Loomy Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 <a href="#main" class="hide" accesskey="1">Til innhold</a> <a href="#menu" class="hide" accesskey="2">Til meny</a> ... <a ... accesskey="4">Anbefalinger</a> <a ... accesskey="5">Bruktmarked</a> osv, osv. Hovedmenyen er spekket med accesskeys Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Jibba: Joda, de er vel egentlig danske, i alle fall bruker dem sånne der nede. Loomy: Mulig jeg ikke forklarte meg godt nok, men det er ikke snakk om accesskeys, men mulighet for å lage spesialtegn ved å holde nede alt mens man sveiper over numpad med memorerte tallkombinasjoner Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Jaja, men Alt + 5 aktiverer accesskey="5", så når du prøver å fyre inn en spenstig Alt+5235-kombinasjon blir 5er-linken "klikket på". Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Hva så? Det skal ikke ha noen ting å si så lenge jeg roter på inne i en input eller et textarea? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Ah, det har jeg ikke tenkt på. Men det skal i hvert fall fungere sånn når man er utenfor et tekstfelt el.l. Du får nevne det i Bugzilla, hvis det ikke allerede er gjort. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Noen som har en bruker som gidder å gjøre det? Orker ikke begynne med det her nå Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Hehe, sitter og glor på bugzillaen nå. 200 bugs funnet ved søk på "accesskey", gidder jeg søke gjennom? Nooees I mellomtiden kan du jo slå av accesskey-støtten i about:config (filter: accesskey). Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Hehe, tok et kjapt søk der selv. Var da jeg bestemte meg for å ikke gjøre det nå. Tenkte ikke over at det gikk an å gjøre noe med dette i about:config, men fikk det uansett ikke til å fungere, så er vel like langt... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Hmm, funket dårlig her og :\ Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Det hjalp nesten... Nå åpner den bare "Find", med dansk anførselstegn som søk... Her i hvertfall... Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 «Er det slike greier dere maser om?» Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Ja, stemmer det. Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Bytt til en skikkelig nettleser dere. Opera, f.eks. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Useless å måtte bruke Opera bare for å skrive danske anførselstegn... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2006 Det har ingenting med hvilken nettleser jeg bruker, men hvorfor det er slik i Firefox. For øvrig vil jeg ikke bruke den lusne nettleseren din Lenke til kommentar
Leon Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) Hihi. Dette tar aldri slutt, gjør det vel? Endret 8. juni 2006 av tipp-ex Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 «Det er jo helt klart at FF har driti seg helt ut her. At de ikke en gang har tenkt på stakkars oss som kun har numpadden og alt er jo skandaløst! Jeg har klippet bort resten av tastaturet. Det tok så mye plass.» Neida, men det kommer vel ikke til å komme noen løsning på Opera/FF krangelen denne gang heller... Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Jeg sverger til Firefox selv, men på dette området må vel folk innse at opera gjør det riktig? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Nevvaaaaaaar!! </fanboy> Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2006 Bytt til en skikkelig nettleser dere. Opera, f.eks. 6264470[/snapback] Hah. Det blir som å selge Ferrarien og kjøpe Lada istedet, fordi man ikke finner ut hvordan man bytter fra Comfort til Sport på automatkassa.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå