinsen ever som defult, i motsetning til Firefox som har en ganske stygg defult skin. Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 Den var jo grisestygg da PT.Min har behagelige farger, og er trang, noe jeg vil den skal være. Trykker aldri på de knappene alikevell, er bare hvis jeg har besøk de er i bruk. 6297882[/snapback] Ikke grisestygt, men ikke direkte pent heller. Uansett, kjører dette hjemme: Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg holder på å lage et stylesheet for print på en side, men jeg har litt problemer med at td-enen ikke får bakgrunnsfarge på printen. Jeg ser fargen om jeg tar "display css by : print" men når jeg printer ut så er ikke fargen der. Det er farge på overskriften og på bildet, så jeg tror ikke det har noe med skriverinstillingene. Tabellen blir selvfølgelig brukt til tabulær data Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Statusbar nederst? Regner med du sitter på laptop siden du har lukkeknapp på alle tab'sene Jeg har plass til flere tabs bortover, også ser jeg mer av websiden. Blitt helt avhengig av den mail greia ute, websider ser helt rare ut uten den Om du viser oss hva som er problemet kan vi kansje løse det Endret 13. juni 2006 av orsus Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 Statusbar nederst?Regner med du sitter på laptop siden du har lukkeknapp på alle tab'sene Jeg har plass til flere tabs bortover, også ser jeg mer av websiden. Blitt helt avhengig av den mail greia ute, websider ser helt rare ut uten den 6299022[/snapback] Statusbar nederst ja. Ikke laptop nei. Liker bare å ha de der Lukker som oftest tabs med en liten mousegesture eller midtre museknapp. Har sjelden så altfor mange tabs oppe, så det holder plenty slik det er for meg nå. Det samme med et vindu på 1100*1100 piksler. Holder til de fleste sider, og jeg får plass til et fint lite MSN-vindu til høyre. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Skin: "Avala" Clean and simple PT: NRK-klokka? Endret 13. juni 2006 av Arve Systad Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 Arve: Simplest Clock Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 Hva er galt med Windows-klokken? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 Jeg skjønner meg rett og slett ikke på folk som er avhengige av å ha en svær, stygg og unødvendig «analog» klokke framme på skjermen. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Noen som har ett bra skin og anbefale? kanskje inneholder disse kriteriene; 1.Lett og oversiktlig 2. Ser bra ut edit: til firefox Endret 13. juni 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Jeg syns whitehart ser bra ut. Desverre ikke like bra som Le Breeze, men fyren har ikke oppdater Le Breeze til FF 1.5. Edit: Spm mitt om farge på tabeller fant jeg ut av selv. Jeg brukte bare background-color: istedet for background:. Endret 13. juni 2006 av Garreth Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 PT: Du kjører XP, sant? Hvorfor ikke skru på ClearType? Jeg klarer ikke å sitte på maskiner uten ClearType, fikk vondt i øynene på eksamen av å ikke ha ClearType aktivert på maskinen jeg satt på.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) PT: Du kjører XP, sant? Hvorfor ikke skru på ClearType? Jeg klarer ikke å sitte på maskiner uten ClearType, fikk vondt i øynene på eksamen av å ikke ha ClearType aktivert på maskinen jeg satt på.. 6300214[/snapback] Sutregutt Eg synest at ClearType er fælt. Teksten blir jo faktisk mindre klar og mindre skarp - sett at du kjører LCD-skjermen din i nativ oppløsning vel og merke. Endret 13. juni 2006 av Arve Systad Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 Altså, last ned ClearType-plugin til XP (plugin, populært kalt powertoy) og finstill. Da først får du noe godt ut av ClearType. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Kommer jo an på om du faktisk har tunet ClearType da.. Er en eller annen ClearType-tuning-ting på MS sine sider der en kan fikse på ClearType slik at det blir slik du ønsker det.. Jeg synes det er mye mer behagelig å lese lange tekster med ClearType aktivert enn uten, men det er vel kanskje litt med hva en er vant til også.. Edit: Yeah, like he said (Mr. Berg altså)... Endret 13. juni 2006 av Jibril2k Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 PT: Du kjører XP, sant? Hvorfor ikke skru på ClearType? Jeg klarer ikke å sitte på maskiner uten ClearType, fikk vondt i øynene på eksamen av å ikke ha ClearType aktivert på maskinen jeg satt på.. 6300214[/snapback] Ursj, Cleartype Prøvde denne saken (antar det var den du mente, godeste Mr.Berg?), og det var fremdeles bare ekkelt. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 Pfft, det er bare du som ikke klarer å stille inn. Digital grafikk har oppgjennom årene bare blitt mer og mer avansert, men dere skal absolutt sitte der med deres 1990-pikslete fonter og kope. Vær så god. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 Hadde det vært snakk om Apples kantutjevning kunne jeg forstått at folk synes det er nasty, for den liker jeg ikke i det hele tatt.. Men liksom? ClearType? Må jo være det eneste bra Microsoft har kommet med på lenge? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2006 (endret) Digital grafikk har oppgjennom årene bare blitt mer og mer avansert, men dere skal absolutt sitte der med deres 1990-pikslete fonter og kope. Vær så god. 6300306[/snapback] Du er dum, det du seier teller ikkje. Holder på "pikselfontane" mine, eg Endret 13. juni 2006 av Arve Systad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå