Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dessuten er vel 30spenn for drosje verdt et par timer søvn..?

50 kroner for å taxien hit, og noen kroner til for å kjøre 300 meter. Tror jeg går neste gang også ;)

Koster det for å få drosjen dit..? Da betaler du jo for en tjenste du ikke får egentlig.. Alle gangene jeg har kjørt drosje har jeg begynt betalingen når jeg setter meg inn i drosjen.. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Koster det for å få drosjen dit..? Da betaler du jo for en tjenste du ikke får egentlig.. Alle gangene jeg har kjørt drosje har jeg begynt betalingen når jeg setter meg inn i drosjen.. :dontgetit:

Du må bestille den, og da starter oppdraget i det sentralen kaller opp en bil som må kjøre til døra di. Du tar ikke taxi så ofte skjønner jeg...

Lenke til kommentar
vettapokker hvor det skulle være jeg, men jeg tror det var fastlandet. Med Rob Estes og et knippe damer. Noe vice aktig. Dama vil såååå gjerne ha, men jeg finner ikke på play.com f.eks

Tipper det er den jeg tror det er.. Gikk sent på kvelden på TV2..? Husker jeg måtte omtrent snike meg opp for å se det..;)

 

Masse pene damer ja, og et politipar bestående av en mann og en dame..?

Lenke til kommentar
/me har forstått det dithen at det ikke går an å sette cellpadding og cellspacing på tabeller i css? Eller jeg på jordet igjen? :dontgetit:

Stemmer, det setter du rett i HTML

Cellpadding kan du fint kontrollere med stilsett. Bruk CSS-egenskapen padding på elementene td og th.

Lenke til kommentar
øyh, flere timer uten innlegg her? Er folket sykt eller?
Der har hvertfall jeg stått opp :green: Skal aldri mer sitte så sent oppe.

 

/me er litt forbanna og fustrert! :wallbash:
Waza iz fruzzy?

Snakk om å stå opp på et leet-tidspunkt! :w00t:

 

Bare irritert på noe her tidligere, bare glemd det. Ikke noe å plage dere med.

Lenke til kommentar
Skolen ble for mye for meg nå...har sjukt vondt i hodet.

 

*mekke design* :D

Så syk at du ikke kan være på skolen, men kan sitte hjemme foran PC'en? :p

 

@PizzaTryne; Det er din jobb å skaffe folk her når du har ferie.. Vi andre har mer saklige ting å gjøre på.

Uhm, ja... :blush: *starte diskusjon*

 

Men om hva? :p

Lenke til kommentar

Blrrr... Sitter og leser igjennom koden til forumet på reisesiden. Ser om jeg klarer å skjønne noe av det. Har nemlig en plan om å få en litt mer EF-stil over den.

 

Er det slik at man bare kan mikse og trikse med phpBB-greiene uten at de som står bak blir "sinna"? Tenkte å legge hele EF-designet som en ramme rundt selve forumet som det er gjort her på hardware, og innlemme forum-menyen inn i den andre menyen. Ser faktisk ikke så grusomt vanskelig ut, men det er sikkert mye mer vanskelig enn det ser ut til.

 

Har også noen andre planer med siden. Blant annet få en annen meny på landene, og dessuten få de turistfolka (visitetellerannetlandfolka) som er rundt omkring og høre om de er villig til å skrive noen ord om landet de representerer. Kan det temauker, hvor jeg hver uke får et nytt land til å skrive inn.

 

Dessuten ligger det en søknad hos snuten om tillatelse til å få i gang en konkurranse.

 

Noen som har andre idéer, så kom med de her.

 

Er vel på tide å oppdatere siden, er vel ikke blitt gjort på en god stund nå :no::ermm:

 

Da har jeg skrevet litt, nå er det noen andre sin tur :yes:

 

Jubel og kanari :w00t: Mitt innlegg ble nummer 3000 :love:

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...